Ollaanko Karjalassa aina oltu nokka muiden asiossa?

Anonyymi-ap

Oon ihmetellyt usein, että onko karjalassa paikalliset aina olleet nokka muiden asiossa ja miksi he sellaista harrastavat?

Eikö täällä osata erottaa mikä on omaa ja mikä on muiden asiota?

Uskooko ihmiset oikeasti että he kehittyy ihmisinä tai oppii uutta siten, että puututaan tai edes kiinnostutaan muiden asiosta?

Tuntuu myös että ihmiset tekee täällä asiota ja ratkaisuja kylillä kuultujen asioiden pohjalta eikä suoraan ihmiseltä kuultujen asioiden. Syntyy erikoisia tilanteita heille kun menevät juorutietojen pohjalta tekemään asiota jotka on todellisuudessa aivan toisin.

18

146

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Huomattu on juorujen perusteella ihmisiä kohdellaan Lieksassa kuin epäihmisiä ihmistä ei edes tunneta miten asiat oikeasti on

• Anonyymi

Tiettyjä asiakaspalvelijoita pitää liikkeissä välttää koska käytöksestä jo tietää että juoruttu on kohdellaan kuin halpaa makkaraa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiettyjä asiakaspalvelijoita pitää liikkeissä välttää koska käytöksestä jo tietää että juoruttu on kohdellaan kuin halpaa makkaraa

On oltu yhtä paljon, kun muiden nokat Lieksalaisten ja yleensä Karjalaisten asioissa. Ei siinä sen ihmeempää. Mutta taas tuo sama vajakki aloitti uuden marmatusketjun? On se kumma kun tuolle ei hoitopaikkaa löydy, ei tuo käy täysillä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On oltu yhtä paljon, kun muiden nokat Lieksalaisten ja yleensä Karjalaisten asioissa. Ei siinä sen ihmeempää. Mutta taas tuo sama vajakki aloitti uuden marmatusketjun? On se kumma kun tuolle ei hoitopaikkaa löydy, ei tuo käy täysillä?

Aloittaja harrastaa vielä kaiken lisäksi homostelua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Historiassa jossain 1700-luvulla, tuli savolaiset tänne itään ja tappoi ja ajoi muualle aidot karjalaiset kotiseudultaan. Näin on historiaa tuntevat savolaiset kertoneet. Eli täällä on savolaisia väki. Itse asiassa sellaisen rosvokoplan jälkeläisiä suurin osa jotka tuli tänne vääryyttä tekemään muiden maille. Ja nyt he elää täällä kuin valtio valtiossa pitäen maakuntaa omanaan. Kuitenkin erillisenä valtiona maakunta olisi kehitysmaa, kiitos näiden ihmisten kateuden, kierouden ja epärehellisyyden.

Itseäni ei ole ainakaan kiinnostanut yhtään tunkea nokkaani muiden asioihin täällä karjalassa kuin kotiseudullakaan. Nämä on kyllä aina nokka muiden asiossa. koko elämä perustuu täällä juoruiluun ja uteliaisuuteen.

• Anonyymi

Juoruaja kun tulee kaupungilla vastaan niin silmät on pudota päästä kun näkee juorunsa kohteen voisi sanoa ota valokuva niin kestää pitempään

• Anonyymi

Selkäänpuukottajat usein kohdatessa on niin lipevää että oksettaa. Yrittävät sillä peittää sen mitä tekevät selän takana vaikka juuri sillä he ilmiantavat itsensä pahoista puheista.

Mutta selkäänpuukottajat nyt on muutoinkin lapsen tasolla niin eivät tätä ymmärrä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Selkäänpuukottajat usein kohdatessa on niin lipevää että oksettaa. Yrittävät sillä peittää sen mitä tekevät selän takana vaikka juuri sillä he ilmiantavat itsensä pahoista puheista.

Mutta selkäänpuukottajat nyt on muutoinkin lapsen tasolla niin eivät tätä ymmärrä

Harmi että puukottavat vain kuvaannollisesti, olishan noita moriakin...

• Anonyymi

Kyllä pitää paikkansa ainakin täällä Lappeenrannassa.
      Nuorikkona 21v muuttaesani tänne äiti vainaa jo sanoi varo niitä
      karjalaisia edessä ovat hyvää pataa mutta kun selkäs käännät
      haistattaavat paskaa.Nyt 80v voin sanoa että pitää täysin paikkansa.
      Varmaan on geeneissä perintönä no olen parhaani tehnyt geenien
      parantamisessa.

• Anonyymi

Sitten teillä on huono tuuri, kun kukaan ei sitä puukkoa ole antanut selkäänne kunnolla.

• Anonyymi

Valitettavasti se pitää paikkansa. Ei ole ennakkoluuloa se vaan totista totta. Isoin osa tästä väestöstä täällä idässä tekee tuota toisille ihmisille. Syy on narsismissa. Nämä on narsisteja isoin osa. Narsistit on puukkoa aina laittamassa selkään, todella kateellisia, nokka muiden asiossa aina, juoruavat ja ovat kieroja ja kaksinaamaisia sekä valehtelevat paljon.

Se mikä tästä itä-suomen väestöstä tai isommasta osasta siitä, on tehnyt tällaista, on vaikeampi sanoa.

Mutta ainakin se on varmaa että nämä vihaa ja kohtelee kaltoin muualta tulleita josta seuraa se, että pariutuvat yleensä oman väen kesken jolloin sisäsiittoisuuden haitat tulee näkyviin nopeasti. Sisäsiittoisuus laskee mm älykkyyttä.

Omaksi tyyliseni olen ottanut puhua näille suoraan päin kasvoja heidän vääryyksistään. Enkä ala kaveriksi karjalaiselle. Heihin ei voi luottaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valitettavasti se pitää paikkansa. Ei ole ennakkoluuloa se vaan totista totta. Isoin osa tästä väestöstä täällä idässä tekee tuota toisille ihmisille. Syy on narsismissa. Nämä on narsisteja isoin osa. Narsistit on puukkoa aina laittamassa selkään, todella kateellisia, nokka muiden asiossa aina, juoruavat ja ovat kieroja ja kaksinaamaisia sekä valehtelevat paljon.

Se mikä tästä itä-suomen väestöstä tai isommasta osasta siitä, on tehnyt tällaista, on vaikeampi sanoa.

Mutta ainakin se on varmaa että nämä vihaa ja kohtelee kaltoin muualta tulleita josta seuraa se, että pariutuvat yleensä oman väen kesken jolloin sisäsiittoisuuden haitat tulee näkyviin nopeasti. Sisäsiittoisuus laskee mm älykkyyttä.

Omaksi tyyliseni olen ottanut puhua näille suoraan päin kasvoja heidän vääryyksistään. Enkä ala kaveriksi karjalaiselle. Heihin ei voi luottaa.

Voisitko kysyä psykiatrin aikaa itsellesi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voisitko kysyä psykiatrin aikaa itsellesi?

Voisin jos olisi tarvetta. Karjalainen diagnostiikka menee niin, että se joka puhuu totta ja järkeä, se on hoidon tai lääkityksen tarpeessa. Tyypillinen narsistinen projisointi. Tuttu sana jo tämä projisointi? Tarkoittaa siis omien piirteiden heijastamista muiden piirteiksi.

Esimerkki. Narsistinen ihminen voi ajatella että muut ovat hänelle kateellisia tai narsisti voi sanoa että joku toinen on vainoharhainen, vaikka hän on itse molempia.

Tätä projisointia on karjalassa joka puolella. Yksi omakohtainen esimerkki. Eräs muualta tänne tullut ihminen oli paikassa jossa oli useita paikallisia. Minun lähdettyä pois, oli yksi heistä alkanut parjaamaan minua. No, kun tämä parjaaja oli lähtenyt pois, oli nämä jäljelle jääneet alkaneet selittää miten tuo mies on sellainen pahanpuhuja. He itsekin tekivät sitä. Karjalassa vastuu siirretään aina muille. Mitään muutosta ei haluta tehdä itsensä kanssa.

Lisäksi tämä parjaaja minulle selitteli kerran miten paikalliset naiset on sellaisia ja tällaisia juoruajia. Taas kerran projisointi. Olkoonkin että varmaan ne muutkin sellaisia ovat. hän tekee sitä itse.

Toinen esimerkki. Kävin erään paikallisen ihmisen kanssa keskustelua kateudesta. Jäin siihen uskoon, että hän oli samoilla linjoilla kateuden typeryydestä. Kertoi jopa esimerkkejä miten häntä on kadehdittu. No, ei aikaakaan kun hän jäi kiinni minun panettelusta ja juoruilusta sekä selkäänpuukottamisesta. Tällaisia nämä on ihmiset täällä suurin osa.

Eli ihan turhaa projisoit, näen läpi paikallisten ihmisten. On kokemusta jo heistä riittämiin.

Mutta hauku toki taas eri tavoin niin voit uskoa olevasi sitten suuri voittaja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voisin jos olisi tarvetta. Karjalainen diagnostiikka menee niin, että se joka puhuu totta ja järkeä, se on hoidon tai lääkityksen tarpeessa. Tyypillinen narsistinen projisointi. Tuttu sana jo tämä projisointi? Tarkoittaa siis omien piirteiden heijastamista muiden piirteiksi.

Esimerkki. Narsistinen ihminen voi ajatella että muut ovat hänelle kateellisia tai narsisti voi sanoa että joku toinen on vainoharhainen, vaikka hän on itse molempia.

Tätä projisointia on karjalassa joka puolella. Yksi omakohtainen esimerkki. Eräs muualta tänne tullut ihminen oli paikassa jossa oli useita paikallisia. Minun lähdettyä pois, oli yksi heistä alkanut parjaamaan minua. No, kun tämä parjaaja oli lähtenyt pois, oli nämä jäljelle jääneet alkaneet selittää miten tuo mies on sellainen pahanpuhuja. He itsekin tekivät sitä. Karjalassa vastuu siirretään aina muille. Mitään muutosta ei haluta tehdä itsensä kanssa.

Lisäksi tämä parjaaja minulle selitteli kerran miten paikalliset naiset on sellaisia ja tällaisia juoruajia. Taas kerran projisointi. Olkoonkin että varmaan ne muutkin sellaisia ovat. hän tekee sitä itse.

Toinen esimerkki. Kävin erään paikallisen ihmisen kanssa keskustelua kateudesta. Jäin siihen uskoon, että hän oli samoilla linjoilla kateuden typeryydestä. Kertoi jopa esimerkkejä miten häntä on kadehdittu. No, ei aikaakaan kun hän jäi kiinni minun panettelusta ja juoruilusta sekä selkäänpuukottamisesta. Tällaisia nämä on ihmiset täällä suurin osa.

Eli ihan turhaa projisoit, näen läpi paikallisten ihmisten. On kokemusta jo heistä riittämiin.

Mutta hauku toki taas eri tavoin niin voit uskoa olevasi sitten suuri voittaja.

Sairaudentunnottomuutesi vie sinut vielä tuhoon, hakisit nyt vaan itsellesi hoitoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sairaudentunnottomuutesi vie sinut vielä tuhoon, hakisit nyt vaan itsellesi hoitoa.

Myös sairaudentunnottomuus liittyy narsismiin. Narsisti ei koe että hänessä on mitään vikaa vaikka hän toimiikin antisosiaalisesti ja pahuutta harjoittaen. Narsisti jopa odottaa muilta anteeksipyyntöä joita vastaan hän itse on rikkonut.

• Anonyymi

Kalle Päätalon sannaan: Alottajan hummeetissa sassaroipi ja pahemman kerran!

• Anonyymi

Noilla meidän seudun asioihin puuttuvilla, on oma elämä niin köyhää ja ankeata, että pitää puuttua meidän asioihin. Sairaita ovat.

• Anonyymi

Aloittelija on täysin hakoteillä.
      Me täällä kaljarassa emme pidä nokkaamme muiden asioissa!
      Me pidämme mieluummin nokkamme muiden ahnuksessa.

Toivoo: Jatkis Yamalista

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      630
      2649
    2. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      418
      2076
    3. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      23
      2060
    4. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      74
      1645
    5. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      20
      1629
    6. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      65
      1512
    7. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      127
      1284
    8. Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."

Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka
      Eläke
      23
      1100
    9. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      19
      1084
    10. Pankin avajaiset

Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti
      Kuhmo
      16
      998
    Aihe