On tää nyt kun näin aikasin on lämpöä pattereista kun ei seinällään ole vielä jäähtyneet kesälämmöstä ja on vielä 27 lämmintä mun mielestä taas lämpö menee hukkaan kun sit on laitettava parvekkeen ovi auki .
Ennen lämmöt laitettiin päälle lokakuun alussa.
Onkos ihmiset niin viluisia että ne on taas pyytäneet lämmöt päälle
Lämpö jo pattereista päällä
4
142
Vastaukset
- Anonyymi
Oikaisu pattereissa päällä
- Anonyymi
Ainahan osa on vilukissoja, varsinkin jos väsyttää, ei oikein liiku, elimistö käy vajaalla jne. Jos termostaatit toimii, ei tuon pitäisi ainakaan haitata. Yleensä niiden venttiilit jämähtää kesällä kiinni-asentoon eikä patterit ala lämmittään, kun pitäisi. Kaipa jossain alimman kerroksen tiloissa pikkuhiljaa alkaa jo viiletä, kun öisin enää muutama aste ja päivisinkin aletaan olla lähempänä syksyn kuin kesän lämpöä. Niissä asunnoissa vielä riittää lämpöä pitkään, mihin aurinko kunnolla paistaa.
Mä asun puurakenteisessa rivariasuntoa vastaavassa paritalon puolikkaassa. Ei lämpö päällä paitsi kosteiden tilojen lattiassa niinku aina. Lämpö on jo laskenut lähelle normaalia. Yön jälkeen rapiat 22 ja iltaisin 23,5 paikkeilla. Kaihtimet on pakko pitää kiinni osan päivää osittain, kun tulee eri lähteistä ikäviä heijastuksia ja television&näytön takia Onneksi pensasaita on jo kasvanut niin ei tule enää sitä pahinta naapurin auton sivupeilistä.
lajijasuris - Anonyymi
Keittiössä termostaatti toimii mut olkkarissa ei. Molemmissa ne on ollut kiinni siitä saakka kun lämpö laitettiin pois, mut siitä huolimatta pokkarin patteri lämpii,
- Anonyymi
Ai, no se on sitten vissiin jämähtänyt auki-asentoon. Koputa kevyesti jollain ei-terävällä mutta vähän raskaammaalla esineellä venttiilin runkoa ja putkea termostaatin kohdalta. Sitten on semmonen että ottaa pihdeillä venttiilistä kiinni ja nylkyttää sitä varovasti eestaas. Jos pois vetää vahingossa, valuu sitten vettä lattialle. Joskus syynä on ilmakupla eli pitää ilmata kääntämällä varovasti semmosella kolmioavaimella paatterin reunassa olevaa ruuvia. Mutta oikeastaan näitä ei tartte tehdä itse asoy:ssä vaikka pystyis, vaan soitat huoltofirmaan niin ne tulee. Noi kai sentään saa tehdä jos osaa. Mä olen irrottanut jokunen vuosi suihkun sekoittajan ja putsasin sihdit (oon tehnyt ennekin) Helppo homma, eikä siinä muuta kun katsoo ettei takaisin laittaessa lähde kiertään ns. väärälle jengalle
Termostaatit ja venttiilit runkoineen ei maksa kuin kumppejä eli ei kannata liikaa pihtailla vaihdon kanssa, kun ne yleensä kestääm kymmeniä vuosia. Niissä oleva se mikä se nyt taas oli se lämmönvaihteluille herkkä metalli, myös väsyy ajan mittaan ja siksi lakkaa toimimasta.
lajijasuris
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1603489
Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau612735Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.332120- 1301687
- 801583
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?831544Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3681472- 971215
- 891125
On tullut aika lukita kaupunginjohtajan ovi, ja hlö pihalle
Ei kahta eikä yhtäkään selitystä, ylimielisyys on kääntyi varomattomuudeksi, ja kaupungin jo ennestään kuihtuva talou1951106