Yövyttiin viimeyö Kerttulan liikuntahallin parkkipaikalla ja pakko sanoa että ei ole rauhattomampaa paikkaa olemassa. Nuoriso ajeli mopoillaan yhteen asti ja aamuyöllä tuli joku tyyppi koputtelemaan ovea että pitää siirtää auto muualle kun tämä on yksityinen pysäköinti alue.
Asuntoautolla yöpyminen
7
97
Vastaukset
- Anonyymi
Ei se mikään yksityinen parkkipaikka ole vaan kyllä siinä saa yöpyä.
- Anonyymi
Niin, miksi piti valita rauhattomin paikka yöpyä? Ehkä Tasalanaukio vielä rauhattomampi?
- Anonyymi
Olisitte siirtyneet muualle.
- Anonyymi
Köyhä budjettimatkaaja...
- Anonyymi
Asuntoautot ei oo halpoja, ei edes vuokrattuina.
- Anonyymi
Raisiossa kannattaa yöpyä joko pieneläinten hautausmaan parkissa tai leijapuiston matkaparkissa.
- AnonyymiUUSI
Me yövyttiin kerran linja-autopysäkillä 8-tien varressa. Pakko sanoa että oli rauhaton paikka. Koko yön autoja ohitti tosi kovaa läheltä ja pari kertaa stoppasi kyselemään onko kaikki ok. Ei ikinä enää, uskomaton paikka!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2297643
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455080- 594792
- 753448
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162025Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗301910- 311839
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441687- 371629
- 1491386