Kaikki mahdollinen on ainakin kohta ryövätty ja hallitus ryövää lisää ottamalla
lisää ja lisää velkaa veronmaksajien piikkiin. Piikki on koko ajan auki eliitille veronmaksajien laskuun. Tavallinen kansa velat tulee maksamaan.
Onko ymmärrettävä niin, että oikeistolaisuus on valtion yhteisten varojen ryöväämistä ?tä
12
88
Vastaukset
- Anonyymi
Taloustieteestä ei Orpon puheille löydy katetta.
- Anonyymi
Orpo hymyilee itsetyytyväisenä, vaikka asiantuntijat tyrmäävät hänen
puheensa ja Suomella menee huonoiten EU:ssa ?
https://yle.fi/a/74-20158419?utm_source=social-media-share&utm_medium=social&utm_campaign=ylefiapp - Anonyymi
Ilme kuvastaa paljon.
- Anonyymi
Oikeistohallituksen piti olla "talousnero", mutta Suomen talouden tila on umpisurkea.
- Anonyymi
Niin kuin aina ollu. Suomen hallitukset ovat osanneet vain kansalaisten kurittamisen.
Yritystukia reilu 2 miljardia ja samalla maksavat 10 miljoonien osingot osakkaille - tätä sanotaan tulonsiirroksi köyhiltä rikkaille. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin kuin aina ollu. Suomen hallitukset ovat osanneet vain kansalaisten kurittamisen.
Yritystukia reilu 2 miljardia ja samalla maksavat 10 miljoonien osingot osakkaille - tätä sanotaan tulonsiirroksi köyhiltä rikkaille.Yritystuet kaikkiaan ovat noin 10 miljardia vuosittain. Sen lisäksi niille pitäisi
tehdä puoli-ilmaiseksi töitä ja hallitus rustasi työntekijän asemaa heikentäviä
lakeja, kun EK ei ole saanut niitä neuvottelemalla menemään läpi.
Työntekijää kepitetään ja kyykytetään nyt olan takaa.
- Anonyymi
Velaksi eläminen loppuu .... sitten joskus .... ehkä ..... kukaties....
https://yle.fi/a/74-20177017 - Anonyymi
Hirveillä veloilla ei hallitus ole saanut aikaiseksi kuin inhimillistä kurjuutta
ja velat takaavat sitä samaa suomalaisille vähintään sadaksi vuodeksi,
mutta rikkaat ovat tyytyväisiä. - Anonyymi
Säästetään rikkaille. Jonkun tämä on pakko maailmassa tehdä. Epäkiitollinen vastuu, mutta ollaan urheita.
- AnonyymiUUSI
Perskokkareitten puheet säästämisestä ovat ideologista pskanjauhamista.
Oikeistolaisuus on enemmänkin yrittäjyyttä, sitä osaa joka koko taloutta pitää pystyssä ja pitäisi vielä paremmin jos vasurit osaisivat laskea, eivätkä pyrkisi jakamaan rahaa, jota ei valtion kassassa ole!
Kaikki vasemman syrjän kulkijoiden aikaansaamat päätökset pitääkin ottaa tarkastelun alle ja korjata tavalla joka saa menot kuriin.- AnonyymiUUSI
Mitä mieltä olet kaikesta siitä mitä Kokoomus on saanut aikaan. Siis mitä oikeasti saanut aikaan, ei mitään sinun uskomuksia.
Osaatko kertoa että miksi ne hallitukset missä Kokoomus ollut mukana tulee aina tuhoa eniten yhteiskunnalle ja kansalaisille? Ja miksi hyvinvointi alunalkaen perustui juuri siihen että Kokoomus pidettiin sivussa?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 945412
- 564171
- 302331
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282178Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161835- 151484
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹331322Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201138- 221038
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431031