Miksi meillä on

Anonyymi-ap

Niin syvä tunneside? Eikä mitään kaksoisliekki juttuja

35

801

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Liian samanlaisia monella eri tasolla.

• Anonyymi

Joillakin on tunneälyä enemmän ja toisilla vähemmän, samanlaisuus herättää syvempiä tuntemuksia ja erilaisuus eriyttää toisistaan?

• Anonyymi

Hän on välillä niin liki, että tuntuu, että minä olen hän.

Mac DeMarco - My Kind of Woman

• Anonyymi

Jotain samanlaista ihmisenä

• Anonyymi

Mulla oli heti ekasta näkemisestä lähtien jotenkin hyvin poikkeuksellinen yhteys yhden miehen kanssa. Myöhemmin se muodostui sellaiseksi että jopa etäältä tunnen hänet. Ainakin tässä tapauksessa uskon sen johtuvan osittain siitä että olemme kuin geneettiset sekä henkiset vastakappaleet toisillemme mutta niin smoothilla ja sulautuvalla tavalla eli osilla että se tekee tästä stabiilin

• Anonyymi

Samankaltaisia ajatuksia täälläkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samankaltaisia ajatuksia täälläkin.

Miehen elämäntilanne on tosin sellainen ettei hän tällä hetkellä halua seurustella. Ymmärrän häntä ja hyväksyn täysin vaikka itse näkisinkin monenlaisia toimivia vaihtoehtoja joista en paljoa ole hänelle puhunut. Kunnioitan hänen vapauttaan ja päätöstään. Haluan vain että hän tietää, että hänellä on ihminen joka rakastaa häntä ja ottaa hänet hellään halaukseen aina kun hän sitä kaipaa.

• Anonyymi

Jotkut aistii erilaisin tavoin toisten energioita. Minä aistin sen ettei hän asunut enää tietyllä alueella, kun kuljin siitä läpi. Ja niin hän kertoikin nähdessämme, että oli muuttanut sieltä pois.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miehen elämäntilanne on tosin sellainen ettei hän tällä hetkellä halua seurustella. Ymmärrän häntä ja hyväksyn täysin vaikka itse näkisinkin monenlaisia toimivia vaihtoehtoja joista en paljoa ole hänelle puhunut. Kunnioitan hänen vapauttaan ja päätöstään. Haluan vain että hän tietää, että hänellä on ihminen joka rakastaa häntä ja ottaa hänet hellään halaukseen aina kun hän sitä kaipaa.

❣️❣️❣️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvin sanottu, voisin sanoa näin myös omalle kaivatulleni. Kuin hänelle.

• Anonyymi

Sinun kaipuusi on minun kaipuuni,
      sinun uskosi on minun rohkeuteni.

Meitä ohjataan tasapainoon,
      siihen hetkeen, jossa ei ole kiirettä,
      vain luottamus,
      että kaikki soljuu kohdilleen,
      oikealla ajalla, oikeassa valossa.

Pidä kiinni tästä rauhasta,
      Minä tunnen sen myös.
      Miehelle.
      Soulmatelle, liekkipersheelle❤️‍🔥.
      ☕️🩷

• Anonyymi

Tiesitkö senkin, että juon kahvia nyt? Ei ihan tyypillinen aika itsellenikään.. Vähän epäilen, että alakerran naapuri röllää mua, haluan pitää sen oven vähän auki😁

• Anonyymi

❤️

• Anonyymi

En kuule tiedä, tämä on välillä hieman raskastakin. Silti se tuntuu useimmiten hyvältä.

• Anonyymi

Harmittaa olla niin merkityksetön. Jos olisin merkityksellisempi, voisin olla sen yhden naisen omana ja hän pitäisi nytkin kädestä. Mieheltä sivusta.

• Anonyymi

Siksi kun meidät luotiin tähän maailmaan toisiamme varten. Yhteytemme on Jumalallinen ❤️.

~ Marika ~

• Anonyymi

Juurikin näin on rakas❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juurikin näin on rakas❤️

😘❤️🙏

• Anonyymi

Esiinnyt toisena

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Esiinnyt toisena

Johtuuko tämä palstasedälle esittämäsi voimakas teesi siitä, että sinä tunnet jonkun sen nimisen henkilön? Aika ns omnipotentti ote Sinulla tähän keskustelupalstaan. Mikäs siiinä jos mikä tahansa skeida menee läpi T naiselta

• Anonyymi

En tiedä. Olen ihan ensi tapaamisesta asti pitänyt hänestä. Aivan kuin olisin tuntenut hänet pitkään. Nyt jonkun vuoden päästä huomasin rakastavani häntä valtavasti. Tämä on saanut minut pohtimaan, onko se aina ollut näin? Rakkaus vain muutti muotoaan erinäisten asioiden vuoksi. -J

• Anonyymi

Onhan se ollut aina näin Juhaseni.🔥💫🔥t

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onhan se ollut aina näin Juhaseni.🔥💫🔥t

T meni ohi... Meitä on aika monta.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Kaksoisliekki

• Anonyymi

🔥

• Anonyymi

Miettinyt tätä samaa. Toivon että se selviää tulevaisuudessa.

• Anonyymi

Ns. Pakka sekaisin, bro. - Komiat

• Anonyymi

Jotkut osaa sellaisenkin pilata.

• Anonyymi

Onko mielestäsi kaikki nyt pilalla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko mielestäsi kaikki nyt pilalla?

Sitä voi tietysti jokainen miettiä omalla kohdallaan, mitä jokin toisessa aiheuttaa tai aiheutti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä voi tietysti jokainen miettiä omalla kohdallaan, mitä jokin toisessa aiheuttaa tai aiheutti.

Muuta tässä taas vaihteeksi mietikkään 😮‍💨 - Niagaran putoukset, kaukorakkaus

• Anonyymi

oli useita vuosia olo ettei minua kunnioitettu tai hyväksytty suhteessa tai muutenkaan sellaisena kun olen. suunnilleen vitsaili kavereille ja sukulaisille ettei tuosta mihinkään ole ja kaikki ikävät tapahtumat kääntyi kerta toisensa jälkeen minun syyksi. vaikka hän olisi ollut muualla ja minä tapani mukaan yksinäni. halusi pitää minut omanaan silti. lopulta sairastuin. minusta tuli aivan hirveä kaikille,koska en tullut nähdyksi enkä kuulluksi ja menin pahemman kerran kuoreeni. pelkäsin että kaikki satuttaa. olen lopulta tunteellinen ja herkkä nainen vaikka vitsailen paljon. hän oli täysin vääränlainen HEITTOMERKEISSÄ ”rakastaja ” minulle. täällä palstalla olen tuskaillut ja ymmärtänyt että on myös olemassa miehiä jotka kertovat että rakastaa 🥺 siksi en pääse täältä poois. oikeassa elämässä olen erittäin pelokas enkä puhu tästä tilanteestakaan sen koommin mitään kellekään. suojakuori on kokoajan päällä. toivoisin että kiltti mies uskaltaisi halata minua vielä joskus ja kertoisi että haluaa ymmärtää minua

• Anonyymi

tämän edellisen rakastajan koko laaja ystäväpiiri piti minua myös outona ilmassa oli kokoajan outo tunnelma kun tulin paikalle. jäi aina se tunne että minua ei haluttu paikalle (siitä syystä linnottauduin kotiini) eräissä kesäjuhlissakin suoraan huudettiin että painu vttuun täältä vaikka olin onnitellut ja ollut melko huomaamaton. no eipä tule kuulumaan tietyt henkilöt onneksi sillä tavalla elämääni että tarvitsisi olla tekemisissä. toivottavasti löydän vielä samankaltaisia elämääni jotka ymmärtävät minua. vanhaa eli sitä mikä rikkoi minut tähän kuntoon en kaipaa enää koskaan elämäämme! en kaipaa nöyryyttäjiä ketkä ei uskonut minuun millään tasolla! minulla on täällä tärkeä tehtävä jonka takia on pakko yrittää elää!

• Anonyymi

Kuka käyttää sanaa ''kaivattusi'' kai vattusi??

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      21
      5424
    2. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      50
      1461
    3. Grilli lopettaa?

Pitääkö huhu paikkaansa että grilli lopettaa lähiaikoina?
      Suomussalmi
      12
      871
    4. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      47
      819
    5. Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?

Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️
      Ikävä
      58
      808
    6. Mitä teet nainen

Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,
      Ikävä
      52
      807
    7. Pitääkö luovuttaa?

Sano nyt edes jotain 👾
      Ikävä
      46
      792
    8. Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa

Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom
      Kotimaiset julkkisjuorut
      134
      788
    9. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      49
      786
    10. Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!

JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille
      Maajussille morsian
      9
      766
    Aihe