Jari Sillanpää täyttää tänään 60 vuotta. Harmi tätä ilmaa kun on Katri-Helenan jäähyväiskonsertti. Luulen että Jari tekee yllätysvisiitin Katrin keikalle, jonka 80 vuotiset on huomenna. Yhteiset synttärijuhlat samalla.
Tänään juhlat
13
204
Vastaukset
- Anonyymi
Evvvk.
- Anonyymi
Kyllä kiinnostaa. Ja takuulla katsot itsekin kun se tulee televisiosta.
- Anonyymi
Kun nyt aiheena on narkkipedari niin kuka on tyyppi joka pelasti elinkautiselta tuomiolta Thaimaassa? Siellä tulee isot tuomiot huumeiden kanssa pelaamisesta ja siihen pedoilut päälle.Olisi kuulunut lusia Thaimaassa mutta joku pelasti kaltaisensa ja päästettiin Suomeen.
Oliko peppupekka asialla kun roudasi terroristejakin maahan? - Anonyymi
Ei Jartsi ole mikään pedari, hullu väite. Jos hänellä on ollut puhelimessa joku seksivideo niin mitä sitten. Hän on mies, ja ihmiset tekee mitä tykkää. Miksei sellaisten videoiden tekijöitä ja julkaisijoita vangita, tai videoita poisteta levityksestä, jos se on niin paha asia? Naurettavaa kaksinaismoralismia. Siitä narkkarihommastakin pitäisin suuni kiinni. Jari on vetänyt kännit kun julkisuus on kohdellut väärin. Entä sitten? Suomessa on narkkareita pilvin pimein, Porissakin pirusti. On yritysjohtajia, lentäjiä, lääkäreitä, julkkiksia, näyttelijöitä, muusikoita, jotka käyttää huumeita. Miksi se on hyväksyttävää heillä? Jari ei ole narkkari. Jos hän on vetänyt pilvikkännit joskus niin mitä sitten? Ihme kitinää. Suomen ylivoimaisesti lahjakkain mieslaulaja kautta aikojen.
- Anonyymi
Surullinen ja säälittävä tapaus minun mielestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Surullinen ja säälittävä tapaus minun mielestä.
Totta, tapaus on surullinen ja säälittävä. Pirulliset kateelliset ihmiset naulaavat huipputyypin julkisuuden alttarille vain pahantahtoisuuttaan. Se on säälittävää, todella säälittäviä ihmisiä.
- Anonyymi
Pedari löydetty +1
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta, tapaus on surullinen ja säälittävä. Pirulliset kateelliset ihmiset naulaavat huipputyypin julkisuuden alttarille vain pahantahtoisuuttaan. Se on säälittävää, todella säälittäviä ihmisiä.
Kyllä hän naulasi ihan itse itsensä julkisuuden alttarille teoillaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi sen tietysti noinkin nähdä jos haluaa.
- Anonyymi
Mulla on sängyssä pedari. Koko 120x200 ja paksuus 11 cm. Ostin Sotkasta.
- Anonyymi
Se on petari senkin pedari..
- Anonyymi
Asut yksin sängyn koosta päätellen. Seuranasi oma käsi..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asut yksin sängyn koosta päätellen. Seuranasi oma käsi..
Kuinka niin? Pieni sänky on siitä oiva, että siinä pitää olla joko toisissaan kiinni tai päällekkäin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin2609077IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3126299Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?661380Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61311- 1091111
Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.791005Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut61889Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin43788MUISTATTEKO SEN?
Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk311708Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus23696