Jos hankin jokin mönkijän tai mopoauton niin minkälaista asuntovaunua noilla saa vetää?
Mulla ei oo ajokorttia
14
242
Vastaukset
- Anonyymi
Siis mönkijällä tai mopoautolla vetää asuntovaunua?
- Anonyymi
Niin ajattelin.
- Anonyymi
Ihan sellaista vaunua kuin itse haluat, tosin kovin painavaa ei noilla pysty vetämään ja ei ajokortilla ajeta, eikä sitä tartte mihinkään.
- Anonyymi
Paljonko nuo asuntovaunut painaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhtä viisas kysymys kuin paljonko iso kivi painaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan pienimmät painaa 100-200 grammaa. Niillä jaksat pöristellä vaikka iskän ja äiskän olohuoneen matolla. Mutta älä pärskytä liikaa sylkeä!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Yhtä viisas kysymys kuin paljonko iso kivi painaa?
Mille alueille pääsyliput ovat pakollisia iisalmessa
- Anonyymi
Ei kyllä pitkiä matkoja ehkä jaksa mönkijällä vetää,hirmu letka kertyy taakse...huh ja hoi
- AnonyymiUUSI
Eilen veti asuntoautoa traktori Eteläntiellä ja hyvin näkyi matka sujuvan .
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eilen veti asuntoautoa traktori Eteläntiellä ja hyvin näkyi matka sujuvan .
Korjaan.. asuntovaunua.
- Anonyymi
Ajokortin hankkiminen on paljon viisaampaa, niin voi valita auton mikä sopii omin tarkoituksiin. Ei sitä sokeana tai muutoin vajaana, kannat ajaa niitä mönkijöitäkään.
- AnonyymiUUSI
Ei meilläkään ollut ajokortteja ennen autokouluja, parakkipojat ei saanu helposti sittenkään.
- AnonyymiUUSI
Ite oon jo 30 vuotta ajanut ilman kortteja, rekkoja, henkilöautoja ja muita vekottimia. Ei oo kortteja vielä tähän päivään kyselty,
- AnonyymiUUSI
Että rohkeesti vaan autoille jos taidot riittää, korttia tuolla kukaan kysele,,,,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol5952350Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis4101872Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H231710Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641438JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran191326- 651271
- 1221174
Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka19937Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti16918Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?66843