S-pankki ylivoimaisesti paras. Siellä kuunnellaan asiakasta ja asiakaspalvelu toimii. Kannattaa vaihtaa pankkia niin alkaa palvelu pelaamaan. Nordea, OP ja nyt onneksi S-pankki.
Paras asiakaspalvelu
5
206
Vastaukset
- Anonyymi
Itse siirryin Osuuspankkiin. Ei valittamista. S-pankissa edelleen ruoka/käyttötavaratili, mutta en pidä sitä varsinaisena pankkina.
- Anonyymi
Et ilmeisesti ollut pankkipalveluita hankkimassa?
- Anonyymi
Kuka pärjää ilman pankkipalveluja.
- Anonyymi
Mikä on pankkipalvelu? Se että kyykytetään asiakasta, ei tarjota lainaa vaikka olisi takaus. Kalliit kuukausimaksut. Passiivisuus ja flekmaattisuus kaikissa toiminnoissa. Olematon asiakaspalvelu. Jonotuspalvelu joka on piiiiitkä ja maksullinen. Olematon korko ja kalliit osaketilit.
S-pankissa on hyvä asiakaspalvelu. Olen ollut tyytyväinen heidän toimintaansa.
- Anonyymi
S-Pankki, Nordnet ja Bank Norwegian. Siinä kolme palveluntarjoajaa raha-asioihin, jotka itselläni on. Kokemusta on useista firmoista, mutta mainittu kombo on ylivoimainen hinta-laatusuhteeltaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?353812- 983424
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim1043338- 773148
"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m723080Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.862805- 352580
- 692483
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se452422- 902166