Sivusta seuranneena ja paljon nähneenä( En ole pappa)
Ihmettelen metsästyskoirien kuntoa.
Avatkaa pikkasen kuinka kyseiset koirat jaksavat juosta varsinkin hirvien perässä, kun on noin 10kk ollut häkissä ilman liikutusta? Sitten tempastaan häkistä autoon ja ajellaan pitkin syrjäteitä päivä ja jos vähänkään näkyy jälkeä, niin koira metsään ja odotetaan haukkua autossa. Lopuksi siirrytään autolla mahdollisimman lähelle ja käydään muka metsässä jahdissa.
Se oli unohtua, että häkitkin on monella siivoamatta varmaan vuoden paska määristä päätellen. Näkyy tielle asti paskakasat.
Varmaan ei tämä kirjoitus kaikkia koske, mutta aika useita koirien omistajia.
Metsästyskoirat?
28
860
Vastaukset
- Anonyymi
Aika monen koiran kohtalo tämä on. Ainakin täällä Pudiksella. Ja jos koira ei sitten toimi niin lopetetaan. No ei hätää, kohta on seuraava pieni vesseli häkissä kasvamassa, yksin.
- Anonyymi
Todellakin
- Anonyymi
Mututuntumalla sanon että paljon enempi häkissä haukkuvia koiria Kurenalla kuin ennen. Jopa yöaikaan omistajat antavat metsästys koirien haukkua ja häiritä muitten nukkumista.
- Anonyymi
Kyllå. Pienissä häkeissä ja lyhyissä naruissa.
- Anonyymi
Ei se haukkuminen ketään haittaa, mullakin on tässä kylällä kaksi koiraa ja annan yöllä haukkua jos haluavat. Itse käytän sen takia korvatulppia.
- Anonyymi
Sama täällä.en ole paPpa.
- Anonyymi
Annat keskellä yötä rakkien räkyttää? Koirat pois tuollaisilta. Yhen eläinsuojeluilmoituksen olen jo tehnyt.
- Anonyymi
Silläkö ajattelit oman vastuusi koiranomistajana hoitaa, että tarjoat naapureillesi korvatulpat. Eikö tullut mieleen, että ehkä sinulla olisi koiranomistaja velvollisuus ja vastuu huolehtia siitä, että koirasi eivät aiheuta häiriöitä naapureille. Nostaisit perseesi ylös ja ulkoiluttaisit, järjestäisit virikkeitä eläimillesi ja opettaisit niitä niin, ettei itselläsikään tarvisi korvatulppia pitää nukkuessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silläkö ajattelit oman vastuusi koiranomistajana hoitaa, että tarjoat naapureillesi korvatulpat. Eikö tullut mieleen, että ehkä sinulla olisi koiranomistaja velvollisuus ja vastuu huolehtia siitä, että koirasi eivät aiheuta häiriöitä naapureille. Nostaisit perseesi ylös ja ulkoiluttaisit, järjestäisit virikkeitä eläimillesi ja opettaisit niitä niin, ettei itselläsikään tarvisi korvatulppia pitää nukkuessa.
Ostakoot itse korvatulpat
- Anonyymi
Enempi minä olen huolissani näistä kylän lihovista rouvista,niitä ei kukaan lenkitä.Ennen sentään oli naisten kymppi,päivää ennen alkoivat treenamaan..nykyään ei ole enää sitäkään treenipäuvää näillä tuulipukukansalla.
- Anonyymi
Pappa jaksa treenata, kerää tyhjiä pulloja!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pappa jaksa treenata, kerää tyhjiä pulloja!
On teillä ongelmat, ensin porot nyt koirat ,kyllä takapajulassa on huonosti asiat.🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On teillä ongelmat, ensin porot nyt koirat ,kyllä takapajulassa on huonosti asiat.🤣🤣🤣🤣
Tässähän ollaan huolissaan eläimien hyvinvoinnista ja siihenkin on laki.
Mutta säälittää koirat jotka joutuvat oleen häkissä ja lyhyvissä naruissa vuodesta toiseen. Ei se ole oikein.
Ollaan muka niin metsä miestä tai naista ja otetaan someen kuvia koiran kans.
- Anonyymi
Jaa
- Anonyymi
Joko on jahtikaverit kunnossa ja otettu pienistä häkeistå ulos 10kk jälkeen tai 5m narusta?
- Anonyymi
Ollos huoleton ,homma toimii ja riistaa kaatuu.
- Anonyymi
ja jos ei niin se on koiran vika ja monttuun vaan
- Anonyymi
Pitäis olla toisin päin koira toimii isäntä ei pitäis laittaa monttuun heti.
- Anonyymi
(En ole pappa) örmin ihan huvikseen, asun milloin missäkin, välillä teen koiruuksia!
- Anonyymi
Siinä on koiran hoidosta esimerkki Kuntotien alussa. Hävettäisi
- Anonyymi
Huomattu on ja haiseekin
- Anonyymi
Ei muuta, kuin ilmoituksia tekemään.
- Anonyymi
tässä linkki millä voi tehdä eläinsuojeluilmoituksen. Koiravapaa Pudasjärvi 2030
https://sey.fi/tee-elainsuojeluilmoitus/- Anonyymi
Kiitos linkistä
- Anonyymi
Kyllä koirista hyötyä on jahtihommissa.
- Anonyymi
Iliman muuta on hyötyä. Eihän nykyset metästäjät muuten sais yhtää elukkaa nurin jos koirat ei osais ampua. Pyssyntorrakot vaan kaikille kouraan. Ihmisille ja elukoille.
- Anonyymi
Helpottaa jahtia kovasti kun koirat hakee.
- Anonyymi
Tämähän on eräänlainen statussymboli pienimunaisille miehille että lähdetään metille koiran kans. Muuten koirasta ei välitetä paskaakaa. Kyse on ns. Napoleon syndroomasta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait823456Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso41524Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani51302- 261186
Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es47846Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 70842Oot kyl rakas
Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t32782Miten voitkin olla aina niin fiksu
...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä47780Mistä tietää, onko hän se oikea?
Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha60754Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."
Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve4727