Jokohan tällä viikolla saadaan hyviä uutisia kaivoksen uusiokäytön toteutuksesta ? Kyllä jännittää mitä se Jukka on suunnitellut . Varmaan tulee kymmenien miljoonien tuotot vuositasolla kun on saanut näin pitkään rauhassa hoitaa asiaa . On se velho . Kyllä Keskustan pojat hoitaa
Uusi viikko alkaa
33
455
Vastaukset
- Anonyymi
........ja kun Keskustapuolueen pojat eivät koskaan valehtele.hih hih heh heh heko
- Anonyymi
Laguna ja Pumppuvoimala?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laguna ja Pumppuvoimala?
Tedikö se väittää että Laguna ja pumppuvoimala olisi luvattu tulevan? Totuushan on, että on luvattu yrittää niitä. Persuthan eivät yritä muuta kuin vastustaa kaikkea kehitystä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tedikö se väittää että Laguna ja pumppuvoimala olisi luvattu tulevan? Totuushan on, että on luvattu yrittää niitä. Persuthan eivät yritä muuta kuin vastustaa kaikkea kehitystä...
"kymmenen vuoden työn hedelmiä" otsikko Pyhäjärven Sanomissa21.12 2022 jatkoa"Pumppuvoimalahanke on ollut esillä pitkään ja nyt se on etenemässä kohti maalia.Jukka Tikanmäki ,Jouni Jussinniemi ja Henrik Kviniemi kertovat minkälaista taustatyötä 26.3 miljoonan euron investointipäätös on vaatinut"En muuten ole mikään Ted kuten likaisessa mielikuvituksessasi kuvittelet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"kymmenen vuoden työn hedelmiä" otsikko Pyhäjärven Sanomissa21.12 2022 jatkoa"Pumppuvoimalahanke on ollut esillä pitkään ja nyt se on etenemässä kohti maalia.Jukka Tikanmäki ,Jouni Jussinniemi ja Henrik Kviniemi kertovat minkälaista taustatyötä 26.3 miljoonan euron investointipäätös on vaatinut"En muuten ole mikään Ted kuten likaisessa mielikuvituksessasi kuvittelet.
He eivät julkaise muuta kuin valheita! Ei sanaakaan ongelmista
- Anonyymi
Ja Pyhäjärven pelastaja sieniä ja pottuja kasvattaa kuiluissa? Taitanu rahat hävitä a-liikkeen tutkimukseen?
- Anonyymi
Purran t yökokemus nolla vuotta nolla kuukautta nolla päivää.
- Anonyymi
Ei ministeriksi noinvain päästä.Sinunkaan "viisaus " ei siihen riitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ministeriksi noinvain päästä.Sinunkaan "viisaus " ei siihen riitä.
Olen paljon viisampi kuin Purra, mutta minä en pyrikään tuhoamaan kansan elämisen mahdollisuuksia myynällä puheensa, aattensa ja itsensä rikkaille.
Millainen nainen myy itseään? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen paljon viisampi kuin Purra, mutta minä en pyrikään tuhoamaan kansan elämisen mahdollisuuksia myynällä puheensa, aattensa ja itsensä rikkaille.
Millainen nainen myy itseään?Omakehu haisee kauas!!"Viisaita puhuessaan ovat tyhmiksi tulleet" sanooRaamattu,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millainen nainen myy itseään?Sanooko sinua viisaaksi kukaan muu kuin sinä itse?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanooko sinua viisaaksi kukaan muu kuin sinä itse?
Eipä ole kehumisia tullut päinvastoin pelle olen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanooko sinua viisaaksi kukaan muu kuin sinä itse?
Kaikki tuntevat,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä ole kehumisia tullut päinvastoin pelle olen.
Kiitos T*no rehellisesti tunnustuksesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos T*no rehellisesti tunnustuksesta.
En ole Tauno ??? eikä nimeni ala t kirjaimella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole Tauno ??? eikä nimeni ala t kirjaimella.
Puhuin etunimestäsi joka alkaa Teellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etunimikin on nimi Alkaa sinun tietosi mukaan T kirjaimella ja päättyy no kirjaimiin.Tulee Tauno lähinnä mieleen.Voipi muuten ollakkin joku Tauno
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yleensä teetä juodaan, ei puhuta ja kirjoiteta, jos siis ymmärrät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yleensä teetä juodaan, ei puhuta ja kirjoiteta, jos siis ymmärrät.
Mutta persumme valehtelevat, Miksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etunimikin on nimi Alkaa sinun tietosi mukaan T kirjaimella ja päättyy no kirjaimiin.Tulee Tauno lähinnä mieleen.Voipi muuten ollakkin joku Tauno
Niin? Kaikki tietävät kuka tuo sairas on.
- Anonyymi
Täällä ei ole yhtään persua näissä keskusteluissa. Vasemmisto ja keskusta keskustelevat keskenään. Hulluja ovat. Yllyttävät vammaisia ja sairaita haukkumaan persuja. Ala-arvoista toimintaa.
- Anonyymi
Pääasiassa persut itkevät täällä ja syyttävät vastuullisia toimijoita käpykaartista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pääasiassa persut itkevät täällä ja syyttävät vastuullisia toimijoita käpykaartista.
Kas onko vasemmiston edustaja tullut paikalle?
Velkaa on sen verran , että joku voi kyseenalaistaa sanan vastuullinen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kas onko vasemmiston edustaja tullut paikalle?
Velkaa on sen verran , että joku voi kyseenalaistaa sanan vastuullinen.Auttaako velanhoiodossa käpykaartiin meno? Onko meidän persuilla edes selkärankaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Auttaako velanhoiodossa käpykaartiin meno? Onko meidän persuilla edes selkärankaa?
Mitkä puolueet ovat päätöksillään velat ottaneet? Kepu ja vasemmisto.Heidän kuuluu ongelma ratkaista koska ovat enemmistönä valtuustossa ja hallitukseen ei hyväksytty muita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitkä puolueet ovat päätöksillään velat ottaneet? Kepu ja vasemmisto.Heidän kuuluu ongelma ratkaista koska ovat enemmistönä valtuustossa ja hallitukseen ei hyväksytty muita.
Auttaako asiassa raukkamainen p akoonlähtö? Miten persujen mm. O ulaskaasta v alehtelu? Miten häpeässä eläminen sujuu?
- Anonyymi
Mitä jos siirrettäisiin kaikki pyhäjärviset asumaan kaivokseen niin voitaisiin rakentaa tuulimyllyjä koko pyhäjärvi täyteen ilman että kukaan valittaa
- Anonyymi
Miljardeja on laitettu virkamiesten taskuihin. Hyviä uutisia?
- Anonyymi
Miksi Kiviniemella on niin valtava palkka? Kuinka moni saa sen vuodessa?
- Anonyymi
Loppu Sijoittamalla kaikki Suomen peruSS natsit kaivoksen uumeniin Valtio säästäisi miljardeja sekä mainehaitta poistuisi kiusaamasta hienoa maatamme..Apua siivoukseen saamme tarvittaessa vaikka naapuristamme Venäjältä,lainaavat kyllä tarvittaessa tarpeeksi miehiä ja kalustoa siivousoperaatioon kunhan vain nöyrästi pyydämme🌈💦💦💦
- Anonyymi
EmojiPellellä on nyt aamuvuoro alkanut.Samaa sontaa toistelee.Taitaa olla kapiukko kun noin uhoo väkivallalla.
- Anonyymi
Oletko noin yksinkertaisen TYHMÄ,?
Vihanpitoasi ei voi eikä pidä hyväksyä, rikot sananvapauden sääntöjä räikeästi!
Tullen mennen, jätät huomiotta mitä säännöt s24,llä sanovat?
Palautteista huolimatta et ymmärrä paikkaasi! - Anonyymi
On siinä ""uskovainen" ortodoksi.Helpompi on kamelin mennä neulansilmän läpi kuin..........
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann2561842Olen niin kesken
Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys151378Tietääkö joku ylläpidosta?
Miten näillä palstoilla tomii tuo ylläpito, onko sitä yli päätään olemassa vai ovatko huhut totta että on palstan kirjoi2091249Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)
Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elänyt maan pä1851115- 65923
Nainen olet ensimmäinen tarpeeksi vahva
joka kestää tämän kokonaisuuden, minut. Persoonani, tunteeni, kipuni, pelkoni. Olen aina pidätellyt itseäni ja antanut v60923TTK:sta tippunut Sara Siipola rehellisenä Jurza-open kanssa: "Että jaa, siinäkö..."
Tippuiko oikea TTK-pari ensimmäisenä? Joka tapauksessa iso kiitos tansseistanne Sara ja Jurza Tanssii Tähtien Kanssa -p18894- 51836
Mä tuun aina rakastamaan sua J
Mutta en pysty kertomaan, että mikä mulla on hätänä. Mä en kertakaikkiaan pysty. Joskus naureskelit muiden ihmisten vai61803Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva126800