Korviini on kiirinyt huhuja, joiden mukaan Majuri Mikkosen kuolema oli täysin lavastettu. Hauta on tyhjä.
CIA tarvitsi kovahermoista miestä agentiksi erilaisiin undercover-tehtäviin Etelä-Amerikassa. Majuri Mikkonen valikoitui tehtävään meriittiensä vuoksi (ratkaissut mm. Kennedyn murhan, esiintynyt TV-tähtenä "Mikkosten Maailma" -sarjassa). Tarvittiin vain peitetarina, jotta Timo T.A. saataisiin solutettua Etelä-Amerikan alamaailmaan. Kuolema piti siis lavastaa.
Todellisuudessa Majuri Mikkonen suorittaa yhä edelleen Top Secret agenttitehtäviä mm. Argentiinassa, Kolumbiassa, Brasiliassa ja Perussa. Erikoistason agentin palkka on huima ja kuulemieni luotettavien tietojen mukaan Majuri Mikkonen tienaa vuositasolla useita miljoonia USA:n dollareita. Rahavirran hän on ohjannut salaiselle pankkitilille Sveitsiin. Tämän enempää en voi tästä keissistä paljastaa ja nämäkin tiedot saattavat jo riskeerata turvallisuuteni, mutta tunnen sydämessäni, että Suomen kansan pitää saada tietää totuus tästä monilahjakkaasta suurmiehestä...!!!
Totuus Majuri Mikkosen "kuolemasta"!!!
Anonyymi-ap
2
97
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Antakaa Timo T.A:n levätä rauhassa. Timo T.A. Mikkonen oli hieno mies. Upseeri, herrasmies ja kunnon kristitty. Teki töitä kovalla moraalilla. Menestyi ja se herätti kateutta.
- AnonyymiUUSI
Majuri on elossa ja voi hyvin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2047043
- 594652
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s384298- 733272
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161955Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271706- 171680
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401573- 341459
- 1431237