...tai hieromassa rintoja kun aloitetaan suutelemaan?
Miksi käsi heti jalkovälissa...
6
845
Vastaukset
- Anonyymi
Vain unelmissas eunukki
- Anonyymi
Se on luonnollinen reaktio. ihminenkin pyrkii lisääntymään aina tilaisuuden tullen.
- Anonyymi
Luulisi sen suutelun olevan pakkopullaa, tavoitteet ovat aina muualla.
- Anonyymi
Suudellessa hormoonit agtivoituu jolloin käsi hamuaa luonnollisesti herkkua kohden.
- Anonyymi
Muistan kun ensimmäisen kerran hyväilin rintoja ja pimppaa, olin jo yhdeksäntoista ja olimme kuusitoista vuotiaan tyttöystäväni sohvalla.
Emme menneet sen pidemmälle sillä kertaa, noloa mutta jälkikäteen haistelin sormiani ja runkkasin.
Seuraava askeleemme oli kun kävimme yhdessä alasti pimeässä suihkussa ja hyväilimme toisiamme pimeässä suihkun alla.
Seuraava askel taas oli kun uskalsimme olla alasti toistemme edessä yhtenä aamuna kun olimme minun luona.
Seuraava oli se kun harrastimme suuseksiä kotipaikkani aitassa, eli harrastimme suuseksiä ennen oikeaa seksiä.- Anonyymi00007
Muistan, kun ensi kerran kokeilin tyttöystäväni pimppiä. Yllätyin, kun se oli kostea.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."442176Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1841978- 1161372
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96982
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78879Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki45857Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933825- 56716