Hyvää iltaa timantille.
Nainen kuin timantti.
102
897
Vastaukset
- Anonyymi
Pieni, kova ja vaatii paljon hiontaa ennen kuin on edes etäisesti hyödyllinen ja silloinkin vaan koristeena?
- Anonyymi
Ei siitä saa ees hiomalla ihmisen näköstä 🙋🏻♂️
- Anonyymi
Lapsellinen kommentti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanoo Keila Niemen kartiologi.
- Anonyymi
Pieni ja siro on kaunis. Sellaista on mukava hioa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oisko sulla varaa kustantaa ees koko ns saneerausta? Sivusta naiselta tämä
- AnonyymiUUSI
Sulla on varmaan sitten paljon elämässä tällaisia ns koristeita, vai onko mestari
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sanoo Keila Niemen kartiologi.
Onko hän pistänyt jopa nimen paperiin? 😃
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pieni ja siro on kaunis. Sellaista on mukava hioa.
What about rough around edges- nobody likes ?
- Anonyymi
Sellasessa puristuksessa ollut, että pakostakin.
- Anonyymi
Ja lisää luvassa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja lisää luvassa!
Difficult to care. ;)
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja lisää luvassa!
Ei kiitos.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Difficult to care. ;)
Voi juku
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja lisää luvassa!
Onko tämä nyt sellainen kuuluisa laiton uhkaus internetissä🧐
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Difficult to care. ;)
Niin vaikee, et saa vaikeroimaan? In your dreams
- Anonyymi
Tämä nainen ei ole timanttia, olen terästä.
- Anonyymi
Tyhmää sitten tähän kommentoida
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos on terästä, ei pihtaa perästä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko sun mielestä kaikki ihan tyhmää, eritoten nämä aapeeäijän täytekommentit? Kolme löysi jonkun jujun tästä ajatuksesta😂
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos on terästä, ei pihtaa perästä.
Kuulostaa vähän propagandalta tämäkin, ”candyman” -sivusta naiselta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa vähän propagandalta tämäkin, ”candyman” -sivusta naiselta
Magneettia takahuoneeseen vinguttamaan. Jos ei skimmaus ihan onnistunu. Kuulemma.;)
-ääkköset
- Anonyymi
Kiitos
- Anonyymi
Joku nainen varmasti on ja tarttui jo käteen ja matkavat kuoleman jälkeistä elämää kohti valoa ja heidän vakaumuksen mukaista elämää.
Estämme heitä tulemasta tänne ja rauhaa sieluille. Olkoon matka armollinen ja mitä etsivät.
Minun vakaumus on erilaista, ikävä tiedottaa myös sille S miehelle, joka niin luuli. En ole hehku vaan noita.- Anonyymi
Eli mätä ja paha sisältä.
Kuin se päältä kaunis kakku? - AnonyymiUUSI
Vähän liian vakavamielinen stoori, aloittajaäijä
- Anonyymi
En ole timantti, olen arvometallia, olen kultaa
- Anonyymi
"Arvotonta Kissankultaa..."
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuultu on yhdestä kuka se olikaan🧏🏻♂️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siitä se lähti kun eräs mies sanoi minulle, että sinun miesystävälläsi on sinussa painosi verran kultaa. Uskollisuuteen viittasi. Ja olin sitä alusta loppuun. Tämä sitten väänsi sen noin, että kissankultaa. Mutta ei se minusta huonoa tehnyt. Tärkeintä on, että tiedän itse mikä on totta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ohi - hän on vesi
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Siitäkö sää pårsaukinen elantos riivit vai? Tai näistä jupinoistas? T naiselta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vähintää Lilith sitten varmaan dude
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Siitä se lähti kun eräs mies sanoi minulle, että sinun miesystävälläsi on sinussa painosi verran kultaa. Uskollisuuteen viittasi. Ja olin sitä alusta loppuun. Tämä sitten väänsi sen noin, että kissankultaa. Mutta ei se minusta huonoa tehnyt. Tärkeintä on, että tiedän itse mikä on totta.
Just joo palstaäijä. Mainitsiko myös että se sinun äijä on ihan anaalista, minä suorittaisin aina kaiken paremmin? Se nääs kävis jopa jotenkin järkeen ylei-ses-ti ottaen, ymmärrä esim kommentin laajuus
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Just joo palstaäijä. Mainitsiko myös että se sinun äijä on ihan anaalista, minä suorittaisin aina kaiken paremmin? Se nääs kävis jopa jotenkin järkeen ylei-ses-ti ottaen, ymmärrä esim kommentin laajuus
So don’t be needy and force to get involved golf boy(s)
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
So don’t be needy and force to get involved golf boy(s)
Good* but okay
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Good* but okay
Me shall not judge
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja nähty: Pelkkää pelleraitaa. T. digibox
- Anonyymi
🫶🫶🫶
- Anonyymi
Voi että❤️
- Anonyymi
Timantit on ikuisia.?
- AnonyymiUUSI
Ei muuten ole kovassa kuumuudessa timantti palaa ja lämpöisesti.
- AnonyymiUUSI
Timantit on hiiltä, sen takia se palaa, vaatii erittäin kovan lämpötilan.
Timantit on hiiltä, hiili joka on kovan paineen alaisena muuttunut timantiksi. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Timantit on hiiltä, sen takia se palaa, vaatii erittäin kovan lämpötilan.
Timantit on hiiltä, hiili joka on kovan paineen alaisena muuttunut timantiksi.Kiitos tiedosta, hmm..ehkäpä sitten olen kuin olenkin timantti 🤔 siis kansantajuisesti loistava hiilenpala tai hehkuva tulikuuma kekäle 😅 aika romanttista👍
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos tiedosta, hmm..ehkäpä sitten olen kuin olenkin timantti 🤔 siis kansantajuisesti loistava hiilenpala tai hehkuva tulikuuma kekäle 😅 aika romanttista👍
Siis "Tuhkamunan" vaimoke.
-sivusta - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
-sivustaTuo tieto sinusta ei ollut mitenkään kiinnostava.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuo tieto sinusta ei ollut mitenkään kiinnostava.
Sulla ei oo ees kommentit mitenkään kiinnostavia. Kaveris puolesta vaan vastasin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
-sivustaNo mutta kuka se se on?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuo tieto sinusta ei ollut mitenkään kiinnostava.
Eiköhän tämä herjannut jotain naista, kuten sinäkin kovasti yrität tulkintasi kanssa. Tee
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän tämä herjannut jotain naista, kuten sinäkin kovasti yrität tulkintasi kanssa. Tee
Tiiä sit miks hällä menee tunteisiin ei kiinnosta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos tiedosta, hmm..ehkäpä sitten olen kuin olenkin timantti 🤔 siis kansantajuisesti loistava hiilenpala tai hehkuva tulikuuma kekäle 😅 aika romanttista👍
Yhtä romanttista kuin noitavainot vai naista hönteille esittävä setä? Naiselta
- Anonyymi
Useampi nainen täällä vänkää vastaan ettei ole timantti. Miksi edes vastaatte? 😂
- Anonyymi
Huomioo voi hakee kitisemälläkin. Se on lapsuudessa opittu konsti, mutta harmi vaan niille kun miehet ei ole mitään äitejä.
- AnonyymiUUSI
Ite sinä olet itelles taas emojien ihme”poika” vastaillut järjen köyhien iloksi
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Huomioo voi hakee kitisemälläkin. Se on lapsuudessa opittu konsti, mutta harmi vaan niille kun miehet ei ole mitään äitejä.
En minäkää nii kyllä ois kyl syleilemässä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En minäkää nii kyllä ois kyl syleilemässä
Ajatelkaamme äitejä ja äitiyttä ny
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ajatelkaamme äitejä ja äitiyttä ny
Lapsia 1-6? Noin arvio?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka miehet usein luulevat, että se seurustelukumppani on heidän äitinsä, joka siivoaa, pyykkää, käy kaupassa ja korjaa jälkenne. Kandee muuttaa mieluummin takaisin äitylin helmoihin.
- AnonyymiUUSI
Olen tahtojen matkalla timantiksi. Ei helppoa,mutta viis siitä. Tulta ja painetta päin.🤷♀️
- AnonyymiUUSI
Ohi..🎶 🎇
- AnonyymiUUSI
Olen jo timantti ja ostin sellaisen myös itselleni tänään. 1.02 ct SI1 ja väri D. Ex miehelleni hankita oli minulle liian kallis, enkä ole sen arvoknen, joten tein Lenita Airistot. Seuraavaksi ostan suuremman juhlakäyttöön.
- AnonyymiUUSI
Tiedän yhden. Säteilee ympärilleen. Harmi, ettei olla nähty, vaikka käyn hänen työpaikallaan melko säännöllisesti, koska on kaupassa töissä. Jaksamista hänelle. (m-n)
- AnonyymiUUSI
Onko asia 🥱esim niin aloittajasetä, että nämä ns naiset on kaikki kaupassa töissä tai käymässä? Siis nämä joista kirjoitat ja joita esittäen kirjoitat? T naiselta kys
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko asia 🥱esim niin aloittajasetä, että nämä ns naiset on kaikki kaupassa töissä tai käymässä? Siis nämä joista kirjoitat ja joita esittäen kirjoitat? T naiselta kys
En ollut aloittaja. Voimia ja hyvää päivän jatkoa. Mainitsin vain, kun sai tänne purkaa aiheesta. Joskus tekee hyvää vain ajatella "ääneen", jos ei ole kuitenkaan mitään negatiivista toisista tai itsestä.
- AnonyymiUUSI
Huomenta.
- AnonyymiUUSI
No niin 😂 Hyvää iltaa ❤️
- AnonyymiUUSI
Hyvää huomenta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää huomenta.
Hyvää päivää. Siellähän on oltu aikaisin hereillä 😊
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää päivää. Siellähän on oltu aikaisin hereillä 😊
Hyvää iltapäivää sinulle! Toivottavasti kaikki on hyvin.
- AnonyymiUUSI
Timantti on huono-onnisin sympoli mitä on, toimii unisymboliikassa javalveilla, kannattaa joskus kiinnittää huomiota. 😵🤯😵🤣
- AnonyymiUUSI
Tuosta unisymboiikasta tulee mieleen viimeöinen, vähän pelottavakin asia. Sattuneesta syystä nukuin vähän huonosti ja kuulin naapurien? aiheuttamia ääniä. Herättyäni jäin makaamaan selälleni ja koetin nukahtaa jolloin tunsin otsahiuksissani kosketuksen, ikäänkuin joku olisi vetänyt hiuksiani sivulle, Tätä tapahtui kahdesti ja mietin josko vain tunnen kun hiukset siirrtyvät toiselle puolelle tai onko ikkunasta tullut sisään hiiri (asun maantasalla). Kokemani tunne oli pelottava, enkä ole moista ennen saanu läpikokea. Lopulta nukahdin uudestaan, mutta mieleen jäi josko joku jo poismennyt olisi tullut moikkaamaan minua?
- AnonyymiUUSI
Näin se on, sanovat aSiantuntijat.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sulla oliko ohut nahka paksu nahka? Sivusta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja muillaki meni aika aiwan hukkaan?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuosta unisymboiikasta tulee mieleen viimeöinen, vähän pelottavakin asia. Sattuneesta syystä nukuin vähän huonosti ja kuulin naapurien? aiheuttamia ääniä. Herättyäni jäin makaamaan selälleni ja koetin nukahtaa jolloin tunsin otsahiuksissani kosketuksen, ikäänkuin joku olisi vetänyt hiuksiani sivulle, Tätä tapahtui kahdesti ja mietin josko vain tunnen kun hiukset siirrtyvät toiselle puolelle tai onko ikkunasta tullut sisään hiiri (asun maantasalla). Kokemani tunne oli pelottava, enkä ole moista ennen saanu läpikokea. Lopulta nukahdin uudestaan, mutta mieleen jäi josko joku jo poismennyt olisi tullut moikkaamaan minua?
Ehkä se o palstasetä ihan vaan pälvikalju
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä se o palstasetä ihan vaan pälvikalju
Tai siis sulla, hänellä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tai siis sulla, hänellä
Aika monella jokatapauksessa, sitten on ratkaistava mm jakaus
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olis...
- AnonyymiUUSI
Timantti vain heijastaa valoa. Minullapa on oikea aurinko.
- AnonyymiUUSI
Maa onkin pelkkä loinen. Aurinko vain purkaa itseään, puhdistautuu saastastaan, joka sekin on Maalle ja maan asukkaille elintärkeää.
Hän on, semmoinen aurinko. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Maa onkin pelkkä loinen. Aurinko vain purkaa itseään, puhdistautuu saastastaan, joka sekin on Maalle ja maan asukkaille elintärkeää.
Hän on, semmoinen aurinko.Mää oon ristinny ite nämä palkkionmetsästäjät lokeiksi. Sivusta yks
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mää oon ristinny ite nämä palkkionmetsästäjät lokeiksi. Sivusta yks
Mut en oo se tee ehkä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mut en oo se tee ehkä
Sixpack ja sujut?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sixpack ja sujut?
Aina sitä voi kysyä ja ehdotella onko näin oisko näin, sehän on vaan idea ilmassa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Aina sitä voi kysyä ja ehdotella onko näin oisko näin, sehän on vaan idea ilmassa
Ilmassa- oli vahinko Vannon
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ilmassa- oli vahinko Vannon
Tuskinpa helikopteritka ihan huvikseen törmäs. ;)
-mörökolli - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sixpack ja sujut?
-420 judokana. Näköjää.
-sivusta
- AnonyymiUUSI
En ole mitään. Mutta ei se mitään. ❤️
- AnonyymiUUSI
Olet ainakin vettä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olet ainakin vettä
I have a full functioning pump, heart too
- AnonyymiUUSI
En minäkää aattele olevani mittää se on vaa mitättömien teesi
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En minäkää aattele olevani mittää se on vaa mitättömien teesi
Väykkä ku et ois sinne sinimustiin lähteny oisit timanttia vieläkin
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Väykkä ku et ois sinne sinimustiin lähteny oisit timanttia vieläkin
T. arvatkaa kukakuka?
- AnonyymiUUSI
Hey oh, listen what i say oh i got you hey oh
- AnonyymiUUSI
smarkdi vihrä-sininen jalokivi. Tai rubiinin päiväkin. Punainen.
niin no hah torstai vasaran päivä ukkosjumala thorin päivä jolla on vasara
https://fi.wikipedia.org/wiki/Thor- AnonyymiUUSI
Aivan aloittajaäijä. Mutta miksi miekka irvistää, onko sillä paha olla?
- AnonyymiUUSI
Pitääkö perähikiän tulla tännekin tihisemään näitä vaginaa kutkuttavia salaisuuksiaan. Mitä te tännekin änkeätte?
- AnonyymiUUSI
Niin että jäbä mitenkä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin että jäbä mitenkä?
Aina ne suurentelevat näitä reagdiota
- AnonyymiUUSI
Ne haluu vaa heittää mötikkää. Eikä ku siis hetulaa.. :D
- AnonyymiUUSI
Pelle Miljoona laatwenohjwlmasakin niin lpaillw kwcyrrä kevyttä rokkia.
itse kun solisluutai olkapää noin 4 viikkoa paranemista.. joku lääkärinaininen tunnusteli aika pljon käsiäni, kun muutakin juttua - AnonyymiUUSI
Ruby Tuesday ♥️
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706594
- 584472
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283158- 612997
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161905Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271566- 151564
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381505- 341349
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471273