Mitä siellä virteläntien kerrostalolla tapahtuu? Kuka siellä riehuu? Millaisia muut asukkaat ovat? Onko levotonta?
Lenkkeillessä ohi kuuluu ja näkyy aina melkoista menoa.
Virteläntien kerrostalo
16
614
Vastaukset
- Anonyymi
Kepulaiset tanhua siellä.
- Anonyymi
Tästähän virtelän kerros systeemistä vois avarit tehdä valtuusto aloitteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ne mene läpi, kun kunnanhallituksessa on 7 lammasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kepulaiset lupasi tehdä aloitteen, että kerroksiin pitää saada hiekotushiekkaa, ettei tanhukenkä lipsu.
- Anonyymi
Jestas, miten tyhmä olet. Ja jotenkin jämähtänyt levy paikalleen 😂 Mutta ei se ole minulta pois, joten jatka vaan, kun et taida muuhun pystyä. Jokainen toimii oman osaamisensa mukaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jestas, miten tyhmä olet. Ja jotenkin jämähtänyt levy paikalleen 😂 Mutta ei se ole minulta pois, joten jatka vaan, kun et taida muuhun pystyä. Jokainen toimii oman osaamisensa mukaan.
Se koira älähtää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se koira älähtää
Ei tässä tapauksessa. Totesin vain vajavaisuutesi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jospa ne tekisi aloitteen, että kunta hankkisi näille 7 kunnanhallituksen jäsenelle tanhukengät, kun näyttävät samaan tahtiin menevän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jospa ne tekisi aloitteen, että kunta hankkisi näille 7 kunnanhallituksen jäsenelle tanhukengät, kun näyttävät samaan tahtiin menevän.
Onneksi siellä on 7 järkevää, vaikka tanhukengät jalassa ja ampuvat alas niiden 2 älinät, jotka aiheuttavat jonniijoutavaa sähläystä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi siellä on 7 järkevää, vaikka tanhukengät jalassa ja ampuvat alas niiden 2 älinät, jotka aiheuttavat jonniijoutavaa sähläystä.
Vai järkeviä? Onko muita hyviä vitsejä?
- Anonyymi
Perin mielenkiintoista touhua!
- Anonyymi
Tanhuamalla Pielavesi nosteeseen. Kenkiä tarvitaan jatkossa jokaiselle kuntalaiselle.
- Anonyymi
Nykyinen liikuntahalli pitää kunnostaa ja muuttaa pelkästään tanhuhalliksi. Siellähän on jo saunakin valmiina yleiseen käyttöön.
- Anonyymi
Kunnostuksen jälkeen siellä voisi kyllä kokoontua myös nämä eri ryhmien avohoito potilaat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunnostuksen jälkeen siellä voisi kyllä kokoontua myös nämä eri ryhmien avohoito potilaat.
Joko sinä pääset sieltä suljetulta osastolta sinne? Pärjäätköhän siellä?
- Anonyymi
Lääkärin lausunnon näin kerran vahingossa ja siinä oli minusta diagnoosi että"heikkolahjainen oon ja "vailla ymmärrystä".
Ootan tanhuamista, missä tanhutaan?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann2602055Olen niin kesken
Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys161490Tietääkö joku ylläpidosta?
Miten näillä palstoilla tomii tuo ylläpito, onko sitä yli päätään olemassa vai ovatko huhut totta että on palstan kirjoi2101297Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)
Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elänyt maan pä1851135- 701015
Nainen olet ensimmäinen tarpeeksi vahva
joka kestää tämän kokonaisuuden, minut. Persoonani, tunteeni, kipuni, pelkoni. Olen aina pidätellyt itseäni ja antanut v60933TTK:sta tippunut Sara Siipola rehellisenä Jurza-open kanssa: "Että jaa, siinäkö..."
Tippuiko oikea TTK-pari ensimmäisenä? Joka tapauksessa iso kiitos tansseistanne Sara ja Jurza Tanssii Tähtien Kanssa -p18914- 51856
Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva126840Mä tuun aina rakastamaan sua J
Mutta en pysty kertomaan, että mikä mulla on hätänä. Mä en kertakaikkiaan pysty. Joskus naureskelit muiden ihmisten vai61823