Luottomyyjä esitteli uudenkarheita Dacioita oli Sanderoo, Dusterii ja Joggerii. Pellit kiilsivät ja tehdastakkuu toisi mielenrauhaa. Lopulta päädyin sanomaan nou nou Dacioille. Ryystin kiltisti kaffet ja söin lautasen tyhjäksi nisuista. Vatsa täynnä lähdin kaupasta kotiin.
Kävin katselemassa Dacioita
23
338
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ne tarjonnut kotiin viemisiksi muovisankoa ?
- Anonyymi
Kyllähän minä nyt mieleni pahoitin kun kahvi oli ässehtänyttä Saludoa ja nisut selkeästi eilispäiväisiä. En saanut myöskään ilmaista ämpäriä. Näillä eväillä ei Dacia rasian myynti lähde lentoon.
- Anonyymi
Minäkin, ent. Opel ja MB ja nykyisin vielä BMW-mies olen näilläkin pals-
toilla ollut sitä mieltä, että kyllä jonkun Dacian voisi hyvin ostaa vii-
meiseksi kauppakassikseen.
Nykyisin ajan vielä 20 - 25.000 km vuodessa.
Olen kuitenkin lukenut mm. täältä, että että auton kokoonpanon taso
on luvattoman heikkoa ja että takuuhuolloissa joutuu tämän tästä juokse-
maan.
Toki 2-3 v ajetetussa kaikki ruuvit lienee jo kiristetty.- Anonyymi
Todellako tunnustat uskovasi sitä mitä tällä palstalla tekstaillaan??
- Anonyymi
Huollossa sai tosiaan rampata kokoajan. Vuoden omistin ja totesin että takaisin japanilaisiin.
Omassa ajossa vuoden aikana ilmentynyttä:
- jarrut kitisivät, ei auttanut edes levyjen ja palojen vaihto, kitinä vaan voimistui, liekö epäkurantti jarrusatula kun kitisi vaan kuskin puolen edestä.
- kytkin alkoi täristää voimakkaasti jos liikkeelle lähdössä oli vähäkään mäkeä, joku voi yrittää vääntää, että et osaa käyttää, mutta kyllä se 10tkm toimi moitteitta sitten alkoi perseily kytkimen osalta.
- Takajarruvalo kyrvähti ja johdotkin siinä vähän mustuivat.
- Takasähköikkunat toimivat aivan miten halusivat, sai aina lyödä vetoa itsekseen että toimiikohan ne tällä kertaa. Käytin niitä työajossa paremman tuuletuksen aikaan saamiseksi. Loppupeleissä vaikenivat kokonaan.
- Ihmeellistä rohinaa moottorista, korjaamon tulkinta oli alkavaa jakoketju vikaa. Tuossa kohtaa oli juuri takuu päättynyt.
Jotain varmaan unohtuikin. Meikälle aina ollut renaultit päänsärky, meganen, clion ja sanderon omistanut. Kaikki aivan läpipaskoja käsiin leviäviä vehkeitä. Epäilen että jotain kirkkoon/kauppaan hissutellen ajoa saattavat kestää.
Lisäänpä vielä, että dacia lähti meikäläiseltä 40tkm ajettuna pois, nyt on corollan mittarissa jo 60tkm ja hyvin skulaa, ei ainuttakaan vikaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huollossa sai tosiaan rampata kokoajan. Vuoden omistin ja totesin että takaisin japanilaisiin.
Omassa ajossa vuoden aikana ilmentynyttä:
- jarrut kitisivät, ei auttanut edes levyjen ja palojen vaihto, kitinä vaan voimistui, liekö epäkurantti jarrusatula kun kitisi vaan kuskin puolen edestä.
- kytkin alkoi täristää voimakkaasti jos liikkeelle lähdössä oli vähäkään mäkeä, joku voi yrittää vääntää, että et osaa käyttää, mutta kyllä se 10tkm toimi moitteitta sitten alkoi perseily kytkimen osalta.
- Takajarruvalo kyrvähti ja johdotkin siinä vähän mustuivat.
- Takasähköikkunat toimivat aivan miten halusivat, sai aina lyödä vetoa itsekseen että toimiikohan ne tällä kertaa. Käytin niitä työajossa paremman tuuletuksen aikaan saamiseksi. Loppupeleissä vaikenivat kokonaan.
- Ihmeellistä rohinaa moottorista, korjaamon tulkinta oli alkavaa jakoketju vikaa. Tuossa kohtaa oli juuri takuu päättynyt.
Jotain varmaan unohtuikin. Meikälle aina ollut renaultit päänsärky, meganen, clion ja sanderon omistanut. Kaikki aivan läpipaskoja käsiin leviäviä vehkeitä. Epäilen että jotain kirkkoon/kauppaan hissutellen ajoa saattavat kestää.
Lisäänpä vielä, että dacia lähti meikäläiseltä 40tkm ajettuna pois, nyt on corollan mittarissa jo 60tkm ja hyvin skulaa, ei ainuttakaan vikaa.Tuosta tarinasta saa sellaisen käsityksen, että sinulla ei koskaan ole ollut uutta autoa , tuskin tulee olemaankaan. Omistit muka auton vuoden, rohinaa moottorista ja takuu oli juuri loppunut. Minun Daciassani oli 3 vuoden takuu. Jos joku uskoo satujasi, se on hänen asiansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuosta tarinasta saa sellaisen käsityksen, että sinulla ei koskaan ole ollut uutta autoa , tuskin tulee olemaankaan. Omistit muka auton vuoden, rohinaa moottorista ja takuu oli juuri loppunut. Minun Daciassani oli 3 vuoden takuu. Jos joku uskoo satujasi, se on hänen asiansa.
Juu en uutena ostanut. Ostin sen vuoden 2023 jouluna 20tkm ajettuna ja auto oli vuosimallia 2021, eli takuu päättyi syksyllä 2024, rohina todettiin vähän ennen joulua 2024 pajalla. Puhun ihan kokemuksesta, mutta "vääriä" kokemuksiahan täällä pidetään huuhaana. Dacian ongelma on juuri sen epäkurantti laatu niin kuin ennen vanhaan oli ladoillakin. Joku saa toimivan ja joku ei.
- Anonyymi
Tää on just tätä. Sanon vaan kautta rantain. TÄÄ ON JUST TÄTÄ!
- Anonyymi
sitten jos joku suuri auto kuin yli 10 metrinen lincoln town-car ei mahdu mihinkään parkkiinkaan akaupungissa.
- Anonyymi
Dacia on RENAULT.
Näitä on myyty kymmeniä miljoonia kappaleita pelkästään Euroopassa.
Saatikka muualla.- Anonyymi
Suurinosa ihmisistä on idiootteja. Siitä voi luontevasti päätellä renaultin myyntiä.
- Anonyymi
Käyn tänään Dacia-kaupoilla. Tarkoitukseni on tarkistaa mallisto ja se että tuoksuuko todellakin uusissa Dacioissa jenkemi. Jotta notta en pettyisi liiaksi niin otan omat Saludo-kahveet ja nisut mukaan siltä varalta että luottomyyjä ei ole niitä hankkinut.
- Anonyymi
Ota myös ämpäri mukaan, vastaantulijat saa ihmetellä kaupassa.
- Anonyymi
Mietteitä. Kommentteja. Onko Dacia hintansa väärti. Minun mielestä ei ole, koska on tehty Rellun jämä-osista.
- Anonyymi
Tuo on niin posketon väite, että se vaatii perusteluja ja todisteita, joten ole hyvä.
- Anonyymi
Hieman vanhempi tekniikka ei tarkoita mitään "jämä osia."
- Anonyymi
Mietteitä: Kokemusteni perusteella Dacia on hintansa väärti. Te muut voitte olla mitä mieltä haluatte.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mietteitä: Kokemusteni perusteella Dacia on hintansa väärti. Te muut voitte olla mitä mieltä haluatte.
Empiirisen tutkimuksen mukaan Daccian ostaa vähävarainen, autoista tietämätön ihminen. Pitääkö paikkansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Empiirisen tutkimuksen mukaan Daccian ostaa vähävarainen, autoista tietämätön ihminen. Pitääkö paikkansa.
Dacian ostaja on aina jälkeen jäänyt yksilö joka on elämässään tienannut erittäin vähän. Tällaiselle ihmiselle halvalla valmistettu ripuliauto voi vaikuttaa mainiolta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Dacian ostaja on aina jälkeen jäänyt yksilö joka on elämässään tienannut erittäin vähän. Tällaiselle ihmiselle halvalla valmistettu ripuliauto voi vaikuttaa mainiolta.
Sinun mielipiteelläsi ei ole vaikutusta minun autovalintoihini.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun mielipiteelläsi ei ole vaikutusta minun autovalintoihini.
Eikä sen tarvitsekaan vaikuttaa, sinä saat jatkaa ajamista sillä dacian räppänälläsi. Itse en moiseen roskaan koske ja jatkan oikeilla autoilla ajamista.
- Anonyymi
Älkää tehkö niin kuin minä teen. Tehkää niin kuin minä sanon. Välttäkää Daciaa. Jätetään ne kauppaan.
- Anonyymi
Näin teemme, jätämme rämisevät ja kolisevat pelti röttelöt kauppaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu801896- 591758
Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu3571617Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1691443Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101320Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle671310Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä691227- 631169
KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin1001077Kuljettajasi oy konkurssi?!
Tuliko ahnehdittua liikaa,menikö tämä kuljettajasi oy taksit siis konkurssiin?141045