Kiinnostaako teistä ketään kokeilla jos puutteessa olette vieraan miehen käsi runkkaa ja vois vaikka terskaa nuolaista? Utelee vähän kokenut 57v sinkku mies.
Yli 60v ukkomiehet 02al?
17
184
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Kyllä Porissa olisi 53 mies
- AnonyymiUUSI
Porissa 70v
- AnonyymiUUSI
No tietenkin buaahaa olet siellä.
- AnonyymiUUSI
Kyllä kiinostaa. Itsellä ei vielä toisen miehen kädestä kokemusta, mutta haluja kyllä. Naiset ei oikein sitä taitoa osaa kunnolla.
- AnonyymiUUSI
No kiva, jos et / ette tyydy käsipeliin yksinomaan niin tarjoan itse myös 'syvällisempää" kontaktia sopivan halukkaalle aikuiselle miehelle!
Miestenvälinen yhdyntä on niin paljon enemmän, kuin "pettingin l. esileikin" omainen hipelöinti!
- AnonyymiUUSI
Niin olen 02al ja olis kiva jos löytyis yli 60v puutteessa oleva iso kyrpänen jota kiinnostaa moinen? Jos oot autoileva niin annan auttavan käden. Ukin alueelta olen. M57 ujo mies ja siis alottaja olen.
- AnonyymiUUSI
Olen 69v Turusta olisi todella kiinnostunut tapamaan sinut.
- AnonyymiUUSI
Hei sä 69v mies. Millane muuten olet ja millasta mielessä? Alottaja m57.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hei sä 69v mies. Millane muuten olet ja millasta mielessä? Alottaja m57.
Ihan suomalainen normaali mies Ukm, Samat jutut kuin sinullakin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ihan suomalainen normaali mies Ukm, Samat jutut kuin sinullakin.
No sitten aletaan oleen ?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No sitten aletaan oleen ?
Eikö kelpaakaan, pitääkö olla "yli-ihminen" täydellinen ja kokenut kokematon ja monsterilla!?
- AnonyymiUUSI
Tuota edellistä en kirjoittanut. Sä turun ukm kyllä kiinnosta ja olis kiva laukasta kyrpä kovista paineista. Alottaja 57v mies
- AnonyymiUUSI
Niin oli mukava antaa spermat sinulle ja minulle ,
- AnonyymiUUSI
kyllähän kiinnostaisi 60 miestä olen ok kok. ja näk. ensikertalainen .Asustelen myös 02 alueella.
- AnonyymiUUSI
Tulehan opettamaan ensikertalaista.
- AnonyymiUUSI
Kyllä tulen opettamaan sinua
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706814
- 594582
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s343805- 643104
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161925Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271646- 171640
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401553- 341419
- 1431187