https://youtu.be/hfYc8fUMfis?si=SVunKIYfwENHza2V
Eikö sinunkin elämän tehtävä ole jo vuosia ollut sulkien kerääminen hattuun?
Ja lopeta tuo ylimielinen mässytys.
Metsämanille kirje
9
154
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi "somevaikuttajat" alkavat käyttäytyä "kuin vaikuttajat"?
Kun tavallinen ihminen saa suuren yleisön ja näkyvyyttä, tapahtuu usein seuraavaa:
- Identiteetin muutos: Kun tuhannet tai kymmenet tuhannet ihmiset seuraavat ja kommentoivat, ihminen alkaa nähdä itsensä eri tavalla. "Minulla on vaikutusvaltaa" muuttuu helposti "minulla on asiantuntemusta".
- Sosiaalinen palkitseminen: Ylimielisyys, provokatiivisuus ja näyttävyys tuottavat algoritmeille kelpaavaa sisältöä. Se saa klikkejä, kommentteja ja jakoja — ja se palkitaan.
- Vahvistusvinouma: Kun seuraajat ihailevat ja tukevat, vaikuttaja alkaa uskoa omaan erinomaisuuteensa. Kritiikki sivuutetaan, koska se ei sovi uuteen minäkuvaan.
- Näyttämisen tarve: Menestys halutaan todistaa konkreettisesti — koneilla, autoilla, mökeillä, matkoilla. Se on osa "status-symbolien kieltä", jota some puhuu.- Anonyymi
Hyvä ihminen, vaihda jo levyä ja ala elää OMAA ELÄMÄÄSI!!!! Kukaan jaksa sinun asiatonta vinkumista ja saman loihtomista. Etkö ihan oikeasti mmärrä kuinka naurettavan kuvan itsestäsi tällä Tuusniemi-palstalla annat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä ihminen, vaihda jo levyä ja ala elää OMAA ELÄMÄÄSI!!!! Kukaan jaksa sinun asiatonta vinkumista ja saman loihtomista. Etkö ihan oikeasti mmärrä kuinka naurettavan kuvan itsestäsi tällä Tuusniemi-palstalla annat.
Vaihda sinä levyä.
Todella ylimielisin ja ällöin metsämanin kuvaama video.
Asettui ylemmäs kuin seuraajansa, ylimielisyys näkyi käden liikkessäkin kun nakkeli jyviä suuhunsa.
Ylimielisyys kuului myös mässytyksessä, se oli yltäkylläisyydessä eläneen ääni.
Turhaan eivät kommentoijat kirjoitelleet"
"Maiskutus ja mässäily ei oikein sovi yhteen puhumisen kanssa, pari pierua olisit voinut vielä päästää"
Kommentille 61 yläpeukkua.
"Ärsyttävältä kuulostaa tuo syöminen puheen aikana.
Syö ja puhu erikseen.
Kommentille 105 yläpeukkua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaihda sinä levyä.
Todella ylimielisin ja ällöin metsämanin kuvaama video.
Asettui ylemmäs kuin seuraajansa, ylimielisyys näkyi käden liikkessäkin kun nakkeli jyviä suuhunsa.
Ylimielisyys kuului myös mässytyksessä, se oli yltäkylläisyydessä eläneen ääni.
Turhaan eivät kommentoijat kirjoitelleet"
"Maiskutus ja mässäily ei oikein sovi yhteen puhumisen kanssa, pari pierua olisit voinut vielä päästää"
Kommentille 61 yläpeukkua.
"Ärsyttävältä kuulostaa tuo syöminen puheen aikana.
Syö ja puhu erikseen.
Kommentille 105 yläpeukkua.Parasta ruokaa Suomesta kampanjan äiti?
- Anonyymi
Juvonen on ruma ukko .Puhekin juntin .Naurettava ukko ja isänsä myös.
- Anonyymi
🤣🤣🤣🤣
- AnonyymiUUSI
Taitaa olla märkä alakerta kun noin kirvoitti.
- Anonyymi
"Hyvä ihminen, vaihda jo levyä ja ala elää OMAA ELÄMÄÄSI!!!! Kukaan jaksa sinun asiatonta vinkumista ja saman loihtomista. Etkö ihan oikeasti mmärrä kuinka naurettavan kuvan itsestäsi tällä Tuusniemi-palstalla annat."
Sinulla toistuu tuo sama paska, jos sinulla ei ole kykyä keskusteluun niin pidä suusi kiinni.
Mielläni keskustelen vaikuttajista joita lapset ja nuoret voivat pitää esikuvinaan, mutta käveleviä alkoholijuoma mainoksia eivät ne vaikuttajat ole.- AnonyymiUUSI
Mitä keskustelua? Vingut kuin pienilapsi huomiota. Hommaa elämä vaikka sukusikin sut onnettoman on hyljännyt. Ei kukaan jaksa luusereita vätyksiä kuten sinä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 794444
- 503762
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle512571Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3442051- 1401799
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161725Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271547Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan131511Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?121329- 461273