Vierasta vaimoon

Anonyymi-ap

Eli, ollaan M52 jaN49 vaimo hiemqn pyöreä 160cm isotissinen (E-F) tiukka/ruikkiva pilluinen nainen. Ite normi 185/100kg normi munanen bi äijä. Olen n. Vuoden vaimolle koittanut sanoa että olis kiihottava nähdä vieras kyrpä sen pillussa ja se sais kahta munaa kerrallaan jos vain haluais. Mutta ei onnistu. Sen olen huomannut että kiihottuu isoista kyrvistä mutta ei halua kokeilla. Sanoo että en kuulemma rakasta häntä jos haluaisin toisen miehen mukaan sexiin. Itseä kiihottais vitusti jos sais imaista vaimon pillusta tulevan munan suuhun ja lopuks nuolla mällit vitusta. Sen tiedän vaimosta että kiihottuis jos näkis toisen ukon panemasa minua perseeseen ja voi vittu se ois mahtavaa. Ja toki vaimoa naitais joka reikään että sais edes kerran munaa kunnolla. Olen jopa miettinyt pitäisikö koittaa saada joku viettelemään vaimoni joka johtais panemiseen. Mutta kaikki varmaan haavetta vain.
Antakaa neuvoja osaavat.

Kimpasta haaveileva.

10

386

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuulostaa hyvältä. Mä voisin esitellä aika isoa munaa.

• Anonyymi

Mielelläni bi miehenä auttaisin mutta ei oo kuin 16cm tappi. Etelä-savo

• Anonyymi

Mee niuvanniemeen sen kämäsen heppis kanssa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mee niuvanniemeen sen kämäsen heppis kanssa

Katos sehän spede taas niuvanniemeltä kämäsen heppinsä kaa.

• Anonyymi

Mistä päin olette? Mä voisin tarjota apua 19cm pitkällä.

• Anonyymi

Niuvanniemen suljetulla tietenkin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niuvanniemen suljetulla tietenkin

Niinpä miksipä et olisi.

• Anonyymi

Kysehän oli siitä että vaimo ei suostu se on se ongelma. Kokee sen jopa pettämisenä vaikka olisin ote mukana.
      T. Aloittaja

• Anonyymi

Mee hevon perseeseen satusetä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mee hevon perseeseen satusetä

Miksi olethan jo sinä sinne löytänyt.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      204
      2358
    2. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      40
      1572
    3. Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa

On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall
      Sinkut
      135
      1222
    4. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      288
      1018
    5. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      56
      972
    6. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      288
      915
    7. olisit voinut mies edes

Pyytää anteeksi 🙏🫶
      Ikävä
      55
      906
    8. Kääminsä polttanut taksi suomussalmella

Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen
      Suomussalmi
      20
      902
    9. Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."

Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S
      Tanssii tähtien kanssa
      18
      765
    10. Aina ku nään sun kuvan

Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭
      Ikävä
      58
      763
    Aihe