Jos mies ghostannut ja palaa

Anonyymi-ap

Vuosien päästä kuin mitään ei olisi tapahtunut. Mitä suosittelet naisen tekevän?

A) diipadaaba ympäripyöreän vastauksen
B) ylitsevuotavan kaipuun tunnustamisen, ai ihanaa kun otit yhteyttä, olen odotellut joka päivä
C) Vastaat kuin mitään ghostausta ei olisi ikinä ollutkaan
D) Suojelet itseäsi ja et vastaa enää
E) Voi harkita vastausta, jos mies on jotenkin pahoitellut tilannetta

Miesten ja naisten mielipiteitä 😊

63

648

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

E)

Olen elänyt sekä miesten että naisten kehoissa. Sydämen rakkaus ja kipu eivät katso sukupuolta.

🕉️

• Anonyymi

No kummassa kehossa sinä palstasetä ha kiinnostavan gallupin aloittaja tällä hetkellä elät? T naiselta kys- Tulla Taalasmaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kummassa kehossa sinä palstasetä ha kiinnostavan gallupin aloittaja tällä hetkellä elät? T naiselta kys- Tulla Taalasmaa

So you whackjobs hate me is funny, right?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinäpä sinulle "pähkinöitä". 🍒

Mutta ei purtavaksi!

🕉️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinäpä sinulle "pähkinöitä". 🍒

Mutta ei purtavaksi!

🕉️

You can keep your nuts by all means

• Anonyymi

D)!

• Anonyymi

Tuo on ainoa oikea ja järkevä vastaus.

• Anonyymi

No mutta kerrohan näille näsäviisaille ensin palstasetä, että mistä hän, mies tämä universumin keskipiste palaa? Niinku käytännössä, hyppää jostain kansalle lähettää kaverikutsun muuta mitä

• Anonyymi

Älä ota Yhteyttä moiseen!

• Anonyymi

Ilmaisämpärillinen vettä vaan pää hän. Luulis riittävän.
        -sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ilmaisämpärillinen vettä vaan pää hän. Luulis riittävän.
        -sivusta

Alkaako sulla olemaan suolot kehossa kortilla ku rupeaa olemaan niin katkonaista tekstiä? T

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Alkaako sulla olemaan suolot kehossa kortilla ku rupeaa olemaan niin katkonaista tekstiä? T

Pikku kanksteri yrittää sanoa viimeisen sanan

• Anonyymi

Jos ihminen on kiinnostunut toisesta, se ei katso aikaa eikä paikkaa. Menneitä voi muistella, mutta jokaisessa ajankohdassa voi olla syitä miksi jotain ei tapahtunut. Se on varmaa, että elämä ja mahdollisuudet karkaavat käsistä jos vatvoo menneitä eikä katso tulevaisuuteen ja carpe diem.

• Anonyymi

Vuosien?!?! Yksikään katoaja ei ole ollut edes kuukautta hävöksissä. Mä annan max 3 viikkoa aikaa, jos ei miestä näy se on bye bye. Jos tämän jälkeen näkyilee niin saa olla selittämässä katoamisensa. Hyväksyttäviksi syiksi kelpaa: kooma, hänet oli kidnapattu tai hän oli kadonnut erämaahan ilman yhteyttä ulkomaailmaan. Muut syyt tulkitsen kiinnostuksen puutteeksi.. jos miestä kiinnostaa hän on lähellä.

• Anonyymi

Minä en miehelle anna anteeksi edes viikon katoilua.
        Selittäköön sille ketä kiinnostaa.
        Naisena pidän tuommoisia miehinä munattomina. Tässä on menossa ollut torstaista lähtien tuollainen äijä eli 6 päivää.
        Ei tarvitse tulla takaisin kyselemään naamatusten eikä puhelimen välityksellä.
        Estot vain päälle ja elämä jatkuu uusia tuulia kohden.
        Oman arvonsa löytänyt nainen P:lle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä en miehelle anna anteeksi edes viikon katoilua.
        Selittäköön sille ketä kiinnostaa.
        Naisena pidän tuommoisia miehinä munattomina. Tässä on menossa ollut torstaista lähtien tuollainen äijä eli 6 päivää.
        Ei tarvitse tulla takaisin kyselemään naamatusten eikä puhelimen välityksellä.
        Estot vain päälle ja elämä jatkuu uusia tuulia kohden.
        Oman arvonsa löytänyt nainen P:lle

Oletko aloittajaäijä aivan varmasti kiinnittänyt tämän ikuisen kirjainlimbon konsonantin oikein? Esim aa on anaalista ja pee penaalista. Sivusta tarkkana ny

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko aloittajaäijä aivan varmasti kiinnittänyt tämän ikuisen kirjainlimbon konsonantin oikein? Esim aa on anaalista ja pee penaalista. Sivusta tarkkana ny

En tohdi omia tunnisteita laitella eikä vissii enää niin Tartte. Osaatteko nauraa itsellenne, muille tai ylipäätään millekkään?

• Anonyymi

Yks asia saattaa ihmisiltä unohtua. Hyvin harvoin on sellainen tilanne, että molemmat, nainen ja mies, ovat täysin vapaita samaan aikaan alkaa vaikka seurustelemaan, vaan toisella tai molemmilla voi olla liuta syitä miksi tutustuminen ja kohtaaminen ei ole mahdollista juuri sillä hetkellä. Siksi minusta on julmaa sanoa esim: "Et ottanut kaksi vuotta sitten yhteyttä, enää se ei ole mahdollista". Miettikääs, jokainen on varmasti jossitellut elämässään: "Miksi minä en tehnyt silloin kaksi vuotta sitten mitään kun oli mahdollisuus".

• Anonyymi

Eihän se mitään julmaa ole, jos se on vain totuus ja sen toisen fiilis sillä hetkellä. Siis jos otat parin vuoden tauon jälkeen toiseen yhteyttä, niin hän voi olla jo varattu tai ei vaikka muuten vain enää kiinnostele. Siis tuossa on sekin, että kun ottaa toiseen etäisyyttä, niin hänet näkee aivan erilailla kuin esim. ihastuneena vaaleanpunaisten lasien läpi; voi alkaa etomaan koko tyyppi. Niin että kannattaa tarttua tilaisuuteen kun se tulee vastaan, hyvin harvoin tällaisissa asioissa sitä toista tilaisuutta saa.
        -sivusta

• Anonyymi

""Miksi minä en tehnyt silloin kaksi vuotta sitten mitään kun oli mahdollisuus"."

Ei meistä jokainen. Minä opin tuon läksyn eräässä aikaisemmassa elämässäni. Olen oppinut sen nyt lopullisesti, eikä tuo logiikka ole koskettanut minua enää tässä elämässä.

Mutta en ole täydellinen tietenkään. Tässä elämässä olen joutunut opettelemaan muita läksyjä, kuten sitä, etteivät kaikki arvosta aitoutta ja vilpittömyyttä. 😞 Mutta senkin olen nyt hyväksynyt. ☺️

🕉️

• Anonyymi

Hyvä kommentti! aikuinen ihminen pyrkii keskustelemaan ja etsimään syytä joka esti edellisen yhteydenpidon, mikäli kiinnostusta on.
        E) On hyvin paljon syitä tänä päivänä miksei yhteys syntynyt, tai miksi siihen tuli muita elementtejä mukaan. Ihan yksinkertaiset epävarmuudet ja muut inhimilliset syyt esimerkiksi saattavat raueta myöhemmin ja ihminen uskaltautuu tunteidensa vietäväksi, mutta kaikki me olemme tavallaan haavoittuvaisia emmekä kestä vastoinkäymisiä tai tuntemuksia hylätyksi tulemisesta. Joskus saattaa kuitenkin käydä niin että vastoinkäymiset ovat vahvistaneet tuntemuksia toisesta ja hyvä parisuhde löytyy sitä kautta. Rakkaus on usein hankala kumppani, on mustasukkaisuutta tai muuta aikaisempaa menetyksen kokemusta tai yleensä epäonnistumista joka saattaa hankaloittaa uuden rakkaan kanssa alkuun pääsemistä, mutta kun alkuun pääsee tuntuu toinen parhaimmalta ja rakkaimmalta mitä koskaan.

• Anonyymi

Jos jättää täyteen hiljaisuuteen, se on julmaa, henkistä kiusaamista. Mies olisi voinut naiselle vastata kohteliaasti jotain ettei nykyinen elämäntilanne mahdollista yhteydenpidon jatkumista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän se mitään julmaa ole, jos se on vain totuus ja sen toisen fiilis sillä hetkellä. Siis jos otat parin vuoden tauon jälkeen toiseen yhteyttä, niin hän voi olla jo varattu tai ei vaikka muuten vain enää kiinnostele. Siis tuossa on sekin, että kun ottaa toiseen etäisyyttä, niin hänet näkee aivan erilailla kuin esim. ihastuneena vaaleanpunaisten lasien läpi; voi alkaa etomaan koko tyyppi. Niin että kannattaa tarttua tilaisuuteen kun se tulee vastaan, hyvin harvoin tällaisissa asioissa sitä toista tilaisuutta saa.
        -sivusta

Tietenkin jos ottaa etäisyyttä, niin yhteys laimenee ja sen jälkeen kun toisesta ei enää tiedä mitään , niin mielikuvitus saa vallan; myös negatiiviseen suuntaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tietenkin jos ottaa etäisyyttä, niin yhteys laimenee ja sen jälkeen kun toisesta ei enää tiedä mitään , niin mielikuvitus saa vallan; myös negatiiviseen suuntaan.

Ehkä joskus niinkin, mutta tarkoitin sitä, että kun saa etäisyyttä toiseen ja tilanteeseen, näkee sen millainen toinen tosiasiassa on objektiivisesti, ilman tunteita (sekoittavia tekijöitä). Ihastuminen saa aikaan hirveän hormonimyrskyn, joka lamaa järjellistä ajattelua, eikä tuolloin näe toisen "huonoja" piirteitä. Tilanne normalisoituu kuitenkin tyypillisesti melko nopeasti jos toiseen ei ole yhteydessä. On kuin heräisi unesta ja päällimmäinen ajatus saattaa hyvin olla, että "mitä h*lvettiä mä oikein ajattelin".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä joskus niinkin, mutta tarkoitin sitä, että kun saa etäisyyttä toiseen ja tilanteeseen, näkee sen millainen toinen tosiasiassa on objektiivisesti, ilman tunteita (sekoittavia tekijöitä). Ihastuminen saa aikaan hirveän hormonimyrskyn, joka lamaa järjellistä ajattelua, eikä tuolloin näe toisen "huonoja" piirteitä. Tilanne normalisoituu kuitenkin tyypillisesti melko nopeasti jos toiseen ei ole yhteydessä. On kuin heräisi unesta ja päällimmäinen ajatus saattaa hyvin olla, että "mitä h*lvettiä mä oikein ajattelin".

Suhteeseen mennään yleensä tunteiden takia ja ne eivät liity paljonkaan järkeen ja loogisuuteen. Tottakai jos tunteet häippäsee, ei tarvitse mitään suhdetta miettiä. Tunteet ja älyllinen järkeily ovat melkein vastakohtia ja jos on jäljellä vain älyllinen järkeily, tunteita ei enää varmasti ole kohteeseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos jättää täyteen hiljaisuuteen, se on julmaa, henkistä kiusaamista. Mies olisi voinut naiselle vastata kohteliaasti jotain ettei nykyinen elämäntilanne mahdollista yhteydenpidon jatkumista.

Aloituksesi liturgiaa noudattaen aloittajaäijä- siis että pölähtäisi vuosien jälkeen ilmoittamaan, ettei yhteydenpito voi jatkua? Olisihan se varmasti kokemus sinänsä. T naiselta

• Anonyymi

A tai E, riippuen tilanteesta.

• Anonyymi

D)
      Tai voi ehkä vaihtaa kuulumiset, mutta tehden selväksi ettei halua enää nähdä tai muutoin olla kummemmin yhteydessä.

• Anonyymi

Tämäkin voi olla hyvä. Ja tuo ilmaisee kyllä sen, että elämä on jatkunut eteenpäin jo. Mutta että on riittävän kypsä keskustelemaan aikuismaisesti.

• Anonyymi

Miksi vaihtaa kuulumisia miehen kanssa, joka on kohdellut sua kuin ilmaa? Eikä mies ole pyytänyt edes anteeksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi vaihtaa kuulumisia miehen kanssa, joka on kohdellut sua kuin ilmaa? Eikä mies ole pyytänyt edes anteeksi.

Miksi käytät palstaäijä usein ilmaisua ”kuulumiset” tai ”kuulumisia”? Vähän on sellaista taattamaista tekstiä muumipapa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi käytät palstaäijä usein ilmaisua ”kuulumiset” tai ”kuulumisia”? Vähän on sellaista taattamaista tekstiä muumipapa

Minun päässä se kääntyy että kyyyylymisiä

• Anonyymi

Vaikuttaa aika paljon minkä ikäisenä hän on päätynyt ghoustamaan ja onko pahoillaan.

• Anonyymi

Ei sanallakaan tilannetta pahoitellut. Sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sanallakaan tilannetta pahoitellut. Sivusta

No sitten A.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No sitten A.

Ansaitseeko tosissaan vastauksen jos mies ei ole kunnioittanut naista aiemmin, kohdellut kuin naista ei olisi ollenkaan, jättänyt täyteen hiljaisuuteen ja vuosien päästä palaa, ei pyydä anteeksi ei pahoittele?? Mun mielestä ei. Sivu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ansaitseeko tosissaan vastauksen jos mies ei ole kunnioittanut naista aiemmin, kohdellut kuin naista ei olisi ollenkaan, jättänyt täyteen hiljaisuuteen ja vuosien päästä palaa, ei pyydä anteeksi ei pahoittele?? Mun mielestä ei. Sivu

No aikamoista pokkaa vaatii tuollaisen jälkeen ottaa yhteyttä. Ei sitä kaikille tsrvii olla yhtä m* lukuja mitä ne on olleet. Kato kun näyttää ihmisille ettei tunnu missään. On jo voittanut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No aikamoista pokkaa vaatii tuollaisen jälkeen ottaa yhteyttä. Ei sitä kaikille tsrvii olla yhtä m* lukuja mitä ne on olleet. Kato kun näyttää ihmisille ettei tunnu missään. On jo voittanut.

Siinä vaiheessa jos ei vastaa huonosti kohdelleelle miehelle ,valitsee suojella itseään samalta huonolta kohtelulta kun mies aikasemmin kohdellut. Se ei ole naiselta huonoa käytöstä. Vaan itsekunnioitusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko nainen ollut aktiivinen. Jos nainen on on ollut passiivinen, niin mies on myös voinut ajatella, ettei nainen halua mitään yhteydenottoa. Yhteydenottoon tarvitaan molempien aktiivinen ote.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinä vaiheessa jos ei vastaa huonosti kohdelleelle miehelle ,valitsee suojella itseään samalta huonolta kohtelulta kun mies aikasemmin kohdellut. Se ei ole naiselta huonoa käytöstä. Vaan itsekunnioitusta.

Mä nyt voin kunnioittaa itseäni vaikka vastaisin. Jokainen vetäköön omat rajansa. Tuskinpa tuosta nyt mitään suhdetta syntyisi tuollaisella pohjalla muutenkaan. Voihan sille kato m* llku sinäkin oot hengissä edelleen. Luulin että kuolit kun mitään ei kuulunutkaan enää. 😅

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä nyt voin kunnioittaa itseäni vaikka vastaisin. Jokainen vetäköön omat rajansa. Tuskinpa tuosta nyt mitään suhdetta syntyisi tuollaisella pohjalla muutenkaan. Voihan sille kato m* llku sinäkin oot hengissä edelleen. Luulin että kuolit kun mitään ei kuulunutkaan enää. 😅

Voihan sille vastata* piti kirjoittaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivotaan aloittajaäijä että saat mahdollisuuden joskus olla sillä puolella pöytää, että olisit se joka ns jättää hiljaisuuteen, eikä toisinpäin. Tosiasiassa et koskaan tekisi niin, mutta pitäähän päästään tärähtäneellä äijällä haave olla.

• Anonyymi

No minulle joskus vuosikymmen sitten eräs nuori nainen teki just noin, tai en tiedä tuota termiä mitä se tarkalleen tarkoittaa, mutta se sanoi ettei halua olla enää yhteyksissä kanssani, ja pitkä tunteikas yhteydenpito loppui kuin seinään. No minä hommasin samantien toisen naisen, ja eikös tämä ensimmäinen vaan laittanut viestiä jonkun parin viikon päästä että ajattelee minua ja on tunteita minua kohtaan jne jne... Eipä oikein tykännyt kun kerroin että luonani asuu jo toinen nainen, ei millään voinut uskoa sitä...
      Sen ensimmäisen kyllä olisin halunnut, mutta ei voi mitään. Oli ihan liian epävakaa henkilö.

mies

• Anonyymi

Nainen sanoi sulle suoraan, ettei halua olla yhteydessä. Siitä pisteet! Ghostaaminen on sitä ettei kerro mitään, ei vastaa viesteihin, katoaa kuin tuhka tuuleen.

• Anonyymi

Kuulostaa kyllä niin epävakaalta ja järkijättöiseltä muuttaa jonkun kanssa yhteen parin viikon tuntemisen jälkeen, että nuori ykkösvaihtoehto taisi väistään ison luodin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulostaa kyllä niin epävakaalta ja järkijättöiseltä muuttaa jonkun kanssa yhteen parin viikon tuntemisen jälkeen, että nuori ykkösvaihtoehto taisi väistään ison luodin.

No ihmiset vaan on erillaisia. Toiset on luotettavia ja toiset ei.

• Anonyymi

Vapaa valinta.

• Anonyymi

Joku parisuhdevinkki oli naisille. Anna kolme päivää miehelle. Jos hänestä ei kuulu mitään jatka elämää. Jos ghostaa, naiset älkää vastatko yhtään mitään.

• Anonyymi

jos mies on jo saanut sen mitä naiselta haluaa, niin miksi siitä pitäisi kuulua?
        paitsi ehkä viikon päästä kun taas tarvitsee jotain siltä naiselta, jos toinen nainen jättää.....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

jos mies on jo saanut sen mitä naiselta haluaa, niin miksi siitä pitäisi kuulua?
        paitsi ehkä viikon päästä kun taas tarvitsee jotain siltä naiselta, jos toinen nainen jättää.....

Todella julmaa toimintaa, mutta jotkut miehet ovat juuri noin tunnekylmiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja kerrotko ihan kertauksen vuoksi vielä kersoille yksin novelleja kirjoittava aloittajaäijä, että mitä halusi mitä sai? Millään ei nääs riitä mielikuvitus T naiselta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja kerrotko ihan kertauksen vuoksi vielä kersoille yksin novelleja kirjoittava aloittajaäijä, että mitä halusi mitä sai? Millään ei nääs riitä mielikuvitus T naiselta

Voi verkkoKriminaali pelle viritti ihan google gboardin tulille mielipahan vuoksi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi verkkoKriminaali pelle viritti ihan google gboardin tulille mielipahan vuoksi

Ja sitten soitteli iipeescammauspuhelun, aika neuvostoaikaimen tekniikka liitetty SIMn miltä ho*oilta niitä imeitietoja saa

• Anonyymi

D on ainoa oikea vaihtoehto!

• Anonyymi

Ei ole kokemusta. Mun nuoruudessa ei ollut viestittelyä. Ainoastaan soittaminen ja kasvotusten tapaaminen. Jos jostain ei enää kuulunut ilman selitystä ( eli tyyppi ei soittanut), ajateltiin, että ok, se vaihtoi tapailukymppania tai kyllästyi. Kerran itelle kävi noin. Tuli yks tyyppi vastaan neljän vuoden päästä, kun oli aikanaan yllättäen muuttanut maasta kesken tapailun. Juttelin ihan normaalisti, no hard feelings. Kun pyysi treffeille, niin sanoin, että ehkei mun aviomies tykkäisi. Mentiin viime viikolla naimisiin. Se oli vähän huuli pyöreenä kyllä ja sanoi että ymmärrän.

• Anonyymi

Mulle kävi joskus niin, että tyyppi katosi. Sitten törmättiin kerran ajan päästä. Kerroin että olen onnellinen, on vauva, mies ja elämä kunnossa. Jäi haukkomaan henkeään niille sijoilleen, yhtään sanaa ei tullut suusta enää ulos suupaltilta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulle kävi joskus niin, että tyyppi katosi. Sitten törmättiin kerran ajan päästä. Kerroin että olen onnellinen, on vauva, mies ja elämä kunnossa. Jäi haukkomaan henkeään niille sijoilleen, yhtään sanaa ei tullut suusta enää ulos suupaltilta.

No mutta tämähän päättyi sitten onnellisesti tämä tarinallisuus, hönöille useita eri naisia esittävä palstasetä. T naiselta

• Anonyymi

Riippuu täysin siitä kiinnostaako mua nyt ylipäänsä jutella koko tyypin kanssa. Vastaaminen on kuitenkin kohteliasta, eikä minun tarvitse vajota niin alas, etten lainkaan vastaisi. Jollei oikeastaan yhtään kiinnosta mitä henkilöllä voisi olla asiaa, niin sitten A) diipadaaba ympäripyöreän vastauksen. Jos taas voi hänen selityksensä kuunnellakin, niin E) Voi harkita vastausta, jos mies on jotenkin pahoitellut tilannetta. Kuitenkin täydennän tuota kohtaa E niin, että voin harkita kunnollista vastausta, jos mies on kuitenkin pahoitellut tilannetta.

• Anonyymi

Jos hän palstasetä palaa, paa hänet palamaan. Olipa jännittävä gallup aloittajaäijältä. T

• Anonyymi

Hän palstasetää ei ole olemassa. Mistä tämä on tullut kiertämään tänne ????

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän palstasetää ei ole olemassa. Mistä tämä on tullut kiertämään tänne ????

Enpä kuule tiiä, palstasetä. Onko kyseessä ihmisoikeusrikos tai rikos ihmisyyttä vastaan?

• Anonyymi

Riippuu tietysti sen hetkisestä tilanteesta, mutta E kuitenkin. Elämä on paljon herkällä korvalla kuuntelemista, harvoilta se onnistuu ja toisilla se taito jää muiden hallitsevimpien piirteiden syrjäyttämäksi. On paljon asioita joita ihmisillä jää kesken elämänsä aikana, syyt ovat mitä erikoisempia, mutta on myös ihmisiä joihin on syntynyt side, joka kestää pienet vastoinkäymiset. Se on ehkä jonkin kaltainen yhteinen herkkyys ja pieni arkuuskin, joka on synnyttänyt ymmärtäväisemmän suhteen toiseen. Sellaiset ihmiset hakeutuvat toistensa pariin myöhemminkin jos tilanne sallii, se ystävyys ja rakkauskin säilyy taustalla koska toisen tunteminen ja ymmärtäminen on inhimillisempää. Lähtökohtaisesti tämä kysymys on aseteltu negatiiviseen sävyyn, on hyvin vaikea päästä tuohon käsiksi, enkä tuollaiselle parille ehdottaisikaan yhteistä tulevaisuutta. Elämässä on tärkeintä löytää kaltaisensa, silloin voi löytää onnen eikä tarvitse suojella itseänsä tai esittää jotain muuta kuin on.
      https://www.youtube.com/watch?v=CF7qx4gNczw

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihan kauhistuin kun sain tietää

ett joku atn kaipailee! 🤷🏻‍♂️🤣
      Ikävä
      33
      4358
    2. Arki on paljon tylsempää

kun en voi enää ihaillen seurata työntekoasi. Hyvä puoli on se että saan nukuttua ja syötyä, ei ollut kivaa olla jatkuva
      Ikävä
      38
      3754
    3. Kylämme taas kartalla

Kuka se tappaja on Suomussalmelta? Onkohan taas eroperheen vesa? Turvaton lapsuus jne? Näitä huonot kortit saaneita on n
      Suomussalmi
      13
      2484
    4. Mikä tarve Kontulalla on paljastaa seksityötaustansa

Anna Kontula on koettu totiseksi kansanedustajaksi. Joka tosin on puolustanut aina seksityöläisiä. Mutta nyt Kontula ava
      Maailman menoa
      488
      2301
    5. Sen pienen ohimenevän hetken tänään sain ihailla sua

ehkä taas joskus. Taitaa aina vuosi mennä, kun eteen ilmaannut. Mieheltä naiselle.
      Ikävä
      19
      2293
    6. Kansanedustaja Anna Kontulan historia seksityöläisenä

Siis mitä, mitä, mitä. Jo pitkään vasurissa istunut Anna Kontula on toiminut seksityöläisenä. Kenen äänillä tämä muija o
      Kotimaiset julkkisjuorut
      185
      1596
    7. Varmaan olen odotellut ihan turhaan

Kutsua luoksesi kylään Superman?
      Ikävä
      20
      1346
    8. Jännitätkö tai pelkäät

Jännitätkö tai pelkäät ihastustasi? Jos, niin miksi?
      Ikävä
      105
      1257
    9. Miten Pohjois-Savossa??

Miten Pohjois-Savossa sanotaan minä? Koneman kun arvioi kommentoijia tai haukkuu heitä uudella videollaan niin itsestään
      Tuusniemi
      35
      1200
    10. Rajuja paljastuksia Anna Kotulasta

Hesarissa: https://www.hs.fi/kuukausiliite/art-2000011410909.html
      Maailman menoa
      71
      1099
    Aihe