Pitäisi viedä auto oikaisemaan muutama lommo. 2008 mondeo. Kallu garagesta en koripajana löytänyt mitään tietoa, uskaltaako sinne viedä ja mikä on hinta taso?
Millainen työn jälki kallu garagella
13
846
Vastaukset
- Anonyymi
Helpompi kysyä heiltä suoraan, täältä tulet saamaan vaan vitsi vastauksia idiooteilta.
- Anonyymi
Onko jotIn puhelin numeroa? En löytänyt netistä
- Anonyymi
Ei missään nimessä.penikoita ovat ja käytös sen mukaista.sopii ehkä lestoille ja etenkin Pattijoen lestoille.on täällä paljon parempia korjaajia ja ammattitaitoisia.valinta on sinun.
- Anonyymi
Ne potkii sen niin lommolle ettet huomaa vanhaa kolhuas, hinta nikotiinipusseja energiajuomaa ja koppakaljaa
- Anonyymi
Pojat oikaisee sua aanukseen myös.lähtee lommot sieltäkin.rohkeesti vaan kysymään
- Anonyymi
kyllä varmaan hyvää jälkeä ammattimiehet tekee
- Anonyymi
ELKÄÄ VIEKÖ NIILLE LAPSIEN AHDISTELIOILLE MITÄÄN
- Anonyymi
Mistä tää väite
- Anonyymi
Ei saa tuollaisia valheita levittää.
- Anonyymi
Uretaanilla raiskatut rollat!! t.kalluge
- Anonyymi
Huonoa ja porukka epäpätevää ööliötä.mlnkä sille mahtaa.
- Anonyymi
Mikähä ööliö sitä pinkkiä rollaattoria ajaa? Repii käsijarrua normiliikenteen seassa, kortin saanut jostain pikkuautoa kursseilta? Muutenkaan se romu ei taida olla liikenteeseen sopiva pellekallu :D.
- Anonyymi
Sä kalluisin oot, kai tiedätkin sen, mä minne kuljen sua kalluilen. Tv. Kallun kallu
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.724934Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.113359Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j202632Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.571687- 471556
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441336- 941312
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2191083Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.71995IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra51885