Voiko joku vain sanoa

Anonyymi-ap

Että ei ole mitään hätää.

55

581

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei ole hätää eikä tarvetta laskea alleen.

• Anonyymi

Ei ole hätää, kaikki järjestyy

• Anonyymi

Pää pystyyn, kaikki järjestyy.

• Anonyymi

Ei ole mitään hätää, susta pidetään huolta ♥️ Rukoilen sun puolesta🙏

• Anonyymi

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Mä en kyllä pikku gremlins sun puolesta. Sivusta palstasedän monologiin

• Anonyymi

Aika vaikea näin tuntematta, ei voi tietää jos ei tunne ihmistä.

• Anonyymi

Sitten kannattaa keskittyä ulkoisiin tekijöihin tai muuta, tsemppiä kaikille. Tee

• Anonyymi

Toivottavasti ei. Ei kannata miettiä ja katua menneitä. Niitä kun ei kuitenkaan katumalla saa tekemättömäksi. Ja tulevien asioiden suhteen sama. Vaikka kuinka paljon tahansa mutehtisit tulevia tapahtumia ja asioita niin ne tapahtuu kuitenkin jos niin on tarkoitettu. Ole vaan itsevarma ja äläkä anna huolille ylivaltaa 🤍🪽

• Anonyymi

Teet niinkuin minä. Pyyhit itse ne kyyneleesi. Ja sanot että minä selviän tästä. Koska kukaan muukaan ei tule siinä auttamaan

• Anonyymi

Kaikki tulee järjestymään, eikä ole mitään hätää. 🫂
      Sinua autetaan, kun vain pyydät.
      Nuku hyvin. Ei ole mitään hätää.

• Anonyymi

EI hätää, täällä ollaan. On ollut vaikea vastata sulle tänään kun niin kahdella päällä tullut aloituksia. En tiedä mitä mietit.

• Anonyymi

Tämän palstasedän luoman dilemman mukaanko sinun ajatteluratasi pyörii päivästä toiseen ?

• Anonyymi

Ei oo mitään hätää, kaikki järjestyy vielä parhainpäin 💛🫂 sanon samalla itselleni tämän myös

• Anonyymi

Hätä ei ole tämän näköinen 🤭🤗❤️

• Anonyymi

❤️

• Anonyymi

Olet rakas ja ei pitäisi olla mitään hätää ❤️

• Anonyymi

Säkin oot rakas ja pian kohtaamme💫

• Anonyymi

Tämä on kryptaa wc hädälle ja toimittamiselle.Se loppu nyt kun vedin vessan.Hintit menee tyytyvöisenä nukkuun.

• Anonyymi

Minun omilla ei ole mitään hätää ikinä.

• Anonyymi

No jos yhä koetaan olevansa voittajien tai peräti hyvien puolella👍

• Anonyymi

Kyllä voin sanoa.Minun omat tietää kyllä mitä olen valmis tekemään heidän vuokseen.

• Anonyymi

Sinä ihana, ei ole mitään hätää. Kaikki järjestyy ajallaan ❤️

• Anonyymi

Älä koskaan kirjoita tällaista

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki järjestyy ajallaan, kyllä ❤️🫶

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

I said what i sayed, painted the town in red.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki järjestyy ajallaan, kyllä ❤️🫶

Ei, jos ihmistä ei ole ollut olemassa nyt 8 vuoteen

• Anonyymi

ai te selvisitte viikonlopusta, no nyt on hakattu lisää pahaa näille viejille ja, estäjille ja kiusankappaleille. nyrkkiä tungettu päähän ja puristettu sinne pahaa elämään ulos ja sisään, kalloja hajarru, veitset heiluneet myös elämään, estäjiä viilletty ja muilla puhujiin vedetty kuolemaa ja rahaa, työtä ja muuta mitä vieneet ha, estäneet yrittäneet saada huonoon että saavat välistä, hakattu kunnolla, viilletty veitsi pahaa ja estettä. toivottavasti osa kuolee jo noihin voimiin, iskerruun niin kovasti ja, estettä mitä haluavat yrittävät tai pyrkivät. anneta muille ja hakataan niitä. kuolemaa viilleert ja hakattu takaisin. nukkuvien päitä hajattu ja kun lähtevät töihin tuntevat raivoa ja saavat kaikkea ikävää ja kurjaa. väkisin kiskottu rahaa ja pahaa takaisin. estäjiin pahaa ja jotka vieneet ja tuhonneet, pahaa, kiusaa, vainoa ja, estettä takaisin. potkuja elämään ja pahaa. 🙂😂😂😂jännä kun halusin jäädä, estitte, mut kun muutettiin suunnitelmia, taas on estettä, hakataan kummastakin. ette vie mitään, ette sa, mitään, nytkin kiskottu kuolemaa teihin, veitsi viilleetty teihin ja palautetaan mihin kuulutte, ette vie täältä mitään, ettekä ikinä hyödynnä ja uhraa enempää. karmaa ha kuolemaa kiskottu ja hakattu teihin ja jokaiseen pahaa ja kurjuutta. kärsikää kitukaa ja katukaa! ja kuolkaa tekoihinne. Myös vääristä syytöksistä puristettu mustia sydämiänne ja yrityksestä väärin manifestoida, tuokoot teille pahaa ja estettä ja kuolemaa.

• Anonyymi

Toivon sinulle hyvää. Se että sinun hyvyys huomataan hyvän kautta, ilkeät ajatukset jää vain ajatukseksi ja hyvä leviää hissukseen sisimpääsi sydämen pehmeään.

• Anonyymi

No miten sinä palstasetä miten viikonloppu meni- otitko sinäkin ölppää?

• Anonyymi

joka aamusta kiskon teihin ja, elämiinne estettä ja pahaa, kurjuutta, väkivaltaa, ja joka juttunne tulee teille pahana ja huonona, takaisin, osan tappaa ja pian. tätä ette pääse pakoon ja lailliseseu nyljeröön ja, tapetaan teidät ja kiditte joka teostanne. turha kuvitella että viime vuosien takia saisitte mitään mitä haluatte, me hakataan kaikkea hyvää ja muuta. te kärsitte, otatte turpaan ja saatte kaiken pahan viennin ja väkivallan takaisin psgsns. joka, estosta hakataan teihin pahaa ja elämäänne kurjuutta.

• Anonyymi

Oletko palstasetä radiojuontajana uraa harkinnut? Sina voit aloittaa pod casteista esim nimellä saatanallisia säkeitä keski-ikäiseltä mieheltä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko palstasetä radiojuontajana uraa harkinnut? Sina voit aloittaa pod casteista esim nimellä saatanallisia säkeitä keski-ikäiseltä mieheltä

Toimii myös rentoutuskasettina varmaan jos on ollut tarinallisuuteen kovin kiintynyt ns🧐

• Anonyymi

mi teen töitä vaikka omia juttuja perhe kasvaisi, ei se teitä hyödytä mitenkään ja varsinkin viime vuosista ja teoistanne, mitä hirveimmistä saatte täältä vaan pahaa kurjuutta ja huonoa sabototassia, eikä edelleen kiinnosta teidän miehet ja ämmät ystävinä. hakataan pahaa, viilletään veitsin elämiänne ja pilataan kaikkea. kuten ootte tehnyt.

• Anonyymi

Anniinaa, Susannaa ja Emiliaa än lähti jobsenloyset iskut, myös eri k naisiin, että voi tappaa ne, lähtivät heidän teoistaan ja karmasta, ja teoista tänne ja vienneistä. muihin vähän pienempää mutta toistuvaa ja kyllä voimakkaita iskuja, estettä, kiusaa ja pahaa, hakataan huonoon.

• Anonyymi

Vaikutat hyvin intohimoiselta mieheltä ja sinulla on varmasti syysi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikutat hyvin intohimoiselta mieheltä ja sinulla on varmasti syysi

Mutta se on ”teidän” välinen asia T pelle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta se on ”teidän” välinen asia T pelle

Kiistän T virallinen pelle isot kengät on

• Anonyymi

myös m mieheen ja Tuulaa, nuuttilan porukkaan ja muihin. osaan menee jo kuulin iskuja, ihan vaan karmasta, teoista ja vienneistä.

• Anonyymi

Oletko palstasetä kokeillut myös joulupukille kirjoittaa?

• Anonyymi

Ja sullekko pitäis mies sukat parsia vai?

• Anonyymi

Nähtävästi 👋🏻😉 Se on ihanasti sanottu jos toisella paniikki päällä. Nou hätä ja ihanaa huomenta rakkaalle ❤️

• Anonyymi

🧽🪣 oot

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🧽🪣 oot

Ei voi rutistaa täysin kuivaksi

• Anonyymi

ne kaikki mitä meistä hakattiin ilman että olaan mitään saatu heistä tai tehty, vaaditaan takaisin menkää ottamaan paskaa ja ja kattaviksi, loppu se teidän saastainen toiminta.

• Anonyymi

No missä se mies sinut sitten ritariksi lyötiin?

• Anonyymi

Soft kitty warm kitty little ball of fur, happy kitty sleepy kitty pur pur pur

• Anonyymi

Minua harmittaa se aivan valtavasti, ettei minua kunnioitettu edes se vertaa, että olisi jo monia vuosia sitten kysytty mitä pidän tärkeimoinä asioina elämässäni!

• Anonyymi

Ei ole mitään hätää.

• Anonyymi

Yäk

• Anonyymi

Voi, jos ei ole mitään hätää. Ja voi, jos olisi vähän hätä niin rauhoittaa mieltä 🙂. 🙂. Taas jäi päälle, onpa ärsyttävää 🙂 Voiko joku pyÿhkiä tämän typerän virneen minun naamalta 🙂

• Anonyymi

kyllähän teillä on, kun katsoo mitä ootte tehnyt muille ja mitä teille hakattu ja varastettu ja mitä ootte itse hakannut. kyllä teillä on iso hätä.

• Anonyymi

ja hei mulle ei kelpaa, mikään miehen talo. otan kaiken takaisin mitä veitte ja teille vietiin. ei ole lupaa teillä moisen ja se äijä on jätetty jo aikaa sitten. otan rahani ja omistan itse, teen myös itse työtä. ei kelpaa elämä miehen kautta ja orjana olo.

• Anonyymi

Ja oikeastaan se oikea kuoli jo vuosia sitten. joku feikkasi ja yritti esiintyä toisena ja aiheutti sillä muille lisää megahakkauksiin ja varkauksiin.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En halua miestä joka

Havisee kuin haavan lehti kakat housussa eikä uskalla ottaa ohjia ja lähestyä naista. Niin kuin miehen kuuluu tehdä, oll
      Ikävä
      261
      1650
    2. Ihan kauhistuin kun sain tietää

ett joku atn kaipailee! 🤷🏻‍♂️🤣
      Ikävä
      14
      1578
    3. Keskisarja todettiin rasistiksi

Yhdenvertaisuusvaltuutetun mukaan Keskisarjan lausunnot Ylen A-Studiossa viime viikolla täyttävät rasismin määritelmän
      Maailman menoa
      440
      1532
    4. Mitähän tapahtuisi?

Jos meidät tiputettaisiin tunniksi samaan huoneeseen kaksin? 😏
      Ikävä
      137
      1494
    5. Olitkohan koskaan

yhtä optimistinen kuin minä siitä, että jonain päivänä olisimme vielä yhdessä? Vai uskoinkohan minä yksinäni siihen, jos
      Ikävä
      86
      1099
    6. Yllättyisit miten iso, paksu ja esteettisesti kaunis minulla on!

Haluaisin tehdä sillä vaikutuksen sinuun ihana nainen. ❤️❤️🧡💛💚
      Tunteet
      10
      1055
    7. Mikä tarve Kontulalla on paljastaa seksityötaustansa

Anna Kontula on koettu totiseksi kansanedustajaksi. Joka tosin on puolustanut aina seksityöläisiä. Mutta nyt Kontula ava
      Maailman menoa
      281
      925
    8. Ensitreffit alttarilla: Heti outo ratkaisu uusilta asiantuntijoilta: "On tehty reippaitakin..."

Ensitreffit alttarilla uudistui ja mukana on kaksi uutta asiantuntijaa: Joonas Pesonen ja Iida Mäkikallio. Kari Kanala j
      Ensitreffit alttarilla
      13
      907
    9. Etkö muka halua

Et nähdään.
      Ikävä
      89
      897
    10. Arki on paljon tylsempää

kun en voi enää ihaillen seurata työntekoasi. Hyvä puoli on se että saan nukuttua ja syötyä, ei ollut kivaa olla jatkuva
      Ikävä
      21
      840
    Aihe