Eli, ollaan M52 jaN49 vaimo hiemqn pyöreä 160cm isotissinen (E-F) tiukka/ruikkiva pilluinen nainen. Ite normi 185/100kg normi munanen bi äijä. Olen n. Vuoden vaimolle koittanut sanoa että olis kiihottava nähdä vieras kyrpä sen pillussa ja se sais kahta munaa kerrallaan jos vain haluais. Mutta ei onnistu. Sen olen huomannut että kiihottuu isoista kyrvistä mutta ei halua kokeilla. Sanoo että en kuulemma rakasta häntä jos haluaisin toisen miehen mukaan sexiin. Itseä kiihottais vitusti jos sais imaista vaimon pillusta tulevan munan suuhun ja lopuks nuolla mällit vitusta. Sen tiedän vaimosta että kiihottuis jos näkis toisen ukon panemasa minua perseeseen ja voi vittu se ois mahtavaa. Ja toki vaimoa naitais joka reikään että sais edes kerran munaa kunnolla. Olen jopa miettinyt pitäisikö koittaa saada joku viettelemään vaimoni joka johtais panemiseen. Mutta kaikki varmaan haavetta vain.
Antakaa neuvoja osaavat.
Kimpasta haaveileva.
Vierasta vaimoon
Anonyymi-ap
7
667
Vastaukset
- Anonyymi
Kuulostaa hyvältä. Mä voisin esitellä aika isoa munaa.
- Anonyymi
Mielelläni bi miehenä auttaisin mutta ei oo kuin 16cm tappi. Etelä-savo
- Anonyymi
Mee niuvanniemeen sen kämäsen heppis kanssa
- Anonyymi
Mistä päin olette? Mä voisin tarjota apua 19cm pitkällä.
- Anonyymi
Niuvanniemen suljetulla tietenkin
- Anonyymi
Kysehän oli siitä että vaimo ei suostu se on se ongelma. Kokee sen jopa pettämisenä vaikka olisin ote mukana.
T. Aloittaja- Anonyymi
Mee hevon perseeseen satusetä
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen kannatusromahdus ilahduttaa
Siin' ei hyvä häviä. Luotto parempaan tulevasuuteen alkaa taas palautua.2164937Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html354115Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?
Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o2393930Pitkän päivän ilta
Tarina elämättömästä miehestä, jonka elämän täytti velvollisuudentunto. Pikkutarkka, huolellinen, hyvällä katsottu, miel1623111Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän
elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi1353097Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?
Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis652974Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?
Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat162831Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin
Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos692655Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien962409En selvinnyt ilman naarmuja
Vaikka ehkä kuvittelin sen olevan ilmoitusluonteinen asia, jonka jälkeen kaikki palaa entiselleen ja ilma puhdistuu. Naa132215