En mä tiedä. Tässä me nyt ollaan. Mä vähän henkisesti ruhjeilla, ehkä sinäkin. Ei auta kuin luottaa, että sä et satuta mua ja että mä osaan suojella itseäni. Otan päivän kerrallaan ja hengitän.
n->m
n->m
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Vastaukset 44
Vanhimmat
Anna sen miehen olla…
En voi antaa yhtään enempää olla kuin olen antanut. Tää on nyt paras, mihin mä pystyn.
Olen ihan romuna, enkä satuttaisi sinua tarkoituksella.
En mä tiwtenkään halua, että hän on romuna. Mitä ihmettä mä teen?
Tule mun lähelle kun nähdään?
Se voi olla liikaa minulle.
Mutta eikö olekin ihana ajatus?
Väliä pitää olla vähintään 50 cm.
Kyllä ja ei. Se on tosi huono ajatus.
Olet oikeassa. Mutta jos paikka olisi sopivampi?
Kelpaisi kyllä tuokin.
Tästä seuraa mun päähän niin paljon ajatuksia ja kysymyksiä, että on olemassa oikosulun vaara.
Koska pelkkä ajatuskin on niin kiehtova ja pysäyttävä, niin en osaa edes kuvitella miltä se tuntuisi kokea.
Tätä toivoisin
Tule. Olen ihan kiltti.
Raskaana?
Sehän tästä vielä puuttuisikin.
En ole, vaik painan nyt varmaan saman verran, kuin mitä painoin silloin, kun olin viimeisilläni raskaana.
Jaaha, ei ole mukavaa muutenkaan ja luottaakin pitäisi... just. Touhu on mitä on.
Huomaatko ap paradoksin aloituksessasi? Sinun pitäisi suojella itse itseäsi, ettet päästä enää häntä satuttamaan itseäsi. Ja tiedät että niin myös käy, ellet ole tarkkana. Älä jätä omaa onneasi toisen varaan.
👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻
Taisi kolahtaa. Tsemppiä!
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Voisinko auttaa? ☺️
🕉️
Sivusta - No hei ihana…no voit…oiskohan aika vain rakastaa avoimesti? Vien sut syömään ensikuussa 2v ensitapaamisemme vuosipäivänä.
Vai niin... 😄 Kiitos kutsusta!
🕉️
En ikinä satuta sinua.
Jos vaan kuopataan tämä juttu. En siihen usko enkä sinuun. Sinä et ole mikään parisuhdeihminen, ainakaan yhden henkilön.
Sattuu
Ymmärrät varmaan kuin raskasta sellainen "jännäleikki" on. Kenenkään hermot sellaista kestä vaikka kuinka rakastaisi.
Ei me leikitä.
Onpa typerä viesti 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Tämä se vasta onkin.
Totista touhua kertakaikkiaan. Pitäkää pää kylmänä niin ette menetä niitä viimeisiä järjenrippeitä.
Nyt ottaa lujille, laittakaa jokin tsemppibiisi kiitos 🙏🏻
Mikän niin? Sorry, mutta biisissä en oikein osaa auttaa.
https://www.youtube.com/watch?v=_hztRSsOqzA&list=RD_hztRSsOqzA&start_radio=1
:-D
😮💨 vähän puhalluttaa vain... ei sen kummempaa.
Toivottavasti rohkenet tehdä sen mitä ajattelet!
Kiitti 😄 Heti tuli parempi fiilis 👍🏻🤣
Jännitys tiivistyy 🫦
Onko odotettavissa jotain... Kivaa? ☺️
Jaa-a, jännityksessä kuin jousen jänne tähtäämisen hetkellä. Kädet tärisee 🫣
En ainakaan tarkoituksella satuta häntä.