vielä pystynkö koskaan enää tutustumaan yhteenkään uuteen ihmiseen, koska pelon vuodet ovat vieneet luottamuksen ihmisiin kokonaan! Projekti vauriotti psyykkistä, fyysistä ja taloudellista tilanetta monen vuoden ajan! Sen vaikutukset elämään ovat olleet traagiset!
En tiedä sitäkään
3
160
Vastaukset
- Anonyymi
Ensi keväänä vasta tiedän onko vointini selvästi parantunut ja se edellyttää myös sitä, että töissä on aina työrauha ja kertomista ei ollenkaan! Näen yhä paljon sellaista missä tahansa, mikä valitettavasti nostaa kaikki huonot muistot pintaan! Käykö siinä niin etten enää koskaan koe sellaista päivää, joka ei muistuttaisi niistä vuosista!
- Anonyymi
emmäkään kyllä mitään ylimäärästä pskaa halua elämääni. huomannu että monet miehet on hullun mustasukkasii ja kovii haukkumaan. silti kaipaavat 🧐 hassua
- Anonyymi
Kyllä pystyt, jos vain haluat. Voit kertoa niille uusille ihmisille, mitä sinulle on tapahtunut ja mikä tuntuu tällä hetkellä vaikealta. Sen jälkeen he osaavat ottaa nämä asiat huomioon. ☺️
🕉️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 372310
- 551327
- 841303
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...361266- 631191
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39904Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.121788- 31751
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi23596Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55575