Takana oli jo kolme vuotta täysraittiutta kun sorruin ostamaan yhden pirkkaoluen ruoanvalmistukseen ja siitä lähti kuukauden putki ja ripulit sen kun vaan roiskuvat ympäriinsä
Sorruin juomaan
6
242
Vastaukset
- Anonyymi
Voitaisiin tehdä sivistynyt ja yksityiskohtainen pohdinta siitä monisyisestä kysymyksestä, kumpi on kiusallisempi. Raju ripuli vai tiukka ummetus?
- Anonyymi
Jos sulla on vaatteet päällä niin ei se ripuli voi roiskua ja jos olet pöntöllä niin ei sitä tavaraa niin paljoo tule etteikö se mahtuis pönttöön
- Anonyymi
Jos sulla on noin paha ripuli niin hoida se ripuli.
- Anonyymi
Aika hyvä: "Hoida se ripuli". Aloittaja on paatunut ripulikirjoittelija, joten eivät ripulijutut tule täällä loppumaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika hyvä: "Hoida se ripuli". Aloittaja on paatunut ripulikirjoittelija, joten eivät ripulijutut tule täällä loppumaan.
Joo kyllä minä sen tiedän mutta miten voi olla ihminen noin lapsellinen ja eikö elämässä ole oikeesti mitään muuta kuin saman toisto joka päivä.
- Anonyymi
Kyllä mä muutaman välipäivän pidän kuukaudessa. Jos alka aviikiksi tai kahdeksi venyä, on se sen merkki että olen katkolla tai lataamossa.
Drugiveljeskunnankin seremoniat kestävät noin viikonlopun, kun usea on työssäkäyvä. Ties vaikka 1hoitsun naama pilkistäisi jonkin hupun alta.
Asd
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 24214990
Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa
Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?461924- 1841446
Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes1091342- 281209
- 122958
Huomioon ottaminen
Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin30912Sinkkusiskoni pliis kertokaa
Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex81774Nainen, se on sellainen juttu että kun sä vain nautit
Niin me miehet tehdään ne työt että sä voisit nauttia. Kato siinä ku sä meet mukamas töihin suojatyöpaikkaas lämpimään t80738- 75668