Miten tämmöstä paskaa kannattaa järjestää vuodesta toiseen? Mistä ne rahat tekee kun ihan floppi koko tapahtuma joka vuosi?
Vastaukset 14
- Anonyymi
Eiköhän Maskun kunta maksa koko tapahtuman.
- Anonyymi
Maksaa joo ja kunnalisvero tulee nousemaan ihan vain siitä syystä että järjestettään Kurkkurock.
- Anonyymi
Taitaa vihreät iskeä jotain puoluetukia tähän.
- Anonyymi
Harvoin käy näin että artistit nauraa tarjontaa mitä heille on järjestäjän toimesta. Nyt näky sekin
- Anonyymi
Miksi tapahtuma oli eri lauantaina kuin itse markkinat? Eikö yleensä ole ollut samana päivänä?
- Anonyymi
Ai se 10€ pieni läjä?
- Anonyymi
Feikki tapahtuma oli taas kyseessä kuten joka kerta tuo Kurkkurocki on ollut.
- Anonyymi
Ei ollut feikki sillä tapahtuma järjestettiin oikeasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut feikki sillä tapahtuma järjestettiin oikeasti.
Floppi mikä floppi.
Varmaan helppo saada artisteja, kun nyt jo nauravat tapahtumalle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Floppi mikä floppi.
Varmaan helppo saada artisteja, kun nyt jo nauravat tapahtumalle.Oliko siellä edes porukkaa paikalla vai esiintyivätkö tyhjälle yleisölle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko siellä edes porukkaa paikalla vai esiintyivätkö tyhjälle yleisölle?
Omia kavereita kuulemma oli. Eli vihreitä ja joillekin oli saanut myytyä maksullisia VIP-lippuja. Eli edes ilmaiseksi ei vetänyt porukkaa.
Varmaan Maskun kunta maksoi nekin vipit.
- Anonyymi
Kuvista päätellen siellä on töissä tämä yksi asiakaskarkoitin.
- Anonyymi
Vihreitä ja vasemmistoa äänestämällä tämä meno jatkuu. Kokoomuksella on omat roistonsa karusellissa vuodesta toiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.3941066Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3281060- 102905
- 82807
- 78772
- 82736
- 37666
- 50665
- 45661
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui39660