KUULU VUOKRANANTAJALLE
EIKÖ KAIVON PUTSAUS
14
176
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Kuuluu
- AnonyymiUUSI
Kyllä Timon pitäs tuo kaivo putsauttaa nyt pirre sais talveksi ees vedet tuonne homemökkiin
- AnonyymiUUSI
Puhutte homemökistä, vaikka ette ole käyneet lähimaillakaan.Faktana vedetään kaikki mitä mieleen juolahtaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Puhutte homemökistä, vaikka ette ole käyneet lähimaillakaan.Faktana vedetään kaikki mitä mieleen juolahtaa.
Olen käynyt. Timon enon eläessä.
- AnonyymiUUSI
Ei tainnu talo mennä kaupan kun ei maininnut videol ja tollaseen paska taloon muuttaa mis vesikin likasta .
- AnonyymiUUSI
Vuokrakin tuottaa kivasti.
- AnonyymiUUSI
Saihan pirre korkinaukasijan ja mainospotin tuliaisina kalajoen konepäiviltä. Ei sillon voi ruveta vaatimaan palveluita. Pitää olla hienovaranen ettei rakkaus sammu.
- AnonyymiUUSI
Oli todella tyytyväinen "tuliaisiin", vaikka roinaa jo joka osikka täynnä.....
Saihan niistä kivasti aihetta videoon. Harvoinpa hällä esitellä "tuliaisia" mistään.
Todella töykeästi vastailee videolla kommentteihin. Itse en veisi tuollaiselle yhtään mitään!
- AnonyymiUUSI
Tuusniemeläisille ei ole äiti opettanut käytöstapoja aikoinaan...Kotoa opit tulee.
- AnonyymiUUSI
Sähkökaivo ja sakokaivo tulee olla erikseen.
- AnonyymiUUSI
On kyllä tyhmä ja yksinkertainen tuo pirre .Tollaseen talorähjään muutti mis puhtaan veden kaivo näyttää paskakaivolta ja talon rumat puuseinät karseet ja pihamaa ruma. Olis kiva tietää paljonko Timo nyhtää vuokraa pirreltä .Enkä usko jotta pirre oli jossain muka tapaamassa ystäviä ja syömässä rosvopaistia koska hän yleensä kuvaa kaiken .Totuus varmaan se kun talo ei mennyt kaupaksi niin söi suruunsa kotona.
- AnonyymiUUSI
Ei ph ole vuokralla otton talossa, ylläpitää ja fiksailee vain pihapiiriä saadakseen ruutuaikaa ja katselukertoja kanavaansa varten mm luvalla. Siis otton talon.
- AnonyymiUUSI
Talo on oton nimissä vielä ja pirre on hänen vuokralainen joten kaihon putsaus kuuluu hänelle. Kannattais pirren pyytää terveystarkastaja paikalle eiköhän rupeis kaivonputsaus homma eteneen ikoska se ei kuulu pirren maksaa kaivonputsausta .
- AnonyymiUUSI
Timo ei ajattele kuin itseään .
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2097199
- 594692
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434594- 733322
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161975- 301758
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261737Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹411600- 341499
- 1431277