Löysin mielenkiintoiselta vaikuttavan kirjan Sisäinen Voima FB:stä. Tilasin ja maksoin sen, mutta se ei ole saapunut. Löysin sähköpostiosoitteen ja kirjoitin heille että olen tilannut ja maksanut kirjan. Ei vastausta. Epäilen huijausta. Onko kokemuksia tästä nimenomaisesta tapauksesta?
Sisäinen Voima huijaus??
14
496
Vastaukset
- Anonyymi
Sama tapahtui mullekin!
- Anonyymi
Vaikuttaa Tollen kirjalta. Olen ehkä lukenut sen. Humpuukia kirjan sanoma ei ole vaan punnittua puhetta.
Kun ihminen on suurin piirtein tasapainossa, hänellä on Sisäistä Woimaa kykyä erottaa tarpeellinen hömpästä, hyvä pahasta.
Google kertoo kuka on Tolle. - Anonyymi
Ostit kirjan facebookin kautta ja kuka oli myyjänä?
- Anonyymi
En löytänyt kirjailijan nimeä. Kun googletin kirjan nimeä niin löysin sen nimisen kirjan mutta se ei ollut saman näköinen. Ainut informaatio jonka löysin oli sähköpostiosoite ja kun kirjoitin sinne en saanut vastausta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En löytänyt kirjailijan nimeä. Kun googletin kirjan nimeä niin löysin sen nimisen kirjan mutta se ei ollut saman näköinen. Ainut informaatio jonka löysin oli sähköpostiosoite ja kun kirjoitin sinne en saanut vastausta
Kuka ostaa facebookin kautta mitään. Ethän sä voi olla varma siitä myyjän aitoudesta. kuka tahansa voi tehdä facebookiin profiilin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka ostaa facebookin kautta mitään. Ethän sä voi olla varma siitä myyjän aitoudesta. kuka tahansa voi tehdä facebookiin profiilin
Noh minä ostin, mutta en osta enää. Onneksi oppiraha ei ollut 20 euroa enempää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noh minä ostin, mutta en osta enää. Onneksi oppiraha ei ollut 20 euroa enempää
joo minä ymmärsin että sinä ostit mutta tuo oli tälläin en yleinen kysymys että kuka ostaa
- Anonyymi
Kyllä. Tilasin myös ja sain ladattavan sähköisen kirjan. Mutta poistin, koska epäilen huijausta ja sitä se on. Ei sivustoa, ei tietoa yrityksestä. Eli nenästä vedettiin.
- Anonyymi
no se on harmillista
- Anonyymi
Sama juttu. Mentiin mukaan huijaukseen
Saadaan olla tarkempia
Ei kannata FB kautta tilata mitään.
. - Anonyymi
Sama tapahtui minullekin. Nyt kaikki ntekemään rikosilmoitusta
- Anonyymi
Sama juttu. Kiintoisa kirja tuli tilattua&maksetttua. Mutta kirjaa ei ole kuulunut, mikä ihmetytti… mutta täällä muitakin huijatuksi tulleita…
- Anonyymi
Osaako kukaan vinkata, että mistä Facebookista tämän huijauksen löytää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1092740EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje291331- 981176
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621007Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta366987Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi133948- 54843
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22673- 40668
Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja
Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta109625