...tai hieromassa rintoja kun aloitetaan suutelemaan?
Miksi käsi heti jalkovälissa...
6
950
Vastaukset
- Anonyymi
Vain unelmissas eunukki
- Anonyymi
Se on luonnollinen reaktio. ihminenkin pyrkii lisääntymään aina tilaisuuden tullen.
- Anonyymi
Luulisi sen suutelun olevan pakkopullaa, tavoitteet ovat aina muualla.
- Anonyymi
Suudellessa hormoonit agtivoituu jolloin käsi hamuaa luonnollisesti herkkua kohden.
- Anonyymi
Muistan kun ensimmäisen kerran hyväilin rintoja ja pimppaa, olin jo yhdeksäntoista ja olimme kuusitoista vuotiaan tyttöystäväni sohvalla.
Emme menneet sen pidemmälle sillä kertaa, noloa mutta jälkikäteen haistelin sormiani ja runkkasin.
Seuraava askeleemme oli kun kävimme yhdessä alasti pimeässä suihkussa ja hyväilimme toisiamme pimeässä suihkun alla.
Seuraava askel taas oli kun uskalsimme olla alasti toistemme edessä yhtenä aamuna kun olimme minun luona.
Seuraava oli se kun harrastimme suuseksiä kotipaikkani aitassa, eli harrastimme suuseksiä ennen oikeaa seksiä.- Anonyymi00007
Muistan, kun ensi kerran kokeilin tyttöystäväni pimppiä. Yllätyin, kun se oli kostea.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1001723- 551123
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4381104- 1701023
- 58811
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126782- 83730
- 51708
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38675- 57671