Sanoin etten täällä paska mediassa käy joku haluaa näköjään vielä kommentoida. .olkaa mitä mieltä haluatte saatan raukat en väliitä enää jos loukaqnnuotte sanoin ja puhuin totta en valehdell tittelin tai aseman rahan tai minään takia hain oikeutta joka näkyy olevan vitsi johon moni uskoo ja haluaa en ole ikinä saanut sitä ja tuskin saan.moraali ja etiikka on samaa mistä epäilin tuli selväksi sitä ei ole. Perkele muutuin paljon olisiko 6
Kuukautta saatana muutuin perkele pahaksi jos en ollut sitä nyt olen perkele jouduin äitini kuolemaan jälkeen miettimään olenko ihminen ja kuinka monta vuotta sitten olin päädyin niin monta etten muita sitten jumalauta olenko ollut koskaan.. elä tämän kanssa miksi ajattelin ei .tarvitse kommentoida mitään ei sääliä Joo osaan sääliä itseäni perkele liikaakin ei myötätuntoa en ymmärrä ei armoa en halua sen verran tehkää nopeasti ei tarvitse pelätä ei kusta padkoa housuun itkeä anoa armoa ja outoa kääntyä uskoon ja rukoilla jotain johon en ole uskonut ainakaan 51.vuoteen niin nopeasti. Mikä voisi olla ammatti 1.en kero hävettää vitusti en kerro 2. Mikä voisin olla yksi hyvä ihminen sanoi yksi niistä hyvistä joita minulla ei ole ollut liikaa yksi harvoista käy koulua hanki puheterapeutin pätevyyden hoo kumpikin leni vitun hyvin en käynyt teologista enkä opiskellut mitään edes puheterapeuteks7 perkele on jo ääni tuhottu viinalla ja kaikella muulla siten ,että tupakka askin ostaminen on vaikeaa 1. Eivät tajua mitä haluan ostaa. 2. Sitten tajuavat tupakkaa.3. Mitä merkkiä tajuavat saatana jotenkin. Perkele arvatkaa kuka hoitaa meillä viime aikoihin asti ne tärkeät puhe asiat minä Joo vittu
Voisin selittää enbhalua ei kuulu teille.. Joo hyvää loppu elämää kusipäät en tapa itseäni odotan mitä tulee joten jos menee oikein minun oikrusbyajun ja muun mukaan mihin isoin haluaisin en usko enää en ole varma. Ehkä selviää en halua pöpilään haluan olla vapaa elää sen mitä on jäljellä ilman sitä,että joku päättää kaikesta minun puolesta vitut toivon tätä ennhäpeä ei ole syytä en kadu ri ole syytä en Pyydä anteeksi keneltäkään ei ole syytä jos on. Saat sen ansaitset sen sillä on merkitys muuta, että osaa sanan jos tuntuu pahalta saat kierto iömaidun sori olrn pahoja muuta et saa anteeksi on enemmän. Saa nähdä mitä seuraavaksi toivon oikein ilman 112 tainkyttiä vapaa ehtoisesti en lähde vaikka kuolisin tai jopa äärimäisen en halua pitäisi tappaa . Se on teidän päätös kylille terveisiä
Antakaa minimi olla rauhassa se kelpaa hyvä.olen saanut tarpeeksi jos näin menee kiitos. Esa Rantanen en vihaa ette ansaitse sitä halveksun mitä voin miksi ajatelkaa mitä teitte mikä olen en Pyydä PERKELE ANTEEKSI KUULITTE MINÄ KOETAN ELÄÄ ITSENI KANSA TEHKÄÄ TE SAMOIN. KIITOS
TOIVOTTAVASTI EN KÄYTÄ TÄTÄ PASKA MEDIAA ENKÄ LUE KOMMENTEJA. ESA RANTANEN KIOTOS ÄLKÄÄ TULKO URPUTTAMAAN. KIITOS. E.R
Joo lähden hy äänestää loppu elämää kusipäät
6
245
Vastaukset
- Anonyymi
Äiti voitti kisan .
- Anonyymi
Tosta nimien laittamisesta mitä olet noissa aikaisemmissa sekavissa jutuissasi laittanut niin voisi melkein nostaa syytteen.Mutta ehkä nämä ketä nyt olet syyllistänyt ymmärtävät asian..
- Anonyymi
Onko jäänyt koulu kesken kun toi ulosanti jotenkin sekavaa?
- Anonyymi
Joo mutsi voitti pääsi hautaan ja erilååniin. Paskat olen kyllästynyt kuuntelemaan vittuilua joltain mikä ei tiedä mitään. En ole nero en luule Joo. Onko väärin hoitaa asiaa jossa on oikeassa jopa sotekeskuksen paska hoitajat ja lääkärit tietää. Ei enää vittuilua en viitsi katsoa mitä tästä tulee. Soita paska keskukseen jos ei tule luuri korvaan heti nimen sanoessa resepti asia jota ette ole hoitanut ja kysyn mikä konsultaatio ja miksei kerrota taas toimitaan selän takana minulta kysymättä. Toivon ettei sieltä vastaa joku hoitaja joka ei ole egoaan täynnä ja luulee olevansa auktoriteetti ja perkele luulee liikoja puhutaan kiroan niin paljon olen kironnut kuuden kuukauden aikana jo kymmenen vuoden kiintiön täyteen jos jotain suurella yleisöllä on mielipidettä ei tarvitse tuhlata hullu, hoito tai montaa paska sanaa on luettu monta kertaa Joo kyllä olen käynyt koulun loppuun ja olin saatanan iloinen ,kun pääsin pois. Perkele kiitos vittuilusta kaikesta paskasta mitä sain täältä on mukavaa ,että tykätään. Joo kiitos oli vilpillinen. En tarkoittanut kiitos. E. R
- Anonyymi
Hyvästi
- Anonyymi
Mikäs tumputtaja marisee ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude14813137Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta
Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t729591Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h949074Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee
– Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k137705Giorgia Meloni vs Riikka Purra
Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk386704Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.1476124Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä
Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri153104En lähde armeijaan enkä siviilipalvelukseen
Maanantaina telkan uutisissa toistamiseen kerrottiin tästä luuserista, joka kärsii muka "masennuksesta", mutta nauraa rä3911169Aikuisten säälittävä käytös
Mikä mahtaa aikuisia hiertää ja mistä näin kovaa että alaikäisen pahoinpitelyn jälkeen vielä kirjotellaan täällä. Sana v71123YLE: Stora Enso Imatra aloittaa yyteet
www.hs.fi/talous/art-2000011528377.html Yle: Stora Enso aloitti muutosneuvottelut Imatran-tehtailla Metsäteollisuus|Yl84970