Sisältää renkaiden kausivaihdon, pesun ja säilytyksen.
Kysyisin miksi vahaus ei kuulu tähän paleveluun automaattisesti?
Vanteet olisi kai hyvä vahata aina pesun jälkeen?
Voin tietysti olla väärässä.
Rengaspalvelu ja onko se hyvä palvelu
4
159
Vastaukset
- Anonyymi
Vai teiniduunaajat vahaavat vanteitaan, ihan turhaa puuhaa.
- Anonyymi
Vain teinit siis vahaa autoja myös maalipinanosalta?
Ehkä ostat vain pulverimaalattuja vanteita?
Kerro toki merkki ja sillee ja se et paljo ne maksaa?
Pulverimaalaus on hyvä vaihtoehto alumiinivanteiden pintakäsittelyyn, sillä se tarjoaa kestävän ja kulutusta kestävän pinnan. Ennen maalausta vanteet tulee puhdistaa ja mahdollisesti käsitellä korroosiolta suojaavalla aineella. Pulverimaalausprosessissa vanteet esikuumennetaan, jauhemaali levitetään sähköisesti, ja lopuksi maali kovetetaan uunissa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain teinit siis vahaa autoja myös maalipinanosalta?
Ehkä ostat vain pulverimaalattuja vanteita?
Kerro toki merkki ja sillee ja se et paljo ne maksaa?
Pulverimaalaus on hyvä vaihtoehto alumiinivanteiden pintakäsittelyyn, sillä se tarjoaa kestävän ja kulutusta kestävän pinnan. Ennen maalausta vanteet tulee puhdistaa ja mahdollisesti käsitellä korroosiolta suojaavalla aineella. Pulverimaalausprosessissa vanteet esikuumennetaan, jauhemaali levitetään sähköisesti, ja lopuksi maali kovetetaan uunissaHienosti laajensit asiaa kun kerroin mielipiteeni vanteiden vahauksesta. Taisin osua syvälle sieluun?
- Anonyymi
Rengaspalveluja on varmasti monen tasoisia ja laatuisia, mutta onhan se kätevää kun ajat auton halliin ja odottaessa sinun autoosi vaihdetaan renkaat. Ainoa huono puoli noissa on se, että kun vaihtokausi alkaa, niin sopivaa aikaa ei aina saa tai sitten pitää vaihtaa renkaat todella aikaisessa vaiheessa tai myöhään. Itse vaihtaen voi ajan valita ihan itse ja myös palvelun laadun ja sisällön, eikä kulu rahaa siinä määrin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai908546Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki424748Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.414421Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?
Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit462623Numero josta kaivattusi tulee mieleen
Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.991500- 401306
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441256Heräsin taas sinä mielessä
Miten voi haluta toista näin paljon? 😳 Kyllä meillä on muutenkin hyvä yhteys. Ehkä se tekee myös tästä niin voimakkaan?641162Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera
Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota391160Kannattaa toimia yleisesti ottaen
Ajoissa. Vaikka miten paljon haluan ja tunnen, olen löytänyt nyt elämääni jotain uutta ja se todennäköisesti edistyy, jo1671100