Näin, mutta tunnen silti. Näet sen varmaan katseestani, kuinka ihastunut olen. Olen ollut jo pitkään, liian pitkään. Osoitat minua kohtaan jotain sellaista välittämistä jota en ole tuntenut ikinä. En usko, että tunnet samoin, onhan sulla kaikki hyvin tahollasi. Välitän sinusta kuitenkin paljon.
Miehelle
En saisi tuntea
35
964
Vastaukset
- Anonyymi
Taasko jätti sut limaisena leijumaan ja meni vaimonsa viereen. voivoi
- Anonyymi
Olioas sekavaa shitttiä.
- Anonyymi
Jättäkää nyt ne varatut rauhaan
- Anonyymi
J-mies kävi tyhjennyksellä ja meni perheensä luo viettämään laatuaikaa.
- Anonyymi
Ei vaan P- mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaan P- mies.
Pave Pyllynkolo
- Anonyymi
Jormaa uitti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaan P- mies.
Paavo Pesusieni?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jormaa uitti
Repesin liikaa. 🤣🤣🤣Apua. Tuskin niin teki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaan P- mies.
Pete
- Anonyymi
Kenelle ja keneltä? Jokin asia, jonka vain te tiedätte?
- Anonyymi
Olet kyllä törkeä ihminen. Näitä juttuja on jo ihan liikaa. yhden kylälumpun vuoksi
- Anonyymi
Höpö höpö. Anonyymi juttuja. Et voi päätellä ketkä kirjoittaa.
Ihan paranoidista juttua. - Anonyymi
En ole näitä kirjoittanut enkä pyytänyt näitä ilkeyksiä kirjoittamaan.
- Anonyymi
Kauniisti kirjoitettu. Ei kannata näistä kylähulluista välittää, jotka tänne kirjoittavat törkyä. Toivottavasti saat sen mitä sydämesi tuntee.
- Anonyymi
Tämä on tullut meille tietoon työntekijöiden kautta kun olemme ihmetelleet asioita.
- Anonyymi
Saatte ihmetellä keskenänne. En oo kiinnostunut nuoremmasta miehestä enkä kenestäkään yli elämäni.
Että ihan turhaa vatvotte.
Naiselta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saatte ihmetellä keskenänne. En oo kiinnostunut nuoremmasta miehestä enkä kenestäkään yli elämäni.
Että ihan turhaa vatvotte.
NaiseltaEnkä vanhemmasta. Tykkään vaan ihmisistä jotka on mukavia. Saatan kehua jopa ihanaksi.
Ihastuin kerran erääseen, mutta se meni ohi. Se oli se vanhempi mies. Se pikkusen vanhempi.
Enää en tunne mitään sellaista.
Että turhaa mustamaalata 🤗 minä teen vain töitä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enkä vanhemmasta. Tykkään vaan ihmisistä jotka on mukavia. Saatan kehua jopa ihanaksi.
Ihastuin kerran erääseen, mutta se meni ohi. Se oli se vanhempi mies. Se pikkusen vanhempi.
Enää en tunne mitään sellaista.
Että turhaa mustamaalata 🤗 minä teen vain töitä.Se on sen yhden miehen vaimo se pahin mustamaalaaja kiusaaja.
Ja ne pari kakaraa menee helposti johdatteluun mukaan.
Kiusaamista on myös toteutettu ja todisteet on tallessa. 🤙 Olen oikeasti tekemässä siitä juttua.
Huonoa, äärimmäisen huonoa johtamista. Aluksi luulin muuta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on sen yhden miehen vaimo se pahin mustamaalaaja kiusaaja.
Kiusaamista on myös toteutettu ja todisteet on tallessa. 🤙 Olen oikeasti tekemässä siitä juttua.
Huonoa, äärimmäisen huonoa johtamista. Aluksi luulin muuta.👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻Juuri näin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on sen yhden miehen vaimo se pahin mustamaalaaja kiusaaja.
Huonoa, äärimmäisen huonoa johtamista. Aluksi luulin muuta.Voii ei. Maine tahtoo mennä. Se on voi voi!! Pitäisi ottaa aina vakavasti väärin kohteleminen sekä eristäminen työyhteisössä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voii ei. Maine tahtoo mennä. Se on voi voi!! Pitäisi ottaa aina vakavasti väärin kohteleminen sekä eristäminen työyhteisössä.
Oikeus toteutuu, oikeus toteutuu. Se laitetaan toteutumaan. 💥
Ja anteeksipyyntöä odotellessa, kun yksi elämä pilattiin ja tuhottiin taas kerran. Ihmisillä ei ole mitään älliä oikeasti. Kohdellaan kuin roskaa. Näitä on liikaa. - Anonyymi
Ihmetelleet kun joku on ystävällinen ja tarjoaa vaikka kahvit tai jonkun juoman tai kehuu avoimesti. Haluaa olla vain kaverillinen. 🤣 Oikeasti mikä teitä vaivaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmetelleet kun joku on ystävällinen ja tarjoaa vaikka kahvit tai jonkun juoman tai kehuu avoimesti. Haluaa olla vain kaverillinen. 🤣 Oikeasti mikä teitä vaivaa?
Kuulostaa ihan mun tarinalta.. Tosi paljon tuttua. Kokenut tänä vuonna. En haluis olla missään tekemisissä enää. Siis niin törkeä tyyppi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa ihan mun tarinalta.. Tosi paljon tuttua. Kokenut tänä vuonna. En haluis olla missään tekemisissä enää. Siis niin törkeä tyyppi.
Siis se joka tuon käsittää väärin.. Piti sanomani. Ei uskalla naisenakaan enää sanoa ja tehdä yhtään mitään. 🤔
- Anonyymi
Eiköhän siellä puhalla jo uudet tuulet:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti kaatuu koko homma. 🤗 Karma🫶
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhalsi tai ei. Perästä kuuluu.
- Anonyymi
Onko täällä joku mustasukkainen työkavereiden romanssista? 🥲 voi ei. Kuuluuko teille?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko täällä joku mustasukkainen työkavereiden romanssista? 🥲 voi ei. Kuuluuko teille?
Ei vaan katkera kun on kiusattu ja eristetty muista. Ei ole romanssia ei. Ellei miesten välillä?
Tosin en muiden puolesta sano. Multa useampi kiusaamiseen liittyvä juttu.
- Anonyymi
Missä katset miestä?
- Anonyymi
Milloin missäkin törmätään. Jos törmätään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin missäkin törmätään. Jos törmätään.
Työpaikalla satunnaisesti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Työpaikalla satunnaisesti?
Emme ole samassa työpaikassa.
- Anonyymi
Marry me, please.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215424- 501461
- 12871
- 47819
Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58808Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,52807- 46792
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom134788Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle49786Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!
JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille9766