Paiskii töitä kaikkina vuorokaudenaikoina.
Sofia tekee asiakaspalvelutyötä
14
156
Vastaukset
- Anonyymi
Sofiasta on jo monta aloitusta, joten miksi teet niitä lisää?
- Anonyymi
Sopeudu 🐫
- Anonyymi
Work, work, work.
- Anonyymi
Työnarkomaani
- Anonyymi
Onkohan Sofialla ollut jotenkin köyhä lapsuus ja nuoruus?
- Anonyymi
Itse on kuitenkin kertonut kuinka hänen äitinsä osti hänelle ensimmäisen merkkilaukun kun hän oli 16-vuotias. Sitten on ilmeisesti harrastanut ratsastusta kun on sanonut Hangossa hevon selässä istuessaan että pitäisikö alkaa vanha harrastus taas uudelleen. Sitten on lumilautaillut koska Levillä sanoi että on kyllä lumilautaillut mutta ei lasketellut suksilla, kun se ei oikein tahtonut onnistua. Eli todella kalliita harrastuksia on Sofialla nuorena ollut kuitenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse on kuitenkin kertonut kuinka hänen äitinsä osti hänelle ensimmäisen merkkilaukun kun hän oli 16-vuotias. Sitten on ilmeisesti harrastanut ratsastusta kun on sanonut Hangossa hevon selässä istuessaan että pitäisikö alkaa vanha harrastus taas uudelleen. Sitten on lumilautaillut koska Levillä sanoi että on kyllä lumilautaillut mutta ei lasketellut suksilla, kun se ei oikein tahtonut onnistua. Eli todella kalliita harrastuksia on Sofialla nuorena ollut kuitenkin.
On se pyöräillytkin mutta ei sekään sujunut, sakot sai ja varmaan meni nekin sakot ulosottoon.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
On se pyöräillytkin mutta ei sekään sujunut, sakot sai ja varmaan meni nekin sakot ulosottoon.
Stefu osti sille sarjassa kalliin maastopyörän koska Martinakin pyöräili. Mutta eihän Sofiasta ollut enempää laskettelemaan kuin pyöräilemäänkään. Hiihtänyt ei liene koskaan eikä myöskään koskaa ui. Mutta kertoi kyllä juoksevansa Duban 40 asteen helteessä 7-15 km lenkkejä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Stefu osti sille sarjassa kalliin maastopyörän koska Martinakin pyöräili. Mutta eihän Sofiasta ollut enempää laskettelemaan kuin pyöräilemäänkään. Hiihtänyt ei liene koskaan eikä myöskään koskaa ui. Mutta kertoi kyllä juoksevansa Duban 40 asteen helteessä 7-15 km lenkkejä.
Nyt Sofia ei viitsi edes esittää että treenaisi. Ei käy enää kuvaamassa itseään edes kuntosalilla.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nyt Sofia ei viitsi edes esittää että treenaisi. Ei käy enää kuvaamassa itseään edes kuntosalilla.
Varmaan sai porttikiellon kuntosaleille.
- AnonyymiUUSI
Naamaan on tungettu jotain kammottavaa . Lisäksi laihtunut ihan sairaasti. Mikä lie vaivaa vaikka tavaraa puskee joka tuutista joka päivä. Ei erityisen onnellisen näköinen
- AnonyymiUUSI
Tärkeintä kuitenkin on, että Sinä olet onnellinen, positiivinen, sydämellinen ja kaikille hyvää toivova ihminen.❤️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tärkeintä kuitenkin on, että Sinä olet onnellinen, positiivinen, sydämellinen ja kaikille hyvää toivova ihminen.❤️
Sopeudu 🐫
- AnonyymiUUSI
Soffilla kerran kuukaudessa työvälineen huoltopäivät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 753636
- 463202
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle512391Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3442011- 1401769
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161595Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan131471Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?121289- 451214
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii671130