Kummallakin takana vaativa koulutus alalle.
Minna ja Ninninanna
9
67
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Mikä on tämän ex rva Karalahden koulutus ? Martina on peruskoulun ala-asteen käynyt toope , ei mitään muuta.
- AnonyymiUUSI
Elä välitä tää sinun ihana Sofia on käynyt ainoastaan alaasteen kans. Kuitenkin lisäksi 2-tunnin meikkaus kurssin oli käynyt Dubaissa 🧐.
- AnonyymiUUSI
Gogglasin "ninninanna suomi24" ja olitpahan tehnyt paljon aloituksia. Yhden otsikko oli mm. Ninninanna Kamalahti.
- AnonyymiUUSI
Tuota Minnaa ei edes kannata googlata tai onhan goolattu ja on tehnyt ainakin yli 30 aloitusta ja tietenkin eri teksteissä vielä lisää sekä Minnaa että Ninninannaa.
- AnonyymiUUSI
Itse goggglasimme "palstavahti" ja olitpahan kauhean näköinen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuota Minnaa ei edes kannata googlata tai onhan goolattu ja on tehnyt ainakin yli 30 aloitusta ja tietenkin eri teksteissä vielä lisää sekä Minnaa että Ninninannaa.
Hyvä ettet goolaa.
Ota vaikka Goga Gola janoon? - AnonyymiUUSI
Martinan vainoaja, ninninannaa ja Minnaa ja Maraa -hokeva näytti olleen Nannan kimpussa silloin kun niillä oli Martinan kanssa yhteinen treenileiri. Sitä siellä tietenkin haukkui ja keksi kaikenlaisia juttuja. Ihmettelin että ei ole pitkään aikaan ollut Nannan kimpussa kunnes nyt sitten taas.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Martinan vainoaja, ninninannaa ja Minnaa ja Maraa -hokeva näytti olleen Nannan kimpussa silloin kun niillä oli Martinan kanssa yhteinen treenileiri. Sitä siellä tietenkin haukkui ja keksi kaikenlaisia juttuja. Ihmettelin että ei ole pitkään aikaan ollut Nannan kimpussa kunnes nyt sitten taas.
Sofiaakin Martinan vainoaja haukkui törkeästi aikaisemmin koska ajatteli että on Martinan kavereita. Sitten käänsi kellkansa kun Sofian alkoi iskemään Stefua ja totaalinen suunnanmuutos Sofian puolesta keväällä 2020.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nannasta oli haastattelu Iltalehdestä ja se on kummallinen että se joutuu psykoosiin jos joku "pääsee lehteen".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 322073
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle471986Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3091799- 961326
- 301322
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71278Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko141196Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101127Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii661016- 381009