Hei, mikä ois hyvä mopo itellä ei oikkeen sen isommin hajua nuista ja mitä jotaki lukenu nii tosi ristiriitasta et mikä on hyvä ja mikä sysi paska. Mietinnässä ois siis joku joka toimis iliman isompia vikoja ja kestäis ajelua vähän pitempiäki eikä vaan 2km. Ei siis aikasemmin oo ollu mitään mopua ja sellanen ois tässä harkinnassa hommata. Et jos joku vois laittaa vinkkejä mikä ois ois hyvä ja tehokas niin vinkkei otetaan vastaan.
Vastaukset 2
- Anonyymi
Rieju mrt sopisi varmaan aika hyvin. Niiden mittaristo-ongelmat ovat vaan aika yleisiä, mutta se ei haittaa ajoa.
- Anonyymi
Tunturi Sport. Ei ole lapsentauteja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921642
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su4411150- 841095
- 681015
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t186993- 93877
- 65655
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60642Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta171634- 37628