Vötkylät jylistää
"Turhuuksien turhuus! Kaikki on turhuutta, sanoo Vötkylä. Mitä hyötyä on ihmisellä kaikesta vaivannäöstänsä, jolla hän vaivaa itseään auringon alla?"
Päivän mietelause lieksalaisille
19
327
Vastaukset
- Anonyymi
Hullu töitä tekee. Viisas pääsee vähemmällä👽itseään säästäen ja elämästä nauttien.
- Anonyymi
Pitäs jo nuorena käydä vötkylä kurssi, ettei elämä lähde väärille urille.
Tietysti se vötkylä opisto vois olla Lieksassa ja ope olis tietenkin vötkylöiden kunkku.
Vötkylä yliopistoon pääsis vain fanaattisimmat vötkylät. - Anonyymi
Katsokaa taivaan lintuja, eivät ne kylvä eivätkä kokoa aittoihin.
Silti taivaankela pitää heistä huolen. - Anonyymi
Haluaisin olla lintu 🙋
- Anonyymi
Lupa myönnetty!
t kelan pimut - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lupa myönnetty!
t kelan pimut🏃♀️➡️🦆🦉🪿🦅🐓🕊️🐦⬛🦤
- Anonyymi
Päivän miete: -vötkylät
"Minä en ole ihminen, vaan mato, ihmisten pilkka ja kansan hylky."- Anonyymi
Haluaisin olla mato 🙋
- Anonyymi
On tuo suikussa käyminen niin turhapäiväistä ja aikaa viepää touhua kuten hampaiden peseminen.
- Anonyymi
Päivän miete: -vötkylä srk
"Olet karkottanut minusta ystävät ja rakkaat, nyt on pimeys minun ainoa seuralaiseni."- Anonyymi
Haluaisin olla pimeys 🙋
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluaisin olla pimeys 🙋
Minulla ei ole ystäviä, oletko sinä siis pimeys? 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla ei ole ystäviä, oletko sinä siis pimeys? 🤔
Lupa evätty, kelan pimut tuo sulle valoa!
- Anonyymi
Päivän mieteen julistaa vötkylät
"Miksi hän antaa valon vaivatulle, elämän niille, joiden sielu on täynnä katkeruutta, jotka odottavat kuolemaa, eikä se tule, ja etsivät sitä innokkaammin kuin aarretta?" - Anonyymi
Onko Lieksan vötkylöillä "työssäoppimis" paikkoja vapaana, pojalle kyselen paikkaa kun syksyllä peruskoululaisilla kuuluu opintoihin, ei vaan lähtisi työuralle aikuisena.
- Anonyymi
Päivän sana Pyhän Yamalin kirjan 1. luvun 3. jakeesta (Pyh. Yam 1:3)
Sinun ei pidä makaaman naisen kanssa kuten miehen kanssa maataan, sillä se on Jatkikselle kauhistus. - Anonyymi
Päivän miete vökylöiden saanaspöntöstä
"Minun sieluni on kyllästynyt elämään. Minä päästän valitukseni valloilleen, puhun sieluni katkeruudessa."- Anonyymi
Ihanaa ilosanomaa ☝️
- AnonyymiUUSI
"Sillä se, joka tietää, lisää tuskaa, ja joka lisää tietoa, lisää surua."
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol5942341Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis4101862Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H221700Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641438JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran191306- 641257
- 1221174
Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka19927Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti16918Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?66843