Tässä on vapaa, asiallinen, rehellinen, luotettava, rauhallinen setä.
Olen huomioon ottava, kiihkeä, huumorintajuinen, ystävällinen.
Minulla on harrastuksia ja osaan käyttäytyä hyvin.
Lupaan kunnioittaa sinua enkä petä sinua.
Minä etsin tosissaan seuraa neitosesta.
Minun ilmoituksissa on aina sininen nimimerkki.
Olen 171 cm pitkä ja painoa on 68 kiloa ja ikää on kohta 49 vuotta
Heinolassa asuvia aitoja neitoja ei täältä löydy jotka haluaa seksiä aamuisin tai iltaisin
21
129
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
TAJUSITKO NYT VIIMEIN HEINOLAN AINOA PÖLHÖ TALIAIVO ETTRI SULLE LÖYDY NORMAALIA SEURAA TÄÄLLÄ!
MENE POIS
-- OOT ERIKOINEN KUSIPÄÄ! - AnonyymiUUSI
TULEHAN RAUNO SÄNKYYN NIIN HOIDETAAN ILTASPERMAUS ALTA POIS 😍😍
JAKSAT SITTEN ODOTTAA LAHDEN SETÄÄ VIIKONLOPPUUN SAAKKA 🥰🥰
VESKU- AnonyymiUUSI
Ahaa, teillä on tuommoinen ns. pyhä kolminaisuus. Onnea vaan!
T: Heinolan tytöt Oona, Maria ja Mira - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ahaa, teillä on tuommoinen ns. pyhä kolminaisuus. Onnea vaan!
T: Heinolan tytöt Oona, Maria ja MiraKIVAA ON JA HYVIN NUOLEE RAUNO JUGURTTIA PERSEESTÄ JÄLKIRUUAKSI 😍
MÖKILLE LAHDEN SETÄ TOI 5 LITRAA JA LOPPUI KESKEN 🥰🥰
VESKU
- AnonyymiUUSI
Kyllä se nyt vaan on niin, että nuo kaikki turhat piipitysilmotuksesi menevät poistoon, niinkuin aina.
Ja sitäpaitsi sähän homottelet neitosetkin, että mitään seuran saantia on turha odottaa! - AnonyymiUUSI
KATO KU setä tajusi eilisen tyttöilyn (ANNA11) jälkeen vaihtaa sukupuoltaan taas vaihteeksi setämieheksi 😁😁😁😁
Housuihin kurkkaamalla ei sedän sukupuoli kyllä millään tahdo selvitä koska katkarapu on sedällä klitoriksen kokoinen nappula mutta pärstäkerroin sentään paljastaa ettei se ainakaan nainen ole 😁😁😁😁
Vaan samapa tuo onko Rane pikkutyttö vai papan raakki niin joka tapauksessa nukkumaanmenoaika on viimeistään klo 23 😁😁😁😁
Vittumaisin terveisin Pentti Hirvonen HinthaaraSÄ SAATANAN RAUKKA HUORAN PENTU TUUT MUN ETEE NI MÄ TAKAAN ETTÄ SUN PASKAN PIIPITYKSET MINUSTA LOPPUU
- AnonyymiUUSI
Rauno48vuotiasmukavasetä kirjoitti:
SÄ SAATANAN RAUKKA HUORAN PENTU TUUT MUN ETEE NI MÄ TAKAAN ETTÄ SUN PASKAN PIIPITYKSET MINUSTA LOPPUU
Ethän sinä pelkuri mitään pysty takaamaan, et edes kenenkään pankkilainaa niin ooppas nyt vaan ihan hiljaa etten tikahdu nauruun lukiessani uhoviestejäsi joista puuttu kaikki realismi 😁😁😁😁
Vittumaisin terveisin Pentti Hirvonen Hinthaara Anonyymi kirjoitti:
Ethän sinä pelkuri mitään pysty takaamaan, et edes kenenkään pankkilainaa niin ooppas nyt vaan ihan hiljaa etten tikahdu nauruun lukiessani uhoviestejäsi joista puuttu kaikki realismi 😁😁😁😁
Vittumaisin terveisin Pentti Hirvonen HinthaaraSä Saatanan raukka huoran pentu tuut mun eteen NI sun paskan piipitykset minusta loppuu
- AnonyymiUUSI
SÄ SAATANAN RAUKKA HUORAN PENTU TUUT MUN ETEE NI MÄ TAKAAN ETTÄ SUN PASKAN PIIPITYKSET MINUSTA LOPPUU
PENTTI REILUNA MIEHENÄ LUPASI LÄHTEÄ KUSKIKSI ENSI VIIKONLOPPUNA 😍😍
ON SIINÄ REILU JA REHTI MIES
VOIDAAN LAHDEN SEDÄN KANSSA OTTAA OLUTTA JA SPERMATA RANEA VAIKKA JOKAISELLA BUSSIPYSÄKILLÄ 😍😍
VESKU Anonyymi kirjoitti:
PENTTI REILUNA MIEHENÄ LUPASI LÄHTEÄ KUSKIKSI ENSI VIIKONLOPPUNA 😍😍
ON SIINÄ REILU JA REHTI MIES
VOIDAAN LAHDEN SEDÄN KANSSA OTTAA OLUTTA JA SPERMATA RANEA VAIKKA JOKAISELLA BUSSIPYSÄKILLÄ 😍😍
VESKUSä Saatanan raukka huoran pentu kerrot nimes ja osoittees NI sun paskan piipitykset ja toisten nimillä esiintyminen loppuu
- AnonyymiUUSI
Sä Saatanan raukka huoran pentu kerrot nimes ja osoittees NI sun paskan piipitykset ja toisten nimillä esiintyminen loppuu
Miks tuo "ni" pitää piipittää isoilla kirjaimilla?
- AnonyymiUUSI
Sä Saatanan raukka huoran pentu tuut mun eteen NI sun paskan piipitykset minusta loppuu
Ehei, ei lopu totuuksien puhuminen susta , voin ne kuuluvalla äänelläni luetella edessäsi vaikka 10 kertaa peräkkäin mutta jos et tule tapaamiseen, veloitan edelleenkin sen 200 euroa turhasta ajelusta. 😁😁😁😁
Ei kuule Hirvosen Pentti sinkoile sun löysien puheittesi takia turhaan ilmaiseksi minnekään ja kuten muut ovat kertoneet, aina olet pelkurina piileskellyt kun piti tavata 😁😁😁😁
Tee nyt vaan uusia ilmoituksia lisää ettei mene pillut ohi sieraimesi kuten niillä tapana on 😁😁😁😁
Vittumaisin terveisin Pentti Hirvonen Hinthaara - AnonyymiUUSI
Sä Saatanan raukka huoran pentu kerrot nimes ja osoittees NI sun paskan piipitykset ja toisten nimillä esiintyminen loppuu
SINUN RAKAS VELI TÄSSÄ 😍😍
ONKO SPERMA PERSEESSÄ PEHMENTÄNYT PÄÄSI
TULE.MAKKARIIN NIIN SAAT NUOLLA RIISIPUUROA MINUN PERSEESTÄ 🥰🥰
VESKU - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
SINUN RAKAS VELI TÄSSÄ 😍😍
ONKO SPERMA PERSEESSÄ PEHMENTÄNYT PÄÄSI
TULE.MAKKARIIN NIIN SAAT NUOLLA RIISIPUUROA MINUN PERSEESTÄ 🥰🥰
VESKUVESKU HOI! HEITÄ JO TUO KIITTÄMÄTÖN LOINEN HIUKSISTA VITTUUN NURKISTASI!
EIHÄN SE EDES KUNNIOITA SINUA JA AIHEUTTAA MUUTENKIN PELKKÄÄ HÄPEÄÄ JA HARMEJA !
T. Elviira 96 v Heinolasta Anonyymi kirjoitti:
Ehei, ei lopu totuuksien puhuminen susta , voin ne kuuluvalla äänelläni luetella edessäsi vaikka 10 kertaa peräkkäin mutta jos et tule tapaamiseen, veloitan edelleenkin sen 200 euroa turhasta ajelusta. 😁😁😁😁
Ei kuule Hirvosen Pentti sinkoile sun löysien puheittesi takia turhaan ilmaiseksi minnekään ja kuten muut ovat kertoneet, aina olet pelkurina piileskellyt kun piti tavata 😁😁😁😁
Tee nyt vaan uusia ilmoituksia lisää ettei mene pillut ohi sieraimesi kuten niillä tapana on 😁😁😁😁
Vittumaisin terveisin Pentti Hirvonen HinthaaraSä Saatanan raukka huoran penikka tuut mun eteen NI sun paskan piipitykset minusta loppuu kokonaan
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
VESKU HOI! HEITÄ JO TUO KIITTÄMÄTÖN LOINEN HIUKSISTA VITTUUN NURKISTASI!
EIHÄN SE EDES KUNNIOITA SINUA JA AIHEUTTAA MUUTENKIN PELKKÄÄ HÄPEÄÄ JA HARMEJA !
T. Elviira 96 v HeinolastaHYVÄT RAHAT SAA KUN ANTAA RAUNON VÄLILLÄ TULLA KÄYMÄÄN LAITOKSESTA
HYVIN NUOLEE MYÖS.PERSEEN PUHTAAKSI NIIN SÄÄSTÄÄ VESILASKUSSA 😍😍
VESKU - AnonyymiUUSI
Sä Saatanan raukka huoran penikka tuut mun eteen NI sun paskan piipitykset minusta loppuu kokonaan
Haluat siis luopua seuraavien 20 viikon eli noin 5 kuukauden 10e viikkorahastasi kun edunvalvojasi maksaa yritykseni nimissä tekemäni laskun aiheuttamastasi turhasta ajomatkasta, kyllähän se mulle käy , oikein ilolla aiheutan sinulle tuon menetyksen 😁😁😁😁
Sehän on selvää ettei sinua missään näy kun ajan sinne sinua tapaamaan , olet sinä niin tunnettu pelkuruudestasi 😁😁😁😁
1,5 tunnin kuluttua joudut muutenkin nukkumaan niin mahdotonta olisi sinua edes nähdä enää tänään , siksipä aina viime hetkesi ennen nukutustasi uskallat uhota 😁😁😁😁
Vittumaisin terveisin Pentti Hirvonen - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
HYVÄT RAHAT SAA KUN ANTAA RAUNON VÄLILLÄ TULLA KÄYMÄÄN LAITOKSESTA
HYVIN NUOLEE MYÖS.PERSEEN PUHTAAKSI NIIN SÄÄSTÄÄ VESILASKUSSA 😍😍
VESKUOkei , nyt minäkin ymmärrän sua Vesku miksi sitä siedät. Annahan sedän nuolla jatkossakin perseesi puhtaaksi ulostuksen jälkeen niin kyllä papereissa ja vedessä säästyy vuodessa jo ihan runsas rahasumma.
T. Aukka Tinus Padasjoelta - AnonyymiUUSI
Ehei, ne eivät siten lopu mutta sinun uho ja piipitys loppuu siihen jos uskallat tapaamiseen tulla. Mitä ajattelit tehdä minulle 188 cm / 107 kg MIEHELLE silloin? Kerros nyt niin saa muutkin palstan lukijat nauraa vielä sulle ennen pakkonukutustasi 😁😁😁😁
Vittumaisin terveisin Pentti Hirvonen Hinthaara - AnonyymiUUSI
Sä Saatanan raukka huoran penikka tuut mun eteen NI sun paskan piipitykset minusta loppuu kokonaan
Miksi tuo "ni" täytyy piipittää isoilla kirjaimilla?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin2126048- 1691691
Vihjeitä kaivatusta
Mitkä numerot liittyy sun kaivattuun? Osa puhelinnumeroa, kengännumero tai vaikka asuinpaikan koordinaatit (😊)661507- 691058
- 105980
Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?6907Lieksa missä syy?
Kun viranhaltijat irtisanoutuu tehtävistä? Museonjohtaja irtisanoutunut. Sivistysjohtaja lähtökuopissa ja Lieksan Kiinte124867Martina Jeopardyssa
Telkusta tulee mainos ohjelmasta, missä vilahtaa Martina. Ai vitsi odotan sitä jaksoa, missä Martina on. Pääsee taas näy195838- 100796
En olisi uskonut et
Suhun tutustuminen toisi elämään näin synkän varjon. Surullista kun luulee löytävänsä rakkautta ja saa vain pahaa.66779