Siis mitä ihmettä. Minun verovaroilla tämmöistäkin. Joutaa lakkauttaa äkkiä tällainen organisaatio.
Maakuntaliitto järjesti bussimatkan kantri helenan konserttiin
14
170
Vastaukset
- Anonyymi
Milloin vihdoinkin säästetään maakuntaliitoista. Kukaan ei jää kaipamaan näitä puuhastelutyöpaikkoja verovaroin. Siis kyllä 100–prosenttisesti verovaroin.
- Anonyymi
Aloittaja huutaa verorahojensa perään.
Millä perusteella, kysyn vaan?
Kaltaisesi sosiaalipummit elävät verorahoilla, mutta eivät ne rahat teidän ole vaan meidäm, veronmaksajien.
- Anonyymi
Päässäni soi vesa matti loirin naurulaulu. Naurattaa ihan helkutisti.
- Anonyymi
Voi, voi , pikkusielu.
- Anonyymi
Muakuntahommia hommaillaan.
- Anonyymi
Hyvä hyvä ei mene eurot hukkaan mitä maksan.
Eikä haittaa, sitä varten käydään töissä ja palkat ja verot juoksee.
Minun mielestä voisi enemmänkin kerätä veroa tälläiseen maakuntatoimintaan.
Köyhiä se kai ahdistaa mutta sama se minne tässä eurot laittaa kunhan nyt jotain jää viivan alle tilipäivänä. - Anonyymi
Voi hyvää päivää. Joku mummo kiekuu areenalla, ois pitänyt laittaa Mietaa syömään mämmiä samalla. Olis "legendat" lavalla. Suomalaiset on kyllä maalaisia ei voi mitään
- Anonyymi
Hetri-Kalena
- Anonyymi
Hyvä että ikääntynyt sai suurta suosiota.
- Anonyymi
...ei ihan vielä ollut kassa tyhjä ... siis riemumiellä matkoille , kaikki somat sihteeriköt mukaan ...
- Anonyymi
Mitä ihmettä? Ei kai teiltä rahat ole lopussa vai mitä te köyhät ulisette? Minun verovaroistani...Hahhahhahhahaaa...
- Anonyymi
Voisikos joku kertoa että mitä virkaa ja ihan todellista hyötyä tuolla maakuntaliitolla oikein on?
Ihan vain mielenkiinnosta kyselen... - Anonyymi
Ajattele että meidän verorahoilla on elätetty afrikkalaisia 30 vuotta. Kymmenillä miljardeilla, ihme kun Suomessa asiat niin huonosti.
- Anonyymi
Maakuntajohtajaa naurattaa matkalla pankkiin. Työ on raskasta, somessa patsastelua, illallisia ja kyläjuhlia. Muista että SINÄ maksat! Joutaa lakkauttaa, missä poliitikot, jotka ajaa asiaa?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol5952370Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis4101882Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H231720Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641448JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran191356- 651281
- 1221174
Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka22940Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti16928Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?66843