En saisi tuntea

Näin, mutta tunnen silti. Näet sen varmaan katseestani, kuinka ihastunut olen. Olen ollut jo pitkään, liian pitkään. Osoitat minua kohtaan jotain sellaista välittämistä jota en ole tuntenut ikinä. En usko, että tunnet samoin, onhan sulla kaikki hyvin tahollasi. Välitän sinusta kuitenkin paljon.

Miehelle
361799
4Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 36

Vanhimmat

Taasko jätti sut limaisena leijumaan ja meni vaimonsa viereen. voivoi

Äänestä

Olioas sekavaa shitttiä.

Äänestä

Jättäkää nyt ne varatut rauhaan

1Äänestä

J-mies kävi tyhjennyksellä ja meni perheensä luo viettämään laatuaikaa.

1Äänestä
  • Ei vaan P- mies.

6Äänestä

• Anonyymi00011 kirjoitti:

Ei vaan P- mies.

Pave Pyllynkolo

1Äänestä

• Jormaa uitti

1Äänestä

Ei vaan P- mies.

Paavo Pesusieni?

1Äänestä

• Anonyymi00016 kirjoitti:

Jormaa uitti

Repesin liikaa. 🤣🤣🤣Apua. Tuskin niin teki.

1Äänestä

Ei vaan P- mies.

Pete

Äänestä

• Anonyymi00036 kirjoitti:

Pete

Ei Petellä oo vaimoa.

Äänestä

Kenelle ja keneltä? Jokin asia, jonka vain te tiedätte?

Äänestä

Olet kyllä törkeä ihminen. Näitä juttuja on jo ihan liikaa. yhden kylälumpun vuoksi

Äänestä
  • Höpö höpö. Anonyymi juttuja. Et voi päätellä ketkä kirjoittaa.
    Ihan paranoidista juttua.

1Äänestä

• En ole näitä kirjoittanut enkä pyytänyt näitä ilkeyksiä kirjoittamaan.

1Äänestä

Kauniisti kirjoitettu. Ei kannata näistä kylähulluista välittää, jotka tänne kirjoittavat törkyä. Toivottavasti saat sen mitä sydämesi tuntee.

5Äänestä

Tämä on tullut meille tietoon työntekijöiden kautta kun olemme ihmetelleet asioita.

2Äänestä
  • Saatte ihmetellä keskenänne. En oo kiinnostunut nuoremmasta miehestä enkä kenestäkään yli elämäni.
    Että ihan turhaa vatvotte.
    Naiselta

1Äänestä

• Anonyymi00014 kirjoitti:

Saatte ihmetellä keskenänne. En oo kiinnostunut nuoremmasta miehestä enkä kenestäkään yli elämäni.
    Että ihan turhaa vatvotte.
    Naiselta

Enkä vanhemmasta. Tykkään vaan ihmisistä jotka on mukavia. Saatan kehua jopa ihanaksi.
    Ihastuin kerran erääseen, mutta se meni ohi. Se oli se vanhempi mies. Se pikkusen vanhempi.
    Enää en tunne mitään sellaista.

Että turhaa mustamaalata 🤗 minä teen vain töitä.

2Äänestä

• Anonyymi00015 kirjoitti:

Enkä vanhemmasta. Tykkään vaan ihmisistä jotka on mukavia. Saatan kehua jopa ihanaksi.
    Ihastuin kerran erääseen, mutta se meni ohi. Se oli se vanhempi mies. Se pikkusen vanhempi.
    Enää en tunne mitään sellaista.

Että turhaa mustamaalata 🤗 minä teen vain töitä.

Se on sen yhden miehen vaimo se pahin mustamaalaaja kiusaaja.
    Ja ne pari kakaraa menee helposti johdatteluun mukaan.
    Kiusaamista on myös toteutettu ja todisteet on tallessa. 🤙 Olen oikeasti tekemässä siitä juttua.
    Huonoa, äärimmäisen huonoa johtamista. Aluksi luulin muuta.

1Äänestä

• Anonyymi00017 kirjoitti:

Kiusaamista on myös toteutettu ja todisteet on tallessa. 🤙 Olen oikeasti tekemässä siitä juttua.

👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻Juuri näin.

1Äänestä

• Anonyymi00017 kirjoitti:

Voii ei. Maine tahtoo mennä. Se on voi voi!! Pitäisi ottaa aina vakavasti väärin kohteleminen sekä eristäminen työyhteisössä.

Äänestä

• Anonyymi00019 kirjoitti:

Voii ei. Maine tahtoo mennä. Se on voi voi!! Pitäisi ottaa aina vakavasti väärin kohteleminen sekä eristäminen työyhteisössä.

Oikeus toteutuu, oikeus toteutuu. Se laitetaan toteutumaan. 💥
    Ja anteeksipyyntöä odotellessa, kun yksi elämä pilattiin ja tuhottiin taas kerran. Ihmisillä ei ole mitään älliä oikeasti. Kohdellaan kuin roskaa. Näitä on liikaa.

Äänestä

• Ihmetelleet kun joku on ystävällinen ja tarjoaa vaikka kahvit tai jonkun juoman tai kehuu avoimesti. Haluaa olla vain kaverillinen. 🤣 Oikeasti mikä teitä vaivaa?

1Äänestä

• Anonyymi00021 kirjoitti:

Ihmetelleet kun joku on ystävällinen ja tarjoaa vaikka kahvit tai jonkun juoman tai kehuu avoimesti. Haluaa olla vain kaverillinen. 🤣 Oikeasti mikä teitä vaivaa?

Kuulostaa ihan mun tarinalta.. Tosi paljon tuttua. Kokenut tänä vuonna. En haluis olla missään tekemisissä enää. Siis niin törkeä tyyppi.

Äänestä

• Anonyymi00025 kirjoitti:

Kuulostaa ihan mun tarinalta.. Tosi paljon tuttua. Kokenut tänä vuonna. En haluis olla missään tekemisissä enää. Siis niin törkeä tyyppi.

Siis se joka tuon käsittää väärin.. Piti sanomani. Ei uskalla naisenakaan enää sanoa ja tehdä yhtään mitään. 🤔

1Äänestä

• Eiköhän siellä puhalla jo uudet tuulet:)

Äänestä

• Anonyymi00027 kirjoitti:

Eiköhän siellä puhalla jo uudet tuulet:)

Toivottavasti kaatuu koko homma. 🤗 Karma🫶

Äänestä

• Anonyymi00027 kirjoitti:

Eiköhän siellä puhalla jo uudet tuulet:)

Puhalsi tai ei. Perästä kuuluu.

1Äänestä

• Onko täällä joku mustasukkainen työkavereiden romanssista? 🥲 voi ei. Kuuluuko teille?

Äänestä

• Anonyymi00031 kirjoitti:

Onko täällä joku mustasukkainen työkavereiden romanssista? 🥲 voi ei. Kuuluuko teille?

Ei vaan katkera kun on kiusattu ja eristetty muista. Ei ole romanssia ei. Ellei miesten välillä?
    Tosin en muiden puolesta sano. Multa useampi kiusaamiseen liittyvä juttu.

1Äänestä

Missä katset miestä?

1Äänestä
  • Milloin missäkin törmätään. Jos törmätään.

1Äänestä

• Anonyymi00033 kirjoitti:

Milloin missäkin törmätään. Jos törmätään.

Työpaikalla satunnaisesti?

3Äänestä

• Anonyymi00034 kirjoitti:

Työpaikalla satunnaisesti?

Emme ole samassa työpaikassa.

2Äänestä

Marry me, please.

Äänestä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

Näin, mutta tunnen silti. Näet sen varmaan katseestani, kuinka ihastunut olen. Olen ollut jo pitkään, liian pitkään. Osoitat minua kohtaan jotain sellaista välittämistä jota en ole tuntenut ikinä. En usko, että tunnet samoin, onhan sulla kaikki hyvin tahollasi. Välitän sinusta kuitenkin paljon.

Miehelle

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu