Metsästyskoirat?

Anonyymi-ap

Sivusta seuranneena ja paljon nähneenä( En ole pappa)
Ihmettelen metsästyskoirien kuntoa.
Avatkaa pikkasen kuinka kyseiset koirat jaksavat juosta varsinkin hirvien perässä, kun on noin 10kk ollut häkissä ilman liikutusta? Sitten tempastaan häkistä autoon ja ajellaan pitkin syrjäteitä päivä ja jos vähänkään näkyy jälkeä, niin koira metsään ja odotetaan haukkua autossa. Lopuksi siirrytään autolla mahdollisimman lähelle ja käydään muka metsässä jahdissa.
Se oli unohtua, että häkitkin on monella siivoamatta varmaan vuoden paska määristä päätellen. Näkyy tielle asti paskakasat.
Varmaan ei tämä kirjoitus kaikkia koske, mutta aika useita koirien omistajia.

28

906

Vastaukset 28

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aika monen koiran kohtalo tämä on. Ainakin täällä Pudiksella. Ja jos koira ei sitten toimi niin lopetetaan. No ei hätää, kohta on seuraava pieni vesseli häkissä kasvamassa, yksin.

• Anonyymi

Todellakin

• Anonyymi

Mututuntumalla sanon että paljon enempi häkissä haukkuvia koiria Kurenalla kuin ennen. Jopa yöaikaan omistajat antavat metsästys koirien haukkua ja häiritä muitten nukkumista.

• Anonyymi

Kyllå. Pienissä häkeissä ja lyhyissä naruissa.

• Anonyymi

Ei se haukkuminen ketään haittaa, mullakin on tässä kylällä kaksi koiraa ja annan yöllä haukkua jos haluavat. Itse käytän sen takia korvatulppia.

• Anonyymi

Sama täällä.en ole paPpa.

• Anonyymi

Annat keskellä yötä rakkien räkyttää? Koirat pois tuollaisilta. Yhen eläinsuojeluilmoituksen olen jo tehnyt.

• Anonyymi

Silläkö ajattelit oman vastuusi koiranomistajana hoitaa, että tarjoat naapureillesi korvatulpat. Eikö tullut mieleen, että ehkä sinulla olisi koiranomistaja velvollisuus ja vastuu huolehtia siitä, että koirasi eivät aiheuta häiriöitä naapureille. Nostaisit perseesi ylös ja ulkoiluttaisit, järjestäisit virikkeitä eläimillesi ja opettaisit niitä niin, ettei itselläsikään tarvisi korvatulppia pitää nukkuessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Silläkö ajattelit oman vastuusi koiranomistajana hoitaa, että tarjoat naapureillesi korvatulpat. Eikö tullut mieleen, että ehkä sinulla olisi koiranomistaja velvollisuus ja vastuu huolehtia siitä, että koirasi eivät aiheuta häiriöitä naapureille. Nostaisit perseesi ylös ja ulkoiluttaisit, järjestäisit virikkeitä eläimillesi ja opettaisit niitä niin, ettei itselläsikään tarvisi korvatulppia pitää nukkuessa.

Ostakoot itse korvatulpat

• Anonyymi

Enempi minä olen huolissani näistä kylän lihovista rouvista,niitä ei kukaan lenkitä.Ennen sentään oli naisten kymppi,päivää ennen alkoivat treenamaan..nykyään ei ole enää sitäkään treenipäuvää näillä tuulipukukansalla.

• Anonyymi

Pappa jaksa treenata, kerää tyhjiä pulloja!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pappa jaksa treenata, kerää tyhjiä pulloja!

On teillä ongelmat, ensin porot nyt koirat ,kyllä takapajulassa on huonosti asiat.🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On teillä ongelmat, ensin porot nyt koirat ,kyllä takapajulassa on huonosti asiat.🤣🤣🤣🤣

Tässähän ollaan huolissaan eläimien hyvinvoinnista ja siihenkin on laki.
        Mutta säälittää koirat jotka joutuvat oleen häkissä ja lyhyvissä naruissa vuodesta toiseen. Ei se ole oikein.
        Ollaan muka niin metsä miestä tai naista ja otetaan someen kuvia koiran kans.

• Anonyymi

Jaa

• Anonyymi

Joko on jahtikaverit kunnossa ja otettu pienistä häkeistå ulos 10kk jälkeen tai 5m narusta?

• Anonyymi

Ollos huoleton ,homma toimii ja riistaa kaatuu.

• Anonyymi

ja jos ei niin se on koiran vika ja monttuun vaan

• Anonyymi

Pitäis olla toisin päin koira toimii isäntä ei pitäis laittaa monttuun heti.

• Anonyymi

(En ole pappa) örmin ihan huvikseen, asun milloin missäkin, välillä teen koiruuksia!

• Anonyymi

Siinä on koiran hoidosta esimerkki Kuntotien alussa. Hävettäisi

• Anonyymi

Huomattu on ja haiseekin

• Anonyymi

Ei muuta, kuin ilmoituksia tekemään.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Kiitos linkistä

• Anonyymi

Kyllä koirista hyötyä on jahtihommissa.

• Anonyymi

Iliman muuta on hyötyä. Eihän nykyset metästäjät muuten sais yhtää elukkaa nurin jos koirat ei osais ampua. Pyssyntorrakot vaan kaikille kouraan. Ihmisille ja elukoille.

• Anonyymi

Helpottaa jahtia kovasti kun koirat hakee.

• Anonyymi

Tämähän on eräänlainen statussymboli pienimunaisille miehille että lähdetään metille koiran kans. Muuten koirasta ei välitetä paskaakaa. Kyse on ns. Napoleon syndroomasta.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moottoripyöräonnettomuus

Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää
      Alajärvi
      62
      763
    2. haluatko lopettaa

ihan lopullisesti
      Ikävä
      154
      731
    3. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      25
      730
    4. Uusi ruokapaikka

Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä
      Haapavesi
      27
      708
    5. Jos oikeasti haluat mies

Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.
      Ikävä
      98
      702
    6. Miten sinä voit?

Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua
      Ikävä
      93
      667
    7. Kerro minulle totuus

Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒
      Ikävä
      193
      626
    8. voi luoja kun uskaltaisin

laittaa viestiä sinulle...
      Ikävä
      22
      582
    9. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      61
      572
    10. VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN

Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisika­laumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa
      Iisalmi
      40
      539
    11. Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!

Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks
      Suomussalmi
      34
      508
    12. 39
      455
    13. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      57
      445
    14. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      76
      431
    15. Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?

Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.
      Ikävä
      25
      427
    16. Jos näkisimme vielä joskus

... mihin veisit miut treffeille? 😊
      Ikävä
      70
      423
    17. Useita poliisiautoja kunnantalolla

Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.
      Ähtäri
      9
      419
    18. sinulle....

Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.
      Ikävä
      74
      412
    19. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      53
      399
    20. On kyllä tosi surullista

jos kaivattuni (nainen) luulee palstan tyhmien viestien olevan multa. 😔Ei ole mitään syytä, miksi kirjoittaisin sellais
      Ikävä
      68
      397
    Aihe