Lieksassa on iloinen meininki. Niin iloinen, että nyt saa peukuttaa! 👍👎👍👎
Lieksassa iloinen fiilis
36
350
Vastaukset
- Anonyymi
Minäkin haluan peukkua 🙋♂️
- Anonyymi
isäsi antaa kysy häneltä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
isäsi antaa kysy häneltä
No nyt tuli kiire kysymään 🏃🚴♂️
- Anonyymi
Onko cittarin takana peukkua? 🤔
- Anonyymi
Saako demaritkin peukuttaa?🥸
- Anonyymi
Ei, demareille annetaan liimatuubi. Nuuhkikoon sitä.
- Anonyymi
Kokeilin peukkua kaarisillalla, heti sain pinppii.
- AnonyymiUUSI
Olit siis kävelyllä äitisi kanssa.
- Anonyymi
Peukusta tulee kamalan kipeäksi, ei hallitse itseä ollenkaan, hyppii kuin kenguru, käytön jälkeen. Täytyy olla kahtapuolen pitelijä, että pysyy jotenkin tolpillaan.
Liftata voi mutta peukuttaa ei?! - Anonyymi
Penikseni on lepotilassa.
- Anonyymi
aaawww oon ihan peukuissa tämähän on hyvää kamaa suosittelen!!!!!!!!!!!!!!!
- Anonyymi
Vedin peukkua ja teki mieli roikkua autossa nyt olen Jamalissa ahnuskairattuna. Kohta metakuselle!
- Anonyymi
Mä kohta kokeilen peukkua! 👍
- Anonyymi
Sopii niin kuin suutarin peukku sian takapuoleen.
Vanha Lieksalainen sanonta 🫡- Anonyymi
No Lieksassa eläinten hyväksikäyttö on jo arkipäivää..olette sarjassa sairaita yksilöitä🤮🤮🤮
- Anonyymi
Jatkis juuri peukutti minua, nyt on ahnus kipiä...
T: Aitonainen- Anonyymi
Valehtet törkyturpa. Minä olen yli 4 tunnin päästä lieksasta. Mutta sihän jokaväliin valehtelet. Kuten aina. Olethan pietarin trollitehtaan tuote. Olet putlerin trolli.
- Anonyymi
TÄNÄÄN PEUKUTETAAN!
- Anonyymi
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
- Anonyymi
Minä käytän etusormea 👆🏼
- Anonyymi
Heitä håmå voltti 🤸♀️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heitä håmå voltti 🤸♀️
🏃♀️➡️🤸♀️🤸♀️🤸♀️🤸♀️🤸♀️🤸♀️🤸♀️🤸♀️🤸♀️🤸♀️🤸♀️🤸♀️🤸♀️🤸♀️🤸♀️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🏃♀️➡️🤸♀️🤸♀️🤸♀️🤸♀️🤸♀️🤸♀️🤸♀️🤸♀️🤸♀️🤸♀️🤸♀️🤸♀️🤸♀️🤸♀️🤸♀️
Dynaaminen ja energinen voltti 👆
- Anonyymi
Minäkin haluaisin heittää voltin 🙋♂️
- Anonyymi
Lupa myönnetty!
-kelan pimut - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lupa myönnetty!
-kelan pimut🏃♀️➡️👩🏼🦽🧑🏼🦽➡️👩🏼🦼🧑🏼🦼👩🏼🦯🧑🏼🦼➡️🧑🏼🦯🧑🏼🦯➡️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🏃♀️➡️👩🏼🦽🧑🏼🦽➡️👩🏼🦼🧑🏼🦼👩🏼🦯🧑🏼🦼➡️🧑🏼🦯🧑🏼🦯➡️
Nyt tuli karenssia🤐
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt tuli karenssia🤐
No en pysty parempaan volttiin pyörätuolissa 😡
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No en pysty parempaan volttiin pyörätuolissa 😡
Tekosyy, on pystyttävä tai pamahtaa karenssia ☝️
- Anonyymi
Peukku luiseva työntyy sun per...n väliaikaista kaikki on vain . Tämä elomme riehuva rikkaus ja rinnassa sykkivä rakkaus, väliaikaista kaikki on vain.
- Anonyymi
Tänään on peukku päivä 😵
- Anonyymi
Tuntuu siltä että jonkun peukku on ahnuksessani tämä on ehdottomasti peukkupäivä☺️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuntuu siltä että jonkun peukku on ahnuksessani tämä on ehdottomasti peukkupäivä☺️
Voi se olla kiertokankikin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi se olla kiertokankikin!
Yrittääkö joku käynnistää minua kangesta veivaamalla?🤔
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Äitisi, jätit WC:n vetämättä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, tarvitaan enää käynnistys ryyppy!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jalankulkija kuoli. Poliisi etsii mustaa BMW Coupe -autoa, jossa on punertavat vanteet.
Jalankulkija kuoli jäätyään auton alle Joensuussa – kuljettaja pakeni, poliisi pyytää havaintoja https://www.mtvuutiset.2224842Mikä vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin sinne tyhjään tilaan, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki453288Ohjelma "Rikollisjengien Ruotsi" hyvin paljasti jakautuneen maan
eli ns. ruotsalaiset yhdellä puolella, muslimit ja muut kehitysmaalaiset toisella puolella. Siinäkin hyvin näki mitä ma362975PÄIVÄN PARAS: Nigerialainen haki turvapaikkaa Suomesta, lähti takas huilaamaan
kotimaahansa, koska turvapaikan saaminen kesti niin kauan. Ja tämän kertoo ihan Yle, eikä yhtään toimittaja kyseenalaist842943Vassarina hymyilyttää vaurastuminen persujen kustannuksella
Olen sijottanut määrätietoisesti osan Kelan tuista pörssiosakkeisiin, ja salkku on paisunut jo toiselle sadalle tuhanne612842Riikka runnoo: Elisalta potkut 400:lle
Erinomaisen hallitusohjelman tavoite 100 000 työllistä lisää yksityisellä sektorilla on kohta saavutettu. Toivotaan toiv902665Pidennetään viikko 8 päiväiseksi
Ja jätetään työpäivien määrä nykyiseen 5:een. Tuo olisi kompromissiratkaisu vellovaan keskusteluun työajan lyhentämisest142391Pääseekö kuka tahansa hoitaja katselemaan kenen tahansa ihmisen terveystietoja?
"Meeri selaili puhelinta uteliaisuuttaan ja katuu nyt – Moni hoitaja on tehnyt saman rikoksen Tuttujen ihmisten asiat k1032197- 1491551
Vapaa- ajan asunto palanut Haapavedellä
Haapavesi päässyt Iltalehteen Vapaa- ajan asunto palanut 35 neliötä palanut. Missä päin tämä on ollut? Poliisin tutkinn91220