Pienestä kiitollinen
- lähestyy vielä M?
- kuuluuko vielä V?
- löytyykö kaveri unelmieni matkalle?
- ollut huono kesä, ei ees sekunnin ajan oo ollu hyvä olo, onko syksy/loppuvuosi yhtään parempi?
Muutama k/e
16
537
Vastaukset 16
- Anonyymi
Kyllä, Mörkö lähestyy ainakin satukirjoissa.
V ei aina kuulu mutta se voi näkyy jossain horisontissa vilahtaa.
Kaveri löytyy suksilla saharaan -safarille, jos ei viime hetkellä peru.
Paaalljon parein, paaaaljon parein eikä sekuntiakaan huonoo oloo. Ainakaan silloin kun on hyvä olo ja se voi olla vielä jossain tulollansa. - Anonyymi
Hmm kysyin k/e siks että vastaus on selkeä mutta sain hepreaa?
- Anonyymi
Herjaus vastaus vaihteeksi.itseään lähinnä viihdyttää.
- Anonyymi
Hei, vastaisku joku ystävällinen?
- Anonyymi
kkkk,eeeeee,kkkkkk, eeeeee
- Anonyymi
Onko k tai e jotenki ylivoimaisen vaikeaa ettei kukaan siihen pysty?
- Anonyymi
K, E, K, E
kekekekekekekeke
ekekekekeke
- Anonyymi
Vastaisku joku oikeasti osaava?
- Anonyymi
mene muualle kerjään ilmastulkintojas!
Maksetaan me muutkin niistä kekekekekeke. - Anonyymi
M ei
V juu - Anonyymi
Eikun sittenkin että
M juu
K ei
tai äläs ny miten se menikää- Anonyymi
Noniin lapset, rauhoittukaa.
- Anonyymi
Kannattaa varmaan kysellä Naomilta.
- Anonyymi
Hän ei tee ilmatteeksi. Semmottinen ero on aidoilla näkijöillä ja niillä jotka täällä pelleilee.
- Anonyymi
Meinaatko että täällä kukaan saa kosketusta sun energioihin?
Ota ja maksa tulkinta, niin muutkin tekee.
Tässä kuka vaan vois kysyä että miten tuo H, K , H, N
Mietis nyt hetki, mitä kyselet, ihan ympäripyöreitä. Ei ennustajalta kysytä että V vai T, ei ne tuosta kiinni saa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän521013Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll17916Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl501810- 46747
- 42674
- 37639
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30606Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE169562Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37550Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan58546