27v liitto. Miehellä halut heikkeni verenpaine lääkityksen myötä 4v sitten. Olen tässä huomannut että karttelee seksiä kanssani. Seksiä ollaan kun hänellä kerran kuussa tekee mieli. Jännä vaan että Instagram tytöille kyllä lähetellyt flirttailevia kommentteja. Omaa naista ei kehu koskaan vaikka muut ihailee minua… miehellä ikää 50v, ja minulla 45. Itse voisin olla seksi viikottain..
Mies ei enää halua seksiä kanssani
6
477
Vastaukset
- Anonyymi
Missä päin vaikutat. Voisin kyllä auttaa sinua.
- Anonyymi
Lieksa hatunkylä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lieksa hatunkylä
Ei jumalauta, haluukko sä pettää mua!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei jumalauta, haluukko sä pettää mua!
En rakas , oletko homoksi tullut ?
- Anonyymi
Aika yleinen tarina molemmin puolin. Naisilla häviää halut yhtä lailla kuin miehillä. Voihan se olla että verenpainelääkitys vei seisokin ja se sitten arastelee ja hävettää. Itsellä oli dangen vittumainen tilanne kaiken sen lisäksi että vaimolla katosi halut, sain balantiitin, (ei ole sukupuolitauti) vaan hiivan ja bakteeritulehduksen yhdistelmä joka kutisti esinahan niin kireälle parantuessaan että esinahka ei meinannut mennä pitkään aikaan terskan yli. Helvetti senkin kanssa taistelua 😅
Niin asiaan. Aina voisi ladella latteuksia kaikesta keskustelusta ja elämän parantamisesta jne jne. Kai ne jollain aikavälillä auttaa tai on auttamatta.
Nelivitonen kiva nainen saa hommat hoidettua ihan varmasti vaikka viikottain muuallakin kuin kotona. Sitten jaksaa elää paremmin taas päivästä toiseen ja joskus saa siltä mieheltökin sitten. Ja ihan voisi sanoa suoraan että jos munaa ei tule, sitä haetaan muualta. - Anonyymi
Miehenä en voi ymmärtää tuota. Itsellä vastaava tilanne.
Paitsi, en panisi pahakseni useampaa kertaa viikossa....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude14913158Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta
Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t729601Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h949094Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee
– Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k187734Giorgia Meloni vs Riikka Purra
Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk386714Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.1476134Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä
Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri153114En lähde armeijaan enkä siviilipalvelukseen
Maanantaina telkan uutisissa toistamiseen kerrottiin tästä luuserista, joka kärsii muka "masennuksesta", mutta nauraa rä3911189Aikuisten säälittävä käytös
Mikä mahtaa aikuisia hiertää ja mistä näin kovaa että alaikäisen pahoinpitelyn jälkeen vielä kirjotellaan täällä. Sana v71133YLE: Stora Enso Imatra aloittaa yyteet
www.hs.fi/talous/art-2000011528377.html Yle: Stora Enso aloitti muutosneuvottelut Imatran-tehtailla Metsäteollisuus|Yl84980