Sinä punatukkainen Aikuinen nainen iltapäivästä jäit mieleeni!
k-market mertala
19
887
Vastaukset
- Anonyymi
Minun vaimo. Näpit irti tai lasken koiran irti. Etkä sitäkään sitten vokottele
- Anonyymi
Täällähän kukkii savolaishuumori taas niin kauniisti! Ihanpa tuppaa hekotuttamaan:D
- Anonyymi
Paska Kauppa K-market Mertala
- Anonyymi
Näin on. Pikakassaa odotellessa...
- Anonyymi
Paras kauppa, ja ihanat myyjät.
- Anonyymi
Sain punatukkaiselta!
- Anonyymi
Tippurin?
- Anonyymi
Tulee jos on tullakseen!
- Anonyymi
K-MARKET MERTALA Nimimuutos Vaihtaa Supermarket Nimi Pois Uusi Nimi K-Market Mertalaksi Kaupan Nimi
- Anonyymi
Tunnistan sinut! Olimme yhtä aikaa koulussa. Sinua kutsuttiin koulussa Kunkuksi! Terve Kunkku! Mites olet pärjäillyt? Minä muutin armeijan jälkeen tänne pohjoiseen ja jäin tänne. Hyvää jatkoa vaan sinulle Kunkku👍
- Anonyymi
Paras kauppa, ja ihanat myyjät.
- Anonyymi
- Anonyymi
Kalatiski Puutuu K-market Mertalasta
- Anonyymi
- Anonyymi
Tunnistan sinut! Olimme yhtä aikaa koulussa. Sinua kutsuttiin koulussa Kunkuksi! Terve Kunkku! Mites olet pärjäillyt? Minä muutin armeijan jälkeen tänne pohjoiseen ja jäin tänne. Hyvää jatkoa vaan sinulle Kunkku👍
- Anonyymi
Kunkku? Ei se mikkää kunkku ollu, eli nyt kun muistelet uuvestaa nii sellane vihje että alako r-kirjaimella!
- Anonyymi
Mä olen kalatiskillä nainut ja mä tiiän ketä ne konnat siellä vehkeilee. Tasan on tumniyt täynnä, ja jos nyt ni tuu vaa ottelee. Vitutus, Elä pelaa peliä miun kanssa. Oo n kuitenki jorduun kapteeni. Elä luili huili huoli. Ps
Oletko unohtanut salasanasi niin että se oli niin hyvä että sait viimeksi muutettu rivi on. Olenhan minä ja sinä et halua enää mitään muuta ku se oli niin kova sana tai sitten joku päivä aikoo jatkaa matkaa kohteeseen 🥸 - Anonyymi
Heilutellaan mimia🐥
- Anonyymi
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Sanna: Nvidia sijoittaa miljardi dollaria Nokian osakkeisiin
Nvidia merkitsee osakkeet 6,01 Yhdysvaltain dollarin osakekohtaisella merkintähinnalla tavanomaisten toteutumisehtojen t535530Palkansaajilta kupattiin 27,5 mrd euroa työeläkkeisiin
Jo pelkän himmelin toimintakulut olivat 400 miljoonaa euroa, jolla olisi mukavasti tuottanut myös sote-palveluja hyvinvo943428Suomessa Pohjoismaiden tyhmimmät demarit......aijaijai..
Lasse Lehtinen sanoo suoraan, että Ruotsissa on fiksummat demarit kuin Suomessa. Ja Tampereella fiksummat demut kuin Hel453319Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"
Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L762507SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensa
SDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral582392Nepotismi jytkyttää porvaristossa
Taas uutisoidaan, että useampi perussuomalainen kansanedustaja on palkannut oman perheenjäsenensä eduskunta-avustajaksi751897Persut palkkaavat verorahoilla
avustajikseen lapsiaan ja naisystäviään. Juuso on palkannut avustajakseen oman poikansa. Hänen koulutustaustastaan ei2991715Anteeksi T
Aamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa71176Ville Rajainmäki, 25, omaishoitaja
Hän on 65 eläkeikääntyneen avustajana 24/7 Kerrankin omaishoitajaa arvostetaan ja maksetaan asiaankuuluvaa, 3000€, pal231112- 1321053