En pysty päästämään irti. Koen suurta rakkautta sinua kohtaan. Tänäänkin kuvittelin näkeväni sinut. En tiedä oletko edes täällä suunnalla vai missä? Kaipaan sinua ihan järjettömästi! Tahtoisin nähdä sinut, halata, olla lähelläsi. Pelkään, että se ei tapahdu koskaan ja ehdin kuolla. Tahtoisin edes kerran.
Tiedät, että tunnen näin ja teet kiusaa. Anna meille mahdollisuus!
Naiselta
En pysty tähän mies
56
728
Vastaukset
- Anonyymi
Ois kauheeta tuollainen takertuja stalkkeri perässä. Kyllä pelottais
- Anonyymi
Juonnat sen verran töksähtelevästi tätä banaalia aloitusta, että taidat olla aloittajaäijä itse häilyen sen välillä mitä haluat viestiä näille. T naiselta
- Anonyymi
Jep, selkeä stalkkeri
- Anonyymi
Saatoit nähdäkin. Et nyt viitsis itkettää kuitenkaan.
- Anonyymi
En ollut varma, tuli tilanne vain niin nopeasti. En halua itkettää, mutta koen elämässä tällä hetkellä niin paljon vääryyttä. Olisinpa tavannut hänet aikaisemmin.
- Anonyymi
Olin kyllä tänään sillä paikkakunnalla, jossa asuit vielä aivan hetki sitten. Autoin tuttavaa, mutta etsin kyllä jatkuvasti katseella sinua.
- Anonyymi
Mikä kaupunki? Meitä asuu täällä muutama ihminen😁
- Anonyymi
Ei oikein osu aloittajan juttuun.
- Anonyymi
En ole nähnyt sinua tänään, mutta minäkin pidin tiukasti kiinni toivon rippeistä. Toivon jokapäivä kovasti, että laittaisit viestiä ja haluaisit tavata kahdestaan. Ihan tosi kova ikävä sua. Haluaisn myös halata ja helliä sua. Ihan samalla tavalla minä tunnen kipua siitä etten saa olla sinun kanssa ja kokonaan sun. Se olisi vain yksi sananpuolikas ja olisin sun, mutta ei kumpikaan uskalla. Olen luullut ettet sinä halua, mutta kuvittelin tämän viestin sinun kirjoittamaksi ja mietin, että mitä jos haluaisitkin.
😢
Mieheltä- Anonyymi
Olenhan sanonut tunteeni. Mitä epäselvää niissä on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olenhan sanonut tunteeni. Mitä epäselvää niissä on?
Vain palstalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain palstalla.
Olen sanonut myös muualla, kuin täällä. Viimeksikin kun juteltiin, yritin tuoda tunteitani esille. Ja mistä tiedät, että juuri hän on sinulle täällä ne kertonut?
- Anonyymi
Kyllä minäkin haluan. Mutta taitaa olla aika kova meno siellä jo
- Anonyymi
En usko, että tämä mies osasi kirjoittaa näin tunteistaan. Aloittaja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En usko, että tämä mies osasi kirjoittaa näin tunteistaan. Aloittaja
Kerro toki mies lisää näille puupäille itsestäsi, näitä sinun kälätyksiä leimaa aina mieskeskeisyys itsestäsi eteerisesti kolmannessa persoonassa puhuen. Siinä on sellaista ns suurmiesten meininkiä nätisti sanoen. T naiselta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro toki mies lisää näille puupäille itsestäsi, näitä sinun kälätyksiä leimaa aina mieskeskeisyys itsestäsi eteerisesti kolmannessa persoonassa puhuen. Siinä on sellaista ns suurmiesten meininkiä nätisti sanoen. T naiselta
Sinä kolme persoonaa😷 tuhka p, tuhka p , tuhka p
- Anonyymi
Tietysti annan mahdollisuuden! En kiusaa. Näytä minulle, että olet tosissasi asian suhteen.
Ap- Anonyymi
Mitä tuo Ap tarkoittaa lopussa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikea henkilö tietää.
Ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Annan pimpukkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikea henkilö tietää.
ApJoku salakieli siis. Tuo Ap tarkoittaa myös sitä, että olet tämän ketjun aloittaja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Annan pimpukkaa.
No sitäkin on tullut annettua, jos nyt ihan totta puhutaan.
Ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Annan pimpukkaa.
Sulla siis molemmat vehkeet mieheke?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku salakieli siis. Tuo Ap tarkoittaa myös sitä, että olet tämän ketjun aloittaja.
Telepatiaa ja ajatustenlukua 🤍sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Annan pimpukkaa.
Kirjoitatko naisen sukuelimistä aloittajasetä tarkoituksella söpöstevästi kuin esim alaikäiselle asia esittäen? T
- Anonyymi
Jännä juttu että molemmat kyllä tietävät että toinen tykkää mut kumpikaan ei uskalla tehdä aloitetta. Mistä se johtuu.. Menee tunteiden vuoksi lukkoon kun kohtaa toisen?
- Anonyymi
Näinpä, on kyllä raastavaa. Ei nyt kuitenkaan pahalla ajatella ja yritetään olla luottavaisia.
- Anonyymi
Minkälaista aloitetta haluaisit? Eikö tunteiden kertominen riitä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkälaista aloitetta haluaisit? Eikö tunteiden kertominen riitä?
Kyllä riittää, haluaisin varmistuksen henkilöstä. Muuten on vaikeaa kohdata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku livahtaa ja liukkaasti. Ihme touhua🤨 vedän sua kohta hännästä😅🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkälaista varmistusta tarvitset?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole ap nainen. Olin sivussa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkälaista varmistusta tarvitset?
En mitään. kunhan unohdat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
taasko tämä pska alkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En mitään. kunhan unohdat.
Tätä oletkin hokenut ja yritetty on.
- Anonyymi
Missä on " tällä suunnalla ". Sen olisi voinut laittaa heti.
- Anonyymi
Aivan hyvä huomio- teillä kaikilla on oikeus vatvoa ja ratkoa näitä palstaäijän älynväläyksiä ja hänellä on selontekovelvollisuus teitä kohtaan👍
- Anonyymi
Sitä olen tässä paljo miettinytkin että miksi mä menen sun kanssa niin pöhlöksi ja lukkoon siis aivan puupääksi kun sut nään. En yleensä mene mut sussa on vaan jotain niiin käsittämätöntä. Ihan ku tiedettäs toistemme ajatukset. Joskus aistin susta enemmänkin
Olet hieno ihminen ja sinulla on kaunis sielu- Anonyymi
Todellakin, tunteet tulee pintaan. Muiden kanssa voit viestitellä ja levittää jalkasi reilusti. Et epäröi viestitellä pa nojesi kanssa. Minun kanssa et viestittele. Hirvittävä ihminen olet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todellakin, tunteet tulee pintaan. Muiden kanssa voit viestitellä ja levittää jalkasi reilusti. Et epäröi viestitellä pa nojesi kanssa. Minun kanssa et viestittele. Hirvittävä ihminen olet.
En edes tiedä kuka sä olet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En edes tiedä kuka sä olet?
En minäkään tiedä kuka tuon viestin kirjoitti?
- Anonyymi
En ole häntä varmuudella nähnyt pitkään aikaan.
Aloittaja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä ei aloittajalta.
- Anonyymi
Oletko nainen jolle olen lähettänyt viesitä pari vuotta sitten.
- Anonyymi
Ohi.
- Anonyymi
Tajusin tätä lukiessa, että en ole koskaan nähnyt yhdenkään naisen laittavan edes kohtuullista tunnistetta aloitukseen. Miehiltä näkee joskus, mutta liian harvoin heiltäkin.
- Anonyymi
Laitoin ennen. Nykyään vaan lätisem täällä.
- Anonyymi
Lupaan, ja saat kyllä tulla lähelle, kun se vaan mitenkään on mahdollista. Ajattelin sinua voimakkaasti tässä aamuyöllä. Sylittelyä ja pettingiä tarviin. Ehkä tunsit mun ajatukset?
- Anonyymi
Ap on yhtä kuin palsta!
- Anonyymi
Sinä itse olet yksäri yhtä kuin palsta, olet jo ties monennetta vuotta täällä juontamassa määrittelemättömälle yleisölle tästä aloittajasta näissä palstaäijän aloituksissa. T naiselta. Toivottavasti joku terapia tai tegapiamuoto löytyy
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä itse olet yksäri yhtä kuin palsta, olet jo ties monennetta vuotta täällä juontamassa määrittelemättömälle yleisölle tästä aloittajasta näissä palstaäijän aloituksissa. T naiselta. Toivottavasti joku terapia tai tegapiamuoto löytyy
Jonkun narsistisessa maailmassa on nimittäin aivan ookoo julistaa netin syövereissä ja irl toisesta yksilöstä ties mitä euron diagnostiikkaa samalla kun poseeraa somessa omasta tutkimusmatkasta itseensä psykoterapian avulla
- Anonyymi
Laita gps noin suurin piirtein kartta koordinaatit kenties
- Anonyymi
Todella tyhmää oli aloitus kirjoittaa . Tuli tehtyä, koska ikävä on kova. Odotellaan sitten vain oikeaa viestiä. Ehkä se taas tulee muutaman vuoden päästä.
- Anonyymi
Enpä nyt tiedä. Ei tuossa mitään tyhmää ole. Kiva viesti ja olisin todella liikuttunut, mikäli oma kaivattuni kirjoittaisi noin.
Toki jos haluaisit oikeasti jonkun tietyn henkilön tunnistavan, niin viestiin pitäisi saada jotain, jonka vain te tiedätte. Muutoin on vain viesti ei keneltäkään, ei kenellekkään. Tunteiden ulos saamisessa voi toki auttaa.
- Anonyymi
Ap on haittaohjelma.
- Anonyymi
Hyväksyn vain hyvästi sanan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?847132Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit277079Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1176215Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455414Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845318Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa635225Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus415120Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274605Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv193555Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3003410