Kovin hiljaista puolueen politiikassa. Ehkä hyvä niin, kun puolueen kannatus kohoaa noissa gallupeissa. Puolue ei nyt kuitenkaan anna minulle aihetta siitä enempää puhumiseen.
Nyt palstalla näkemisenikään ei anna aihetta siihen tarttumiseen. Eivät viime viimeajat muutenkaan ole sellaiseen aihetta antaneet, jo useampi viikko on edellisestä viestistäni. Nyt kuitenkin halusin tulla käymään täällä toivottaakseni kaikille tämän lukeville Oikein Hyvää viikonloppua!
Hiljaista on Suomen Keskustassa
19
229
Vastaukset
- Anonyymi
Primus Inter Pares!
https://postimg.cc/gallery/dT3hn5y
https://i.postimg.cc/JGbvrvDx/Kapteeni.jpg
Joku väitti Sinun olleen kirnumestari Valiolla 😅
Kyllä kelpaisi "kirnutakin"...
https://i.postimg.cc/ncKWsbCK/Valkeat.jpg- Anonyymi
Mitätön puskaluuseri olet Kapi, alle nollan ihminen. HO HOO, HO HOO!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joko Osipovitsin hermo petti kun näki OIKEAN KAPTEENIN?
😅😅😅😅 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osipovitsikin on aina niin negatiivinen kommenteissaan, että on taatusti alle nollan ylilutikka.
- Anonyymi
Kaikkonen ja Lindtman keräävät poliittista satoa seuraamalla aitiosta popcornien kera, minkä sekoilun Orpon sirkus seuraavaksi saa aikaan. Kokoomus töhrii itseään oikein urakalla Orpon arvovallan rapistuessa täysin olemattomiin, kun Purran joukkue "pitää lystiä" hallituksessa. Aina kun Orpo muka jyrähtää, niin jo heti seuraavana päivänä huomataan, että se jyrähdys jäikin vain hiljaiseksi tuhnuksi. Ei ole Orposta persujen kesyttäjäksi saati Kokoomuksesta ylipäätäkään.
Tiedä sitten, onko punamultaa kuitenkin tulossa seuraavaksi hallitukseksi, vaikka Lindtmania pidetäänkin sinipunamiehenä. SDP:n ja Keskusta yhteiskannatus kun jo kuitenkin yli 40 %:n luokkaa. Tuorein Ylen gallup antaa nille 40,5 %:n yhteiskannatuksen ja HS-gallup viime kuussa 41,5 %. Jotenkin näyttää nyt siltä, että Lindtmanilla voisi olla helpompaa löytää yhteinen sävel Keskustan kanssa, koska eittämättä näitä Orpon hallituksen tekemiä päätöksiä joko perutaan tai muutetaan joiltakin osin. Suojaosan palauttaminen ainakin on ollut esillä ja se maistunee varmasti paremmin Keskustalle kuin Kokoomukselle.En ole kolmeen viikkoon tänne mitään laittanut; edellinen viestini on tämä avaus, johon olet eilen vastannut. Poimin tämän toiselle sivulle pudonneena ja vastaanpa tähän viestiisi:
Paljolti samaa miestä olen sanomastasi. Sdp:n Lindmanhan sen seuraavan hallituksen tulee muodostamaan. Lindman on enemmän oikeistodemari kuin oli Marin, joten hänelle pääkumppaniksi voisi sopia kokoomus, mutta tuskin kokoomus, joka oli oikeistodemari Lipposenkin molempien hallitusten pääkumppani. Tuskinpa kokoomus nyt on halukas siihen asemaan; ei ainakaan, jos johdossa olisi vielä Orpo. No, kyllä keskustakin Lindmanille sopinee pääkumppaniksi hallitukseen. Varsinkin, jos keskusta vielä jatkaa nousussa olevaa kannatustaan. Persut eivät varmaankaan mahdu Lindmanin hallitukseen. Eli hallituksesta voi hyvin tulla ns. punamultahallitus.
No, minä en varmaan ole enää näkemässä seuraavaa hallitusta, jos sen muodostaminen ei tapahdu ennen aikojaan. Olen korkean ikäni - 90 v 2 kk – mukaisessa kunnossa. Eilen kuitenkin olin taas neljän kuukauden kesätauon jälkeen alkaneessa Helsingin Sydänkuntoutuksen fysioterapeutin vetämässä viikkojumpassani Oulunkylän sydäntalolla – allasjumpalla nyt alkoi ja jatkuukin, mutta joka kolmas kerta on aina kuntosali. Kun lopuksi on aina sauna talon mainiossa saunassa, niin sekin houkuttaa minua vielä jatkamaan, jos vain tässäkin kunnossa vielä pysyn.
Nyt vain kiitoksia hyvästä viestistäsi ja Oikein Hyvän viikonlopun toivotukset Sinulle ja kaikille muillekin tämän lukeville!kapi_ kirjoitti:
En ole kolmeen viikkoon tänne mitään laittanut; edellinen viestini on tämä avaus, johon olet eilen vastannut. Poimin tämän toiselle sivulle pudonneena ja vastaanpa tähän viestiisi:
Paljolti samaa miestä olen sanomastasi. Sdp:n Lindmanhan sen seuraavan hallituksen tulee muodostamaan. Lindman on enemmän oikeistodemari kuin oli Marin, joten hänelle pääkumppaniksi voisi sopia kokoomus, mutta tuskin kokoomus, joka oli oikeistodemari Lipposenkin molempien hallitusten pääkumppani. Tuskinpa kokoomus nyt on halukas siihen asemaan; ei ainakaan, jos johdossa olisi vielä Orpo. No, kyllä keskustakin Lindmanille sopinee pääkumppaniksi hallitukseen. Varsinkin, jos keskusta vielä jatkaa nousussa olevaa kannatustaan. Persut eivät varmaankaan mahdu Lindmanin hallitukseen. Eli hallituksesta voi hyvin tulla ns. punamultahallitus.
No, minä en varmaan ole enää näkemässä seuraavaa hallitusta, jos sen muodostaminen ei tapahdu ennen aikojaan. Olen korkean ikäni - 90 v 2 kk – mukaisessa kunnossa. Eilen kuitenkin olin taas neljän kuukauden kesätauon jälkeen alkaneessa Helsingin Sydänkuntoutuksen fysioterapeutin vetämässä viikkojumpassani Oulunkylän sydäntalolla – allasjumpalla nyt alkoi ja jatkuukin, mutta joka kolmas kerta on aina kuntosali. Kun lopuksi on aina sauna talon mainiossa saunassa, niin sekin houkuttaa minua vielä jatkamaan, jos vain tässäkin kunnossa vielä pysyn.
Nyt vain kiitoksia hyvästä viestistäsi ja Oikein Hyvän viikonlopun toivotukset Sinulle ja kaikille muillekin tämän lukeville!Olen näköjään sekoillut yhdessä lauseessa tuossa edellä Näin minun piti sanoa:
Lindman on enemmän oikeistodemari kuin oli Marin, joten hänelle pääkumppaniksi voisi sopia kokoomus,, joka oli oikeistodemari Lipposenkin molempien hallitusten pääkumppani.- Anonyymi
kapi_ kirjoitti:
En ole kolmeen viikkoon tänne mitään laittanut; edellinen viestini on tämä avaus, johon olet eilen vastannut. Poimin tämän toiselle sivulle pudonneena ja vastaanpa tähän viestiisi:
Nyt vain kiitoksia hyvästä viestistäsi ja Oikein Hyvän viikonlopun toivotukset Sinulle ja kaikille muillekin tämän lukeville!Vilkaisehan Korhonen nuo kuvalinkit, niin tulee nuoruus mieleen.
Ossi ei tykkää kun kapteenin ruusukkeet pollottaa noin isosti. Ja sitten naiset 😅 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vilkaisehan Korhonen nuo kuvalinkit, niin tulee nuoruus mieleen.
Ossi ei tykkää kun kapteenin ruusukkeet pollottaa noin isosti. Ja sitten naiset 😅Nolla olet Kapi edelleen. HO HOO, HO HOO!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nolla olet Kapi edelleen. HO HOO, HO HOO!
Hermoo... pillipiipari käryyttäää kääminsä!
Osipovitsi se varmaankin väitti kuvissa näkyvän Korhosen olleen peräti kirnumestari Valiolla 😅
Kyllä jo nuita kelpaisi "kirnutakin"...
https://i.postimg.cc/ncKWsbCK/Valkeat.jpg Anonyymi kirjoitti:
Vilkaisehan Korhonen nuo kuvalinkit, niin tulee nuoruus mieleen.
Ossi ei tykkää kun kapteenin ruusukkeet pollottaa noin isosti. Ja sitten naiset 😅Vilkaisinpa nuo tarkoittamasi kuvani. Ei niistä tule mieleeni ihan nuoruuteni. Nettini kuvatiedostoistani näen, että tuo sotilaskuvani on viimeiseltä rauhanturvaajareissultani Golanilta v. 1981, leikkaus näköjään kuvasta, jossa juttelen tietyn majurin kanssa. Tuo ”valkeat” kuva on vuodelta 1994´; olimme silloin vaimoni kanssa lomaillut Kyproksella, josta tuolloin olimme laivalla matkalla Egyptiin ja nuo ”laivatytöt” houkuttivat minut tuohon, josta vaimoni sitten nappasi tuon kuvan.
Joo, monia tuhansia kuvia minulla on nyt tällä tietokoneellakin, osin hyvin vanhoistakin kamerakuvista tuotuina. Enemmän sentään uudempia, kuten 31 vuotta kestäneen leskeyteni aikana tekemiltäni lähes neljältäkymmeneltä kaukomatkoiltanikin ottamiani.- Anonyymi
kapi_ kirjoitti:
Vilkaisinpa nuo tarkoittamasi kuvani. Ei niistä tule mieleeni ihan nuoruuteni. Nettini kuvatiedostoistani näen, että tuo sotilaskuvani on viimeiseltä rauhanturvaajareissultani Golanilta v. 1981, leikkaus näköjään kuvasta, jossa juttelen tietyn majurin kanssa. Tuo ”valkeat” kuva on vuodelta 1994´; olimme silloin vaimoni kanssa lomaillut Kyproksella, josta tuolloin olimme laivalla matkalla Egyptiin ja nuo ”laivatytöt” houkuttivat minut tuohon, josta vaimoni sitten nappasi tuon kuvan.
Joo, monia tuhansia kuvia minulla on nyt tällä tietokoneellakin, osin hyvin vanhoistakin kamerakuvista tuotuina. Enemmän sentään uudempia, kuten 31 vuotta kestäneen leskeyteni aikana tekemiltäni lähes neljältäkymmeneltä kaukomatkoiltanikin ottamiani.Komeasta talostakin täällä kuvia, oletko itse nekin laittanut.
kapi_ kirjoitti:
Vilkaisinpa nuo tarkoittamasi kuvani. Ei niistä tule mieleeni ihan nuoruuteni. Nettini kuvatiedostoistani näen, että tuo sotilaskuvani on viimeiseltä rauhanturvaajareissultani Golanilta v. 1981, leikkaus näköjään kuvasta, jossa juttelen tietyn majurin kanssa. Tuo ”valkeat” kuva on vuodelta 1994´; olimme silloin vaimoni kanssa lomaillut Kyproksella, josta tuolloin olimme laivalla matkalla Egyptiin ja nuo ”laivatytöt” houkuttivat minut tuohon, josta vaimoni sitten nappasi tuon kuvan.
Joo, monia tuhansia kuvia minulla on nyt tällä tietokoneellakin, osin hyvin vanhoistakin kamerakuvista tuotuina. Enemmän sentään uudempia, kuten 31 vuotta kestäneen leskeyteni aikana tekemiltäni lähes neljältäkymmeneltä kaukomatkoiltanikin ottamiani.Kyllä tämä vanhuuteni aiheuttaa jo melkoista sekoilua täälläkin. En ole ollut leski vielä sentään 31 vuotta, vaan 21 vuotta; syöpä vei vaimoni v. 2004.
Eiköhän tämä jo riittäne minulta tälle päivälle ja vähän pidemmäksikin ajaksi; ainakin tälle viikonlopulle, joten toivottelenpa vielä toistamiseen Oikein Hyvää viikonloppua kaikille tämän lukeville!- Anonyymi
kapi_ kirjoitti:
Kyllä tämä vanhuuteni aiheuttaa jo melkoista sekoilua täälläkin. En ole ollut leski vielä sentään 31 vuotta, vaan 21 vuotta; syöpä vei vaimoni v. 2004.
Eiköhän tämä jo riittäne minulta tälle päivälle ja vähän pidemmäksikin ajaksi; ainakin tälle viikonlopulle, joten toivottelenpa vielä toistamiseen Oikein Hyvää viikonloppua kaikille tämän lukeville!Laitoitko talon kuvasi, vai laittoiko Pankkolängvitsi joka kehui taloasi hienoksi. Muistatko sitä ?
- Anonyymi
kapi_ kirjoitti:
Nyt vain kiitoksia hyvästä viestistäsi ja Oikein Hyvän viikonlopun toivotukset Sinulle ja kaikille muillekin tämän lukeville!Kiitos vaan itsellesi palautteesta ja hyvää viikonloppua myös sinne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laitoitko talon kuvasi, vai laittoiko Pankkolängvitsi joka kehui taloasi hienoksi. Muistatko sitä ?
Voi voi tuota takuueläkkeen katkeroittaman Paitulimajurin kateutta kírjoitellessaan subventoidusta slummiluukustaan käsin :(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hermoo... pillipiipari käryyttäää kääminsä!
Osipovitsi se varmaankin väitti kuvissa näkyvän Korhosen olleen peräti kirnumestari Valiolla 😅
Kyllä jo nuita kelpaisi "kirnutakin"...
https://i.postimg.cc/ncKWsbCK/Valkeat.jpgEi käryä Kapi sinun kanssa käämit koskaan, kuten ei sivistymättömien ja tyhmien moukkien kanssa yleensäkään. HO HOO, HO HOO!
Kylmän viileästi, aikuisen oikea SOTILAS
- Anonyymi
Moikka moktar gubta-tekomölö tunnistaa....
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude20515036Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta
Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t12610490Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy11510060Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h1099331Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee
– Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k529152Giorgia Meloni vs Riikka Purra
Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk566925Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump156755Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.1816497Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua1636147Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä
Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri335588