Tilasin länkkärin digilehden ja ilokseni huomasin että siellä näytetään empeen pelejä. Empee pelaa nyt aika mukavan näköistä futista. Eilen kärkipeli Oulua vastaan oli ihan voitettavissa, turhaan vetäytyivät alas 1-2 johtomaalin jälkeen ja vastustaja alkoi saamaan paikkoja ja tasoitti aika nopeasti. Oon pari peliä nyt katsonut ja on hyvä ja taitava joukkue. Itse en ole asunut Mikkelissä enää vuosi kymmeniin, pitäis ajella joskus Urskiin livenä katsomaan kuten silloin joskus aikoinaan.
Käytkö MP.n peleissä
10
273
Vastaukset
- Anonyymi
Olen käynyt. Hyvällä kelillä aika hyvin porukkaa peleissä. Joukkue on kyllä hyvä ja voittoputkessa.
- Anonyymi
En käy, kun olisivat edes alkuperäisiä Mikkeliläisiä eikä muualta ostettuja ei kiinnosta.
- Anonyymi
Niin. Edellisessäkin pelissä oli viisi omaa kasvattia avauksessa.
- Anonyymi
Kävin katsomassa viimeksi 60-vuotta sitten
- Anonyymi
Päätin etten mene MP peliin ennenkö nousevat liigaan ja viimeinen peli minkä olen kattonut. Oli Liiga peli jokunen aika sitten. Kuitenkin kävin kesällä peli kattomassa ja kyllä jäi hyvä fiilis, vaikka ei liigassa pelaakaan. Elikkä fiilis jäi, että ens kesänä käyn kyllä kattomassa useamman pelin.
- Anonyymi
Jos MP pelaisi vielä yhtä porrasta alempana, tulisi vieläkin enemmän voittoja. Jos nyt nousu tulee voitot loppuu ja aletaan parjata joukkuetta, kuten ennenkin. Jookos kookos?
- Anonyymi
Se on just näin
- Anonyymi
Alakerta hieman heppoinen, hyvä mokke paikkaa kyllä sitäkin. Toivotteko nousua vai olisiko tää sarjataso missä kannattais olla?
- Anonyymi
Ihan hyvin voi pärjätä ylemmässäkin sarjassa kuten edelliset kaudet osoittivat. Hankala Mikkeliin on kasailla nykyisillä resursseilla menestyvää joukkuetta, mutta hyvä että edes joku yrittää.
Esimerkiksi Kissat siirtyneet puhtaan harrastefutiksen pariin edustuksen osalta.
Puolustukseen olisi voinut satsata enemmän kyllä. Hyvin on pelannut topparina seuran oma kasvatti Laiho.
- Anonyymi
En käy. Homoja on siellä kieli pitkällä. Siis kävin kerran yhden tytyn kanssa 50 vuotta sitten. Sain pillua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?353832- 983434
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim1043358- 773148
"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m793115Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.862805- 352590
- 692483
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se452432- 902166