Kuopioon uusi seurakunta

Anonyymi-ap

En kuulu kirkkoon ja olen miettinyt että olisiko tarvetta uudelle, uudenlaisella seurakunnalle?
Mitä mieltä olet? Millainen tämä uusi seurakunta pitäisi olla?
Tarvitaanko joku kohde mitä palvotaan? Vai voisiko uudenlainen seurakunta olla sellainen että uskotaan parempaan huomiseen.
Seurakunnan jäsenet maksaisi jäsenmaksua ja jäsenmaksuilla rahoitetaan avustukset, heikossa asemassa olevia autetaan vai miten tulisi toimia?

20

416

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Savolaisilla on muinaisjumalia vaikka muille heikoille jakaa.

• Anonyymi

Juu ei tarvita. Samaa kysyttiin muuallakin, kuten Seinäjoella, Lempäälässä ja Alajärvellä.

Kaikkialla vastattiin, että ei enää uusia harhauskoja, varsinkin kun vanhat uskonnot hiipuvat.

• Anonyymi

En tarkoita että "seurakunnat" tulisi olla uskonnollinen.
        Sehän voisi palvoa vaikka sarvipääveikkoa tai viinapulloa.

• Anonyymi

Uuden seurakunnan voi perustaa, mutta Raamattu pitää olla uskon ylin ohjenuora.

• Anonyymi

Eihän pidä olla.

• Anonyymi

Kirkko on sitä varten joka nojaa Raamattuun, tuohon isoon satukirjaan.

• Anonyymi

En osaa tuohon sanoa mitään.

Ehkä Ateistit olisi sinua varten?

En tunne kyllä ateistienkään mielipidettä, mutta ne ovat ainakin Jumala kielteisiä.

Ei silti mitään " rakkari" porukkaa. Sen olen huomannut.

• Anonyymi

Älä viitsi olla typerä.

• Anonyymi

Suomi24 Kuopio ja Niuvanniemi ovat kaksi eri asiaa, vaikka molemmat liittyvätkin Kuopioon. Niuvanniemi on sairaala, kun taas Suomi24 on verkkofoorumi. Ei ole sopivaa yhdistää näitä kahta nimeä samassa yhteydessä, ellei kyseessä ole nimenomaan keskustelu Niuvanniemestä Suomi24-foorumilla.

• Anonyymi

Suomi24 Kuopio ja Niuvanniemi ovat kaksi eri asiaa, vaikka molemmat liittyvätkin Kuopioon. Niuvanniemi on sairaala, kun taas Suomi24 on verkkofoorumi. Ei ole sopivaa yhdistää näitä kahta nimeä samassa yhteydessä, ellei kyseessä ole nimenomaan keskustelu Niuvanniemestä Suomi24-foorumilla.

• Anonyymi

Uutisissa sanottiin jotta Niuvanniemessä on kovasti tungosta!

• Anonyymi

Haluaisin liittyä "Halavatun pappoihin"

• Anonyymi

Amerikkalistyyppinen vapaakirkollisuus sopii joillekin.

• Anonyymi

Joku sellainen ihan perusseurakunta olisi tarpeen.

• Anonyymi

Vastailet itsellesi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vastailet itsellesi

Oletkohan sinä ihan viisas?

• Anonyymi

Oletteko kuulleet sananparren: Vanha on usein parempi kuin pussillinen uusia.

• Anonyymi

Seurakunta on aina tervetullut Kuopioon, jos se perustaa toimintansa Raamattuun.

• Anonyymi

Jokaisella seurakunnan jäsenellä on oltava aina paksu perheraamattu kädessään, se antaa uskottavan kuvan uskosta ulkopuolisille.

• Anonyymi00028

Kuopiossa viihtyy hyvin.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      89
      6052
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      334
      5309
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      21
      2686
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      51
      2615
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      84
      1875
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      105
      1697
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      114
      1571
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      18
      1533
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      124
      1454
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      135
      1413
    Aihe