Olemme pari, mies 66v ja vaimo 65v ja harrastamme vieläkin säännöllisesti ryhmäseksiä mukavien n. saman ikäisten parien kanssa. Meno ei ehkä ole aivan yhtä hurjaa kuin nuoremmilla, mutta kyllä hyvinkin estotonta ja seksin täytteistä. Olemme hyvässä kunnossa ja olemme kaikki pitäneet vartaloistamme huolen. Se huumaava tunne, kun vaimoani naidaan vieressäni ja saan samalla suudella häntä. Hyväillä hhänen rintojaan samalla kun vaimoni on aivan orgasmin partaalla. Tai kun hän avittaa sitä naista ketä olen naimasssa, hieromalla hänen klitoristaan. Ottaisimme mielellämme mukaan uusia pareja, mielellämme saman ikäisiä suurinpiirtein mutta on niin kovin vaikeate löytää edes minkään sivuston tai applikaation kautta.
Seniori ryhmäseksiä
14
376
Vastaukset
- Anonyymi
Moi
Mahtuisko teidän porukkaan ikäisenne, yksin liikkeellä oleva sporttinen ja kelpo herrasmies?
Kiinnostunut PKS.- Anonyymi
Älähän nyt "herrasmies" alenna ittees moisiin pervoiluihin!
Hanki aito oiiea suhde ja jaa rakkautta sen kautta mikäli sulla ylijäämää on siitä!
Sua tarvitsee niin monet yksinäiset joilla ei kykyä irstailuihin! - AnonyymiUUSI
Sää mää ja bää tietää buaahaa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sää mää ja bää tietää buaahaa
Taas tuo kaikki tietävä luuseri täällä määkimässä. Kerro nyt jotain mitä muut ei tiedä.
- AnonyymiUUSI
Hei
Olipa erikoinen ja mielenkiintoinen kommentti herrasmiehelle!
Olis kiva tietää oletko mies vai nainen.
Herrasmies- AnonyymiUUSI
No olet siellä minne kuulutkin.
- AnonyymiUUSI
Jaa jos niin...Saat arvata kolme kertaa! :D
- AnonyymiUUSI
No tuo oli helppo sinähän se tietysti olit.
- AnonyymiUUSI
Olemme etsineet myös paria touhuihin.59m ja 61n tre
- AnonyymiUUSI
Onnistuuko jos miehet "poimitaan" erilleen ja heidän kanssa päästään kontaktiin näissä merkeissä? Ainahan näihin liittyy myös bi-henkinen ulottuvuus sekä miesten että naistenkin kesken, kun rehellisiä ollaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onnistuuko jos miehet "poimitaan" erilleen ja heidän kanssa päästään kontaktiin näissä merkeissä? Ainahan näihin liittyy myös bi-henkinen ulottuvuus sekä miesten että naistenkin kesken, kun rehellisiä ollaan.
Kyllä tre pari on bi henkisiä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tre pari on bi henkisiä
Aivan, näinhän näissä suhteissa on ollut... mutta myös kun tavallaan "kyvytön" tai muuten riittämätön aviomies hakee vaimolleen ( tämän tahdosta ( tai miehen esityksestä) vierasta tyydyttäjää... Tottahan siinä myös useimmiten miehellä kiinnostus vieraan elimeen on suurta jos ja kun on läsnä kuin "jalkaa pitelemässä", kuten vanha sanonta kuuluu.
- AnonyymiUUSI
täällä myös pari 70v hakemassa pari seuraa.Meilläkin kokemusta ryhmistä .Mistäpäin olette? Itse Kuopion alueelta.
- AnonyymiUUSI
Kelpaisiko ok kok. ja näk.60 mies seuraanne sovitusti.Asustelen satakunnassa.Liikkumaanki kyllä pääsen.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2026943
- 594602
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s354075- 703199
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161945Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271676- 171660
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401563- 341429
- 1431217