En kuulu kirkkoon ja olen miettinyt että olisiko tarvetta uudelle, uudenlaisella seurakunnalle?
Mitä mieltä olet? Millainen tämä uusi seurakunta pitäisi olla?
Tarvitaanko joku kohde mitä palvotaan? Vai voisiko uudenlainen seurakunta olla sellainen että uskotaan parempaan huomiseen.
Seurakunnan jäsenet maksaisi jäsenmaksua ja jäsenmaksuilla rahoitetaan avustukset, heikossa asemassa olevia autetaan vai miten tulisi toimia?
Kuopioon uusi seurakunta
19
357
Vastaukset
- Anonyymi
Savolaisilla on muinaisjumalia vaikka muille heikoille jakaa.
- Anonyymi
Juu ei tarvita. Samaa kysyttiin muuallakin, kuten Seinäjoella, Lempäälässä ja Alajärvellä.
Kaikkialla vastattiin, että ei enää uusia harhauskoja, varsinkin kun vanhat uskonnot hiipuvat.- Anonyymi
En tarkoita että "seurakunnat" tulisi olla uskonnollinen.
Sehän voisi palvoa vaikka sarvipääveikkoa tai viinapulloa.
- Anonyymi
Uuden seurakunnan voi perustaa, mutta Raamattu pitää olla uskon ylin ohjenuora.
- Anonyymi
Eihän pidä olla.
- Anonyymi
Kirkko on sitä varten joka nojaa Raamattuun, tuohon isoon satukirjaan.
- Anonyymi
En osaa tuohon sanoa mitään.
Ehkä Ateistit olisi sinua varten?
En tunne kyllä ateistienkään mielipidettä, mutta ne ovat ainakin Jumala kielteisiä.
Ei silti mitään " rakkari" porukkaa. Sen olen huomannut. - Anonyymi
Älä viitsi olla typerä.
- Anonyymi
Suomi24 Kuopio ja Niuvanniemi ovat kaksi eri asiaa, vaikka molemmat liittyvätkin Kuopioon. Niuvanniemi on sairaala, kun taas Suomi24 on verkkofoorumi. Ei ole sopivaa yhdistää näitä kahta nimeä samassa yhteydessä, ellei kyseessä ole nimenomaan keskustelu Niuvanniemestä Suomi24-foorumilla.
- Anonyymi
Suomi24 Kuopio ja Niuvanniemi ovat kaksi eri asiaa, vaikka molemmat liittyvätkin Kuopioon. Niuvanniemi on sairaala, kun taas Suomi24 on verkkofoorumi. Ei ole sopivaa yhdistää näitä kahta nimeä samassa yhteydessä, ellei kyseessä ole nimenomaan keskustelu Niuvanniemestä Suomi24-foorumilla.
- Anonyymi
Uutisissa sanottiin jotta Niuvanniemessä on kovasti tungosta!
- Anonyymi
Haluaisin liittyä "Halavatun pappoihin"
- Anonyymi
Amerikkalistyyppinen vapaakirkollisuus sopii joillekin.
- Anonyymi
Joku sellainen ihan perusseurakunta olisi tarpeen.
- Anonyymi
Vastailet itsellesi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastailet itsellesi
Oletkohan sinä ihan viisas?
- Anonyymi
Oletteko kuulleet sananparren: Vanha on usein parempi kuin pussillinen uusia.
- Anonyymi
Seurakunta on aina tervetullut Kuopioon, jos se perustaa toimintansa Raamattuun.
- Anonyymi
Jokaisella seurakunnan jäsenellä on oltava aina paksu perheraamattu kädessään, se antaa uskottavan kuvan uskosta ulkopuolisille.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1164496Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv632595Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?801665Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko71127- 66864
- 21853
- 41825
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu118823Olisin valmis tutustumaan uudelleen
En menneisyyden kautta vaan haluaisin tutustua ihmiseen, jollaiseksi olet kasvanut.50789Yhteen hiileen velanottoveljet V P K
Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N67787