Hommat hoitamatta

Anonyymi-ap

Taloyhtiön aidat on leikkaamatta vaikka on jo kaks kertaa soitettu.
Palovaroittimet laittamatta asuntoihin. Aikaa enää joulukuun loppuun ja sen jälkeen ne on taloyhtiön vastuulla ei asukkaan. Kun ne joskus vaihdetaan niin asukkaan ei tarvii antaa omaa palovaroitintaan pois.
Huolto yhtiöt hankkii niin paljon taloja ettei ne ehdi kaikkia millään hoitaa.
Kuinkahan monta huolto yhtiöt kaupungissa on

4

376

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kannattaa sitten se oma varoitin pois ottaa ennenkuin tulevat taloyhtiön varoitinta laittamaan, multa vietiin lähes uusi varoitin, olisin sen voinut mökillekin viedä.

• Anonyymi

Mullakin on melkein uusi kun ostin just. Ei talkkarit saa asukkaan omaa palovaroitinta viedä. Minä en ainakaan anna omaani.

• Anonyymi

Mutta monella vanhalla ihmisellä ei varmaan oo ensimmäistäkään palovaroitinta ,tai jos on niin ei toimi

• Anonyymi

Onpas taas valituksen aihe😂. Varmasti huoltoyhtiöllä on aikataulut milloin mikäkin asia tehdään. Ennen vanhaan kun oli talonmies joka hoiti vain yhden talon asioita niin oli eri meininki. Nykyään palkkakustannukset ym.kulut on niin kalliita että pakko ottaa useampi talo ja määritellä työt mikä tehdään tiettynä ajankohtana. Ei silloin kun joku haluaa🤦🏻‍♂️ varmasti hoitavat kun se heidän ohjelmaan on merkitty.
      Ja noihin varoittimiin. Joulukuuhun aikaa?? Kauankohan meinaat että niitä asentavat?? Ja onko edes huoltoyhtiö vai joku ulkopuolinen?
      Miksi ihmeessä joka asiasta tarvii kirjoitella tälläisille palstoille?? Hae itse töihin sinne ja hoida asia kuntoon jos ei miellytä😂

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      41
      1957
    2. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      710
      1345
    3. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      105
      1108
    4. Mitä nyt haluaisit kysyä kaivatultasi?

Tässä hetkessä tai menneestä?
      Ikävä
      103
      930
    5. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      88
      914
    6. Mikä hänessä

Saa sut kuumaksi?
      Ikävä
      66
      781
    7. Taidan olla pelkuri

Kun en uskalla edes kysyä sulta 😳
      Ikävä
      33
      672
    8. Kuka om uusi kylän mies?

Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku
      Suomussalmi
      13
      558
    9. Olinko yhden viestin arvoinen?

Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.
      Ikävä
      76
      544
    10. oot mun silmissä

Vain äärettömän nolo. Anna olla jo 😂
      Ikävä
      78
      511
    Aihe