Tänäänkin aamupäivällä hävittäjät vetelivät komeita siveltimen vetoja Kiuruveden suunnan taivaalle.
Tietääkö kukaan kertoa mikä tuon jykevä äänisen kaarrattelun tarkoitus on?
Hävittäjät taivaalla
7
214
Vastaukset
- Anonyymi
No hohhoijaa,viikottaiset harjoitukset ja tokihan niitä on lisätty maailman tilanteesta johtuen,hyvä niin 👍
- Anonyymi
Taisi olla eilen kun näin yhden koneen tosi matalalla keskustan liepeillä. Paljon matalammalla kuin mitä yleensä lentävät.
- Anonyymi
Eipä ole uusi asia, aikoinaan lentelivät Mig hävittäjillä ja Fouga magistereilla. Noin 50 vuotta sitten.
- Anonyymi
Lentäjätkin ovat kuolevaisia, joten kaiken aikaa on uudet opettelemassa, ihan kuin muissakin ammateissa. Tekniikka myös kehittyy ja muuttuu, joten tulevaisuudessa ne voi lennellä ilman miehitystä, mutta lentelevät silti harjoitellakseen.
- Anonyymi
Jos ei olisi armeijoita, ei olisi sotia 🤭
- Anonyymi
Tuota ei usko erkkikään. Sotia on ollut iät ja ajat, vain kokoluokat vaihtelee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuota ei usko erkkikään. Sotia on ollut iät ja ajat, vain kokoluokat vaihtelee.
Niin, sitten valtaa pitäisivät rosvojoukot.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2147334
- 594712
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434654- 753388
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161985- 311789
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271776Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441637- 361537
- 1431297