Seniori ryhmäseksiä

Anonyymi-ap

Olemme pari, mies 66v ja vaimo 65v ja harrastamme vieläkin säännöllisesti ryhmäseksiä mukavien n. saman ikäisten parien kanssa. Meno ei ehkä ole aivan yhtä hurjaa kuin nuoremmilla, mutta kyllä hyvinkin estotonta ja seksin täytteistä. Olemme hyvässä kunnossa ja olemme kaikki pitäneet vartaloistamme huolen. Se huumaava tunne, kun vaimoani naidaan vieressäni ja saan samalla suudella häntä. Hyväillä hhänen rintojaan samalla kun vaimoni on aivan orgasmin partaalla. Tai kun hän avittaa sitä naista ketä olen naimasssa, hieromalla hänen klitoristaan. Ottaisimme mielellämme mukaan uusia pareja, mielellämme saman ikäisiä suurinpiirtein mutta on niin kovin vaikeate löytää edes minkään sivuston tai applikaation kautta.

27

1318

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Moi
      Mahtuisko teidän porukkaan ikäisenne, yksin liikkeellä oleva sporttinen ja kelpo herrasmies?
      Kiinnostunut PKS.

• Anonyymi

Älähän nyt "herrasmies" alenna ittees moisiin pervoiluihin!
        Hanki aito oiiea suhde ja jaa rakkautta sen kautta mikäli sulla ylijäämää on siitä!
        Sua tarvitsee niin monet yksinäiset joilla ei kykyä irstailuihin!

• Anonyymi

Hei
      Olipa erikoinen ja mielenkiintoinen kommentti herrasmiehelle!
      Olis kiva tietää oletko mies vai nainen.
      Herrasmies

• Anonyymi

No olet siellä minne kuulutkin.

• Anonyymi

Jaa jos niin...Saat arvata kolme kertaa! :D

• Anonyymi

No tuo oli helppo sinähän se tietysti olit.

• Anonyymi

Olemme etsineet myös paria touhuihin.59m ja 61n tre

• Anonyymi

Onnistuuko jos miehet "poimitaan" erilleen ja heidän kanssa päästään kontaktiin näissä merkeissä? Ainahan näihin liittyy myös bi-henkinen ulottuvuus sekä miesten että naistenkin kesken, kun rehellisiä ollaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onnistuuko jos miehet "poimitaan" erilleen ja heidän kanssa päästään kontaktiin näissä merkeissä? Ainahan näihin liittyy myös bi-henkinen ulottuvuus sekä miesten että naistenkin kesken, kun rehellisiä ollaan.

Kyllä tre pari on bi henkisiä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä tre pari on bi henkisiä

Aivan, näinhän näissä suhteissa on ollut... mutta myös kun tavallaan "kyvytön" tai muuten riittämätön aviomies hakee vaimolleen ( tämän tahdosta ( tai miehen esityksestä) vierasta tyydyttäjää... Tottahan siinä myös useimmiten miehellä kiinnostus vieraan elimeen on suurta jos ja kun on läsnä kuin "jalkaa pitelemässä", kuten vanha sanonta kuuluu.

• Anonyymi

täällä myös pari 70v hakemassa pari seuraa.Meilläkin kokemusta ryhmistä .Mistäpäin olette? Itse Kuopion alueelta.

• Anonyymi

Terr,,, pari 70 v.kuopion seudulta.
        Haeskelin itsekin vähän teidän laillanne seraa pareista tuossa kesä helteillä.
        Olemme itse pariskunta 66/70v pohjois karjalasta, juteltiin keskenään että olis mukava löytää "sillä" tavoin kokenut pariskunta, vaikka ihan vain kaveri/ystävä periaatteella. Viettämään joskus saunailtaa, musiikin ja saunomisen ym. Mukavan merkeissä. Olis tietysti ollut mahdollista kehitellä siinä jotain hauskaa "puuhasteltavaa". Mikäli se kävis kaikille. Siis jotain tuohon tyylin oli se ilmoitukseni.
        Mutta eihän siitä mitään tullut, alkoi mennä kommentointi ,siihen ilmoitukseen niin törkeäksi , että piti luopua leikistä.
        Miten on teillä sujunut? Pysyykö vastaukset asia linjalla, täällä nimittäin näkyy häiriköitä riittävän.
        E.A.
        E.A.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olemme itse pariskunta 66/70v pohjois karjalasta, juteltiin keskenään että olis mukava löytää "sillä" tavoin kokenut pariskunta, vaikka ihan vain kaveri/ystävä periaatteella. Viettämään joskus saunailtaa, musiikin ja saunomisen ym. Mukavan merkeissä. Olis tietysti ollut mahdollista kehitellä siinä jotain hauskaa "puuhasteltavaa". Mikäli se kävis kaikille. Siis jotain tuohon tyylin oli se ilmoitukseni.
        Mutta eihän siitä mitään tullut, alkoi mennä kommentointi ,siihen ilmoitukseen niin törkeäksi , että piti luopua leikistä.
        Miten on teillä sujunut? Pysyykö vastaukset asia linjalla, täällä nimittäin näkyy häiriköitä riittävän.
        E.A.
        E.A.

hei! Tuohon ilmoon ei ole muut kommentoineet. Yksinäiset,lukutaidottomat miehet kyllä on hanakoita ilmoittelemaan. Taitaa tämän ikäiset parit olla aika harvassa.
        Teillähän ihan mielenkiintoinen ilmoitus.
        T. A ja A

• Anonyymi kirjoitti:

E.A.
        E.A.

EA.E.A. täältä tulee kyllä vastausta. Olen 7-kymppinen viriili ukko. Vaimo ei näistä jutuista välitä, mutta minä olen aina vailla. Paha juttu että asun Hesassa ja Pohjois-Karjalaan on pitkä matka. Voitaisiin käyttää s-postia ihan tutustumiseen. Hyvää jatkoa teille, toivoo Jussi

• Anonyymi
        Jussi3some kirjoitti:

EA.E.A. täältä tulee kyllä vastausta. Olen 7-kymppinen viriili ukko. Vaimo ei näistä jutuista välitä, mutta minä olen aina vailla. Paha juttu että asun Hesassa ja Pohjois-Karjalaan on pitkä matka. Voitaisiin käyttää s-postia ihan tutustumiseen. Hyvää jatkoa teille, toivoo Jussi

No voi täälläkö se "kulta" lirkuttelee ja kurkistelee taas "vieraisiin pöytiiin"!?
        Olen minäkin lähettänyt sitä meilipostia jota odotit jo n. 3 viikkoa sitten! Etkö edes lukenut kun et vastaillut?
        "Kirjastoon ei siten tarvetta tulla?".?
        Mutta kyllä kiinnosti jo tuolloin ( "hoikka tumma mutta +kookas" kiinnostaa yhä!
        Terv. Hki.
        😄👌

• Pääsisikö Kuopion parin kanssa leikkimään 50v mies

• Anonyymi kirjoitti:

E.A.
        E.A.

E.A.
        E.A.
        Kysyitte miten on mennyt. Itse en saa mitään vastauksia (paitsi tuolta Niuvanniemen Spedeltä). Laitan taas kerran spostiosoitteen, jos nyt joku voisi uskaltaa. jussi3some ät yahoo.com.

• Anonyymi

Kelpaisiko ok kok. ja näk.60 mies seuraanne sovitusti.Asustelen satakunnassa.Liikkumaanki kyllä pääsen.

• Anonyymi

Moi . Herrasmies 60+ kaipailee myös ikäistensä parien seuraa . Kaikenlaista kokemusta on vuosiin mahtunut ja erotiikan liekki palaa vielä vahvana väreillen...😉 Siisti,sivistynyt ja avarakatseinen mies harmaalla charmilla olisi tavattavissa nro ... Nolla neljä kuus viis neljä yksi yksi neljä viisi viisi . Etelä/kaakkois- Suomi

• Olemme kiinnostuneita. Ottakaa yhteyttä treffisivujen kautta🙂

• Moi. Laitoin postia treffien kautta 😊

• Millähän ilveellä sinne "treffi"sivuille pääsis lukemaan viestejä? Minulla on kyllä nimimerkki . Suomi 24 treffit sivustolla, en vaan ole päässyt etusivua pitemmälle, sivusto alkaa heti tyrkyttää plus tilusta. En maksa jonkun sivuston selaamisesta, jos ei näe etukäteen mistä on maksamassa. Vaikuttaa pordellien touhulta, siellä sen ennakkomaksun vielä jotenkin ymmärtää.
        E.A

• Anonyymi

Kerro lisää hyviä tuntomerkkejä plus ominaisuuksiasi?
        ;○)

• Anonyymi

Pohjois-Savosta olis pari M 54v 190/88 binutelias N 49v 158/66 bi utelias ja ollaan suomi24 treffien puolella pari5348 nimimerkillä..
      Ottakaa parit yhteyttä .

• Anonyymi

Voih, komeen kokoinen ja sopivan nuorikin tää Savon aviopuolisko mies! Miten olisi "irrottaa" tämä mies muuhun käyttöön itselleen?
        Rouvista en välitä mutta bi-ukot aina vanhempiin ukkoihin asti kiinnostaa jos halua ja libidoa riittää.

Erityis mieltymys ja kiihoke olisi muutenkin kookas miehinen varustus sen tyyppisen näkeminenkin saa aikaan kuin 'sähköiskun' kehoon nivusia myöten.
        Harmi vaan Savon mies on liian kaukana.

• Anonyymi

Jaa kerro lisää! Onko sillä liukssteet loppuneet... auta sitä hankkimaan lisää!?
        Sulla kuivana hyvät kokemukset siis?
        Mä en uskalla!

Annan mäki kyllä

• Anonyymi

Täällä aviopari m 68 n67 tampereelta olisi kiva tutustua

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!

"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti
      Maailman menoa
      212
      23110
    2. Polttomoottoriauto tulessa parkkihallissa Tampereella

Pystyy näkemättä jo sanomaan, koska sähköautoissa ei ole palavia nesteitä lainkaan. Ihme ettei polttomoottoriautoja ole
      Maailman menoa
      101
      16672
    3. SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat

Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude
      Maailman menoa
      299
      15497
    4. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      152
      10684
    5. Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat

Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h
      Maailman menoa
      118
      9620
    6. Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.

IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla
      Maailman menoa
      36
      8227
    7. Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta

Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump
      Maailman menoa
      32
      8195
    8. 237
      6742
    9. Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija

https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua
      Maailman menoa
      201
      6396
    10. Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä

Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri
      Maailman menoa
      36
      5973
    Aihe