Turhaa on kaipaus

Anonyymi-ap

Kaipaus muuttuu välillä vihaksi. Ei mitenkään pahasti vaan sillä tavalla että jos kaipaamani henkilö tulisi jossain vastaan niin en reagoisi mitenkään, en tervehdi enkä mitenkään muutenkaan huomio, katson hetken ja sillä sipuli.
Suoraan sanottuna *ituttaa tuollaiset ihmiset jotka pistää poikki täysin. Eivät edes ystävänä, kaverina voi olla.
Itse en ole sellainen joka unohtaisi tai sulkisi kokonaan pois ketään.

21

532

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Molotanko turhaan sua sittenkin.

• Anonyymi

En minäkään tervehtisi, edes katsoisi enkä vastaisi mihinkään yhteydenottoon. Alhaista touhua toiselta.

• Anonyymi

Ei näytä kiinnostelevan, itsepä olet sen päätöksen tehnyt.

• Anonyymi

Rakkaus ja kaipaus eivät koskaan muutu vihaksi, puhun kokemuksesta. Se, että toinen ei tervehdi tai jää sanattomaksi, voi johtua voimakkaista tunteista. Jos tunteita on liikaa, iskee helposti pakenemisreaktio.

• Anonyymi
        UUSI

Tämä on totta. E

• Anonyymi
        UUSI

Mun kaivattu teki usein tätä ❤️
        Mulla on niin ikävä häntä.
        Itken usein hänen perään ja vihaan itseäni kun en kertonut tunteistani😔

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kyl sä vielä ehdit kertoa tunteistasi🪽✨❤️🙏

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi palstaäijä ja aloittaja nämä näytelmäsi ovat aina niin kovin tuskaisia? T naiselta

• Anonyymi

Joo. En vihaa, mutta en aio yrittää päästä kontaktiin enää.

• Anonyymi

Itse en tiedä miksi pitäisi rokottaa ihmisiä mukanaan joita ei oikeasti kiinnosta. Jotka eivät koskaan kysy mitä kuuluu tai muutenkaan itse ota yhteyttä ikinä. Aikansa sellaista katselin sitten se on heippa. 🖐

• Anonyymi

Noin juuri on hyvä toimia, jos hiljaisuus on ollut pysyvää todella kauan. Hiljaisuus tarkoittaa sitä ettei ole tarvetta tutustua! Ja se oli molemminpuolista!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noin juuri on hyvä toimia, jos hiljaisuus on ollut pysyvää todella kauan. Hiljaisuus tarkoittaa sitä ettei ole tarvetta tutustua! Ja se oli molemminpuolista!

Kyse on kyllä ihmisistä johon jo tutustunut. Mulle ihan sama mitä puolitutut tekee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja mikä oli molemmin puolista? Miksi kuvittelet että sinulle viestini olisi osoitettu 🫩

• Anonyymi

Tulee ensimmäisenä mieleen narsisti, niillehän toinen on vaan esine tai muu hyötykapistus, kun eivät enää tarvitse heittävät pois, alkuun projisoivat vihansa jätettyyn ja etsivät sitten uuden lelun, jolle mustamaalaavat entisen saadakseen kaipaamaansa huomiota.

• Anonyymi

Tai sitten ystävä joka ollut niin ilkeä että on jättänyt yksin pulaan eikä sitä voi anteeksi antaa.

• Anonyymi

Omalta kohdaltani sanoisin, että en osaa vihata pitkäaikaista ystävääni, joka on ottanut etäisyyttä minuun jo pari kuukautta. Viiden vastaamattoman yhteydenottoni jälkeen luovutin, kun aloin tuntea itseni hölmöksi. Vihaan omaa sinisilmäisyyttäni.
      Olen kiitollinen hänelle niistä lohduttavista hetkistä, jolloin hän oli tukenani eläessäni vaikeita aikoja... sain häneltä silloin (ja aina) enemmän kuin annoin.
      Toivon hänelle kaikkea hyvää tulevaisuuteen löytämänsä leskirouvan kanssa!

• Anonyymi

Sä vaikutat tosi kivalta ja älykkäältä naiselta, joka näet asioissa eri puolia.
        Mut ei sun kannata miettiä menneitä eikä kaivata moista luuseria, joka lopetti yhteydenpidon kanssasi tavattuaan jonkun kiimasen ja ehkä varakkaan leskirouvan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sä vaikutat tosi kivalta ja älykkäältä naiselta, joka näet asioissa eri puolia.
        Mut ei sun kannata miettiä menneitä eikä kaivata moista luuseria, joka lopetti yhteydenpidon kanssasi tavattuaan jonkun kiimasen ja ehkä varakkaan leskirouvan.

Eikö pitäisi olla nk tarkoituksenhakuisesti tyhmällekin jo selvää, että tämä jatkuva itsensä kanssa kirjoittelu on tälle äijälle jonkun sortin sessuaalinen teko? T naiselta

• Anonyymi

Ihmiset polttaa sillat mutta sitä se elämä on.

• Anonyymi

En usko voivani koskaan vihata kaivattuani. Hänen ansiosta sain kuitenkin tuntea, miltä tuntuu rakastaa toista tosissaan. Vaikka välillä on vaikeaakin.

• Anonyymi
      UUSI

Itse taas pistän välit poikki ihmisiin, jotka eivät ole ystävyyden/kaveruuden/tms. väärtejä. Jos olet satuttanut, pettänyt luottamuksen, hyväksikäyttänyt, tai vastaavaa, tarpeeksi pahasti, niin kyllä, unohdan ja suljen sinut pois elämästäni.

Vihaa ihan rauhassa, se ei ole mitään pois keneltäkään muulta kuin itseltäsi.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      592
      2331
    2. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      410
      1842
    3. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      22
      1680
    4. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      64
      1438
    5. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      19
      1286
    6. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      63
      1223
    7. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      122
      1164
    8. Pankin avajaiset

Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti
      Kuhmo
      16
      908
    9. Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."

Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka
      Eläke
      13
      898
    10. Miten kesäsi meni?

Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?
      Ikävä
      66
      843
    Aihe