Olisiko oulussa miestä jota kiinnostaisi vaimoni pikkuhousut,voisin tuoda ne jonnekkin jossa voisit nuuhkia niitä ja runkata niihin lastin,voisin katsoa kun teet sen jos niin haluat.olisi todella kiihottavaa tälläinen.toki jos sinäkin tuot vaimosi pöksyt niin voisimme molemmat sen tehdä.
Vaimon pikkarit
11
166
Vastaukset
- Anonyymi
Vedä ne paskaset housut päähäs ja pakene vuorille apinoita naimaan porsas
- Anonyymi
Haluat siis mustat stringit.saat nuuhkia niitä oikein hartaasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluat siis mustat stringit.saat nuuhkia niitä oikein hartaasti.
Porsas röh röh
- Anonyymi
Se olis kyllä kiihottavaa. Millainen vaimo sulla on
- Anonyymi
Hyvärunkoinen nainen.etenkin perse on hänellä todella kiihottava.saa yleensä katseita kun tiukoissa farguissa,ei mikään läski perse vaan ihan malli näky.175 cm pitkä nainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvärunkoinen nainen.etenkin perse on hänellä todella kiihottava.saa yleensä katseita kun tiukoissa farguissa,ei mikään läski perse vaan ihan malli näky.175 cm pitkä nainen.
Samanlainen sontatykki ku muutkin akat
- Anonyymi
kyllä sopii.... mihin tuot pikkarit ja milloin. t. m 38v 180 84 18
- Anonyymi
Tänään onnistuu,kun lähden pikku työmatkalle,vuokrasin asuntoauton reissua varten.onko sulla minkalainen ajatus,haluatko runkata ja minä katson vai onko ehdotuksia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tänään onnistuu,kun lähden pikku työmatkalle,vuokrasin asuntoauton reissua varten.onko sulla minkalainen ajatus,haluatko runkata ja minä katson vai onko ehdotuksia
Lisäys edelliseen.käykö puhtaat stringit vaimo pessyt illasta kaikki pöksyt.pahoittelut😩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisäys edelliseen.käykö puhtaat stringit vaimo pessyt illasta kaikki pöksyt.pahoittelut😩
Äh.on sittenkin normipöksyt tuoksuilla.sori tää sekoilu
- Anonyymi
Niuvanniemen suljetulle buaahaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2042358
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo401572Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1351222Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol2881018Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe56972Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis288915- 55906
Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen20902Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S18765Aina ku nään sun kuvan
Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭58763