Hirveä uho Trumpilla aina ja sitten kun käy vanhan KGB-miehen käsittelyssä, niin totuus paljastuu: mies on täysi jänishousu.
Sitä ihmettelen, kuinka perussuomalaiset ovat fanittaneet Trumpia.
Trump jänishousu
33
266
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Trum ainoa järkimies. Tekee rauhaa. Muut nilkit vain sotisi. Suomikin persaukiseksi asti!
- AnonyymiUUSI
Idänihme taas mölisee. Miksikä ei, toista suurvaltaa johtaa 🤡:lle.
- AnonyymiUUSI
Avaaja on oikeassa. Putinille Trump antaa aina periksi. Amerikkaa johtaa tällä hetkellä täysin arvaamaton vellihousu.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei vasu sitä usko.
https://areena.yle.fi/1-64604360 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Avaaja on oikeassa. Putinille Trump antaa aina periksi. Amerikkaa johtaa tällä hetkellä täysin arvaamaton vellihousu.
Tuo on vasuvellihame.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000008699646.html - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mene töihin juuttaan pökiö!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei vasu sitä usko.
https://areena.yle.fi/1-64604360Ei ole oikeistolainen, 40 000€:ron vuositulot eivät riitä sitä kannattamaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mene itse, uusavuton.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
miksi nimittelet toisia juutaliasiksi?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole oikeistolainen, 40 000€:ron vuositulot eivät riitä sitä kannattamaan.
Aika pienet tulot siis.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Aika pienet tulot siis.
Lisäyksenä vielä edelliseen etten itse ole suinkaan ainoa persu, jonka tulot palkkatyöstä ovat yli kaksinkertaiset. Lähipiiristä löytyy muitakin saman tuloluokan töitä tekeviä.
Monikaan persu ei elämöi julkisesti puoluekannallaan, koska siitä ei ole kuin haittaa.
- AnonyymiUUSI
Ei tuo paavo ole ps jäsen eikä tarjakaan.
https://yle.fi/a/74-20008168- AnonyymiUUSI
Lehtiartikkelien massapostauksen (sääntöjen vastaista) juhlaa kuten aina ennenkin 24/7-365vrk vuodessa. Kaikissa viestiketjuissa poikkeuksetta ja yksi ja sama s24 palstat persujen maalittamiselle valjastanut antipersukopiokoneluotsi aina asialla. Ja KAIKKI sitä häiritsevät viestit poistoon..🥱
- AnonyymiUUSI
Tuohan aikaan ei Persuja ollut.
Mutta heidän agentti Tynkkynen kyllä käynty tuon jälkeen, Puuttinin leiristä hakemassa oppia.
- AnonyymiUUSI
Kaikki eivät ole sinun tavalla putinisteja kremlin s24 trolli.
- AnonyymiUUSI
En ole puolueesta, mistä agentti Tynkkynen on, hän kävi Puuttinin leiriltä oppia hakemassa.
- AnonyymiUUSI
Puuppaako lantaloordi vai kouvaako kun meni niin tunteisiin että sensuroida piti?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Puuppaako lantaloordi vai kouvaako kun meni niin tunteisiin että sensuroida piti?
Missäs se lanttuloorti luuhaa?
- AnonyymiUUSI
- AnonyymiUUSI
Voi näitä uunotettuja suomalaisia!
- AnonyymiUUSI
Trump on ihan lumihiutale
- AnonyymiUUSI
Trump on ilmeisesti amerikan pelkurimaisin presidentti kautta aikojen?
- AnonyymiUUSI
Pistäppäs itse paremmaksi.
Hopi Hopi hommiin siitä lätisemästä.
Sai nimittäin Putlerin käyttämään sanaa veljeskansa Ukrainasta.
Putler lähti selittelemään sanojaan vaan eka kertaa yli 3 ja puoleen vuoteen lähetyksessä ja paikassa jota koko maailma seurasi viime yönä täällä tällä telluksella.
Kaikkia jännitti Se tilannne.
Myös Putleria esikuntineen.
Ukraina laiset puhuu ja ymmärtää Venäjää hyvin. - AnonyymiUUSI
Donald oli hyvin väsynyt ja kypsynyt, ryssien venkoiluun, atomi paukkua seuraavaksi.
- AnonyymiUUSI
Trump on jo ylikypsässä iässä ja Putler on vanha KGB-kääpiö.
Persuja kiinnostaa Suomen asiat ja niiden hoitaminen.
- AnonyymiUUSI
Älä moiti Trumpia - Mestarimme mukaan parasta mitä USAlle on tapahtunut pitkään aikaan.
- AnonyymiUUSI
"Mestarimme mukaan" siis eli nytkö esität persua?
Se, että esittää uhkauksia jatkuvalla syötöllä ja peruu niitä, on pelkuruutta. Yllättävän suosittu toimintamalli USA:ssa ja perussuomalaisissa. Kyllä Reagan ja kumppanit kääntyisivät haudassaan jos tämän näkisivät.
- AnonyymiUUSI
Trump on koko maailmalle häpeäksi.
- AnonyymiUUSI
Ap se vain pauhaa saamatta rauhaa.
- AnonyymiUUSI
Ted Kennedy...wresh
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ted Kennedy...wresh
Mitä hyvää Trump on saanut aikaan?
- AnonyymiUUSI
Amerikan persu käy Putinin puhuttelussa ja jo aletaan heti sen perään puhumaan alueluovutuksista. Eli amerikkalaiset antautuvat. Eipä olisi kyllä uskonut tätäkään päivää näkevänsä.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 945392
- 564171
- 292312
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282148Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161825- 151484
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹331322Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201128- 221028
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431021