Mies ei enää halua seksiä kanssani

Anonyymi-ap

27v liitto. Miehellä halut heikkeni verenpaine lääkityksen myötä 4v sitten. Olen tässä huomannut että karttelee seksiä kanssani. Seksiä ollaan kun hänellä kerran kuussa tekee mieli. Jännä vaan että Instagram tytöille kyllä lähetellyt flirttailevia kommentteja. Omaa naista ei kehu koskaan vaikka muut ihailee minua… miehellä ikää 50v, ja minulla 45. Itse voisin olla seksi viikottain..

9

814

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Missä päin vaikutat. Voisin kyllä auttaa sinua.

• Anonyymi

Lieksa hatunkylä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lieksa hatunkylä

Ei jumalauta, haluukko sä pettää mua!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei jumalauta, haluukko sä pettää mua!

En rakas , oletko homoksi tullut ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lieksa hatunkylä

Muostako kun olin puolukkaa ostamassa ? Asuin siinä metdästysmajalla . Kävit pillua antamassa 🥰

• Anonyymi

Aika yleinen tarina molemmin puolin. Naisilla häviää halut yhtä lailla kuin miehillä. Voihan se olla että verenpainelääkitys vei seisokin ja se sitten arastelee ja hävettää. Itsellä oli dangen vittumainen tilanne kaiken sen lisäksi että vaimolla katosi halut, sain balantiitin, (ei ole sukupuolitauti) vaan hiivan ja bakteeritulehduksen yhdistelmä joka kutisti esinahan niin kireälle parantuessaan että esinahka ei meinannut mennä pitkään aikaan terskan yli. Helvetti senkin kanssa taistelua 😅

Niin asiaan. Aina voisi ladella latteuksia kaikesta keskustelusta ja elämän parantamisesta jne jne. Kai ne jollain aikavälillä auttaa tai on auttamatta.

Nelivitonen kiva nainen saa hommat hoidettua ihan varmasti vaikka viikottain muuallakin kuin kotona. Sitten jaksaa elää paremmin taas päivästä toiseen ja joskus saa siltä mieheltökin sitten. Ja ihan voisi sanoa suoraan että jos munaa ei tule, sitä haetaan muualta.

• Anonyymi

Miehenä en voi ymmärtää tuota. Itsellä vastaava tilanne.
      Paitsi, en panisi pahakseni useampaa kertaa viikossa....

• Anonyymi

Hommaa poikaystävä. Jätä mies.

• Anonyymi

Muuten ihan hyvä juttu.mut tää kirjoittaja on jälleen kerran mies.mut toisaalta miehiä tässä etitäänki.onko iso kalu sinulla.haluaisin hiplata sitä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20v on otettu kiinni

Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.
      Savonlinna
      134
      9049
    2. Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa

Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d2
      Maailman menoa
      673
      5274
    3. Kuka on menehtynyt?

https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras
      Kankaanpää
      26
      3576
    4. Mitä meidän välillä

Tapahtuu lopulta?
      Ikävä
      36
      2444
    5. IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?

16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan
      Maailman menoa
      2
      2019
    6. 69
      1815
    7. Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e
      Maailman menoa
      131
      1809
    8. Savonlinnan murhapolttaja romani

Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.
      Maailman menoa
      228
      1592
    9. Nainen, ota nyt rauhallisesti

Älä ota kaiken maailman murheita päällesi. Sulla on tapana ottaa elämä liian vakavasti. Ei aina, mutta joskus menee vähä
      Ikävä
      138
      1407
    10. Ei me taideta

Pystyä kokonaan olemaan erossa.
      Ikävä
      36
      1193
    Aihe